Carmen, gefeliciteerd. Denice, hoe ver ben je? (verdorie nu net vandaag kan ik weinig op zp kijken vanwege een cursus) Vaderdag, moet ik nog wat voor gaan bedenken. Naveltjes, hier nog allemaal bultjes en geen kuiltjes.
BUDDYNIEUWS!!!! Om 6.40 uur geboren: LUC Hij weegt 3720 gram en is 53 cm. Verder nog geen nieuws maar ik denk dat het goed gaat want om 5.33 uur heeft ze me gesmst dat ze de vk ging bellen.
hiep hiep hoera Luc is geboren!!! lieve Denice, Kenny en Emy, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Luc. Wat fijn dat de bevalling nu achter de rug is. ik hoop dat je nu heerlijk aan het kijken bent hoe kleine Luc er in levende lijve uitziet
denice van harte gefeliciteerd met de geboorte van luc!leuke naam en wat een prachtig geboorte gewicht zeg. En nu is lauwie de volgende?
@ Carmen, ja Lauwie maar dat duurt nog even Moeten ook snel wat meer zwangeren bij komen Ik heb besloten toch met die Puregon te starten en ga dat vanavond dus doen!
@Denice; Van Harte Gefeliciteerd met jullie zoontje! Is zo te horen lekker snel gegaan Ik heb zo een sollicitatiegesprek. Het is voor inpakwerk en maar voor 0-16uur in de week. Dus eigenlijk helemaal niet wat ik zoek, maar ik moet toch iets De werktijden kan ik mooi aanpassen aan Dirk zijn werk, dus dat is wel een groot voordeel (en het betaald goed ) Bedankt voor jullie reacties/begrip na mijn vorige stukje. Probeer er later nog op te reageren, maar moet nu echt haasten. Jasmijn ligt nog te slapen , dus die zal ik eens even wekken
@ petra: vaderdag: ik denk dat ik rené een horloge ga kopen die hij al heel lang heel graag wil hebben... en tygo maakt natuurlijk iets op het kdv, verder lekker ontbijtje en een dikke kus! @ duster: iets is beter dan niets zullen we dan maar denken hé, succes!
Jeeejjj, daar is ie dan! Luc! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon, denice en kenny en Emy jij met je kleine broer!!! Geniet van elkaar!
Denice van harte gefeliciteerd met je zoontje, eindelijk meis @petra: jeetje wat was jij vroeg op ZP @juud: heb dat bericht van die charlie helemaal niet gezien @tesske: van harte met jullie 3 jarige huwelijk @duster: nou vind super dat je gewoon gaat werken ook al is het niks voor jou, kunnen veel mensen hier in nederland nog eens van leren die op ons geld aan het teren zijn
vaderdag: ik wacht nog op mijn kado haha is er nog niet van gekomen, maar we willen beiden een horloge dus we gaan samen shoppen en verder moet er op zo'n dag iets zoets in zijn waffel dus dat kan hij krijgen ook
JAAAAAAA!!!! Denice, Kenny en Emy, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Luc! Geniet ervan meis!
Denice, Kenny en Amy, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en broertje Luc! Super! Geniet ervan! Xx
@ Carmen, gefeliciteerd, zeg! Hilbrand en ik zijn morgen 12 jaar samen, maar we doen er verder niks aan. Misschien als we 12,5 jaar samen zijn, is wel een mooi getal, hihi.
@Petra, hier ook geen uitgebreide vaderdag hoor. Ik weet nu al dat ik een beste kater heb, dus zal even zwaar worden 's morgens. We doen ontbijt op bed en kadootjes van KDV. @Denice, van harte gefeliciteerd met jullie zoon LUC!!!! Heel veel geluk met z'n viertjes!! Geniet er lekker van je kraamtijd, laat je verwennen!!! Ben je eigenlijk thuis bevallen? Was de VK nog optijd?? @Tesske, gefeliciteerd! @Duster succes met je sollicitatie!! @Setteke, wow 12 jaar!! Ja doe maar een feestje met 12,5 @Jenny, ik ken dat, we wilden een feestje geven toen we 5 jaar bij elkaar waren, maar voor we het wisten was het oktober (vorig jaar, haha). Zo, ik ga aan het werk!!