Ik wil even spammen hoor 8) Giulia lag zoooooo lief te slapen!!! Bekijk bijlage 75806 kijk het rolgordijn eens....
Hoeraaaa Luc is geboren! Denice, Kenny en natuurlijk grote zus Emy heel veel geluk gewenst samen met jullie zoon en broertje! Duster, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Juud, dappere prikker 8) Ik hoop dat het een succesmiddeltje is. Wat doet dit spul eigenlijk? Ook weer de eirijping/eisprong verbeteren ofzo? Of richt het zich op de innesteling? Had je mijn vorige berichtje eigenlijk nog gelezen over kindersinaspril? Gewéldige foto van Giulia En vooral ook haar gezichtsuitdrukking
Hier ook nog een meisje die vrolijk ligt te kletsen. Zullen we al die kleine meisjes bij elkaar zetten!!!!!!!!!!!
@seteke oeeii dat is wel heel laat. slaapt ze niet tot te laat smidag's dan. als ik Silver tot na half 3 laat slapen slaapt ze pas rond 9 uur
@ Miran ja is opgeruimd dit wat je op de foto ziet is ook haar kamer haha dus zo groot is ie niet hihi
Nee, normaal slaapt ze altijd, maakt niet uit hoe laat ik haar er uit haal. Af en toe dan heeft ze van deze grappen. Wel moe, maar niet gaan slapen.....
sohee juud haha wat een klerebende haha mylans raam is gelukkig te hoog en verder kan er niet veel op zijn kamer, ja hoop speelgoed, maar ja boeiend wat maken jullie meiden het laat zeg, moet er niet aan denken