Zo het grietje ligt er hier ook in nadat we even gezellig samen hebben gedoucht. Ik vind dat altijd zo'n fijn moment, zo knuffelig samen onder de douche. Chantal haal mij maar van de lijst af want ik weet niet zeker of ik kom omdat ik tot 15.30 moet werken.
@lique: wij eten ook altijd samen ook al heb ik geen honger, maar wil gewoon dat hij goed eet en dan helpt het om mee te eten inderdaad @juud: mag toch 2 flessen, zou niet weten waarom niet @miranda;; leuk cakjes bakken samen, is met mylan denk ik nog geen succes haha dionne geen groente en aardappelen?? @tesske: jeetje kan me niet voorstellen dat ze onder de 9 kilo is toen ik haar zag @setteke: ah wat goed dat je tijdelijk werk hebt, moet je rondbrengen of sorteren/ oh die scooter is stoer, ik zoek de jongensmodel had er al ene paar zien staan op MP @chantal: haha ja jammer hè Bas is al in gebruik hihi @shanai: jeetje balen van je ontsteking, lijkt me pijnlijk extra vit C tabletten slikken hè dat spoelt door @noura: buikgriep duurt max 8 dagen, maar bij ons duren ze zo'n 2-3 dagen @lauwie: hihi leuk die bril @marleen: prachtige bloemen zeg
Tijd aanvullen graag: - 23 mei (zondag, 1ste pinksterdag) JennyS met Mylan en Yanieck 12 uur Lique80 met Djim en Sam Binna met Silver en Steve Carmen Shanai Miepie28 Noura met Anissa Miran met Laureen Setteke met Alfamale en kids vanaf 11.00 uur Sjorsje (onder voorbehoud)
@ lauwie, wat een heerlijke foto van je kanjer. Ze lijkt erg op je hè? @ Setteke, leuke foto's, vooral die waar ze samen op de gond liggen , erg schattig en die waar ze allbei op zn kop staan, helemaal geweldig @ Queen, wat een knap kind heb je en wat is hij al groot @ Marleen, wat schattig van Jeroen, hij had dus wel door dat hij wel errug veel weg was? @ Juud, jou kind heeft gewoon een heeeeeele aparte eetsmaak, misschien alleen buitenlandse gerechten erin stoppen Ik heb een ik-heb-een-driftbui filmpje van roos, ik zal hem er zo op zetten. zo kennen wij Roos niet maar misschien dat ze toch richting de 2=nee fase gaat ze zegt de hele tijd mama-lillen (mama moet me optillen)
gaan we dan weer van alles meenemen allemaal, zoja dan wat? misschien wat frisse dingen zoals salades/ broodjes/????
@ petra:....... ik bedacht me vanmiddag dat als rene al iets voor me had gekocht voor moederdag, dat hij dat woensdag zou moeten hebben gedaan... Toen is hij even alleen met Tygo geweest, toen ik in de WE ging passen... Hij was voor zijn ring naar juweliers geweest... En toen bedacht ik me dat hij verder niet alleen is geweest met de spullen naar binnen brengen en uitpakken, dus zou het al in zijn jas moeten zitten als er al wat zou zijn....
Ja joh, gaat zo hard! Volgende maand gaat hij ook al proefdraaien op de basisschool.. groep 1.. *zucht* Ach, kan hij op z'n fietsje heen, hihi! 'mama tille' wordt hier ook veel geroepen door Britt.. met als gevolg dat Jamie dan ook wil.. en die is wel ietsie zwaarder dan Britt..
Mag! Ik zal in ieder geval zorgen voor genoeg drinken, en als het mooi weer zal zijn waterijsjes. En lekker iets van sandwiches maken ofzo, wat fruit etc.