@ Sjorsje: Bah wat een nacht. Aanhechting van je spieren ofzoiets las ik??? Hoe komt dat dan? @ QB: Britt was vandaag weer aan de beurt dus mijn stem heeft ze ook! Pff, de rest ben ik alweer kwijt. Morgen horen we van de HA of mijn moeder eerder terecht kan. De assistente zei ook dat het te lang duurde en de HA was er zelf niet, dus morgen horen we meer!
Nou, ik ben weer thuis en heb het examen gehaald! Ik had bloeddruk meten een 8 Enkeldrukverband een 7 Injectie klaarmaken en subcutaan geven een 8 Dus al met al een 7,8 en dus een 8 op mijn eindlijst! Was wel doodzenuwachtig, maar het ging gelukkig goed.
Gefeli Setteke! Had niet anders verwacht studiebol! En ja, een kledingpakket. Leuk hoor, maar ik ga voor die Nikon natuurlijk! Dankje voor je stem Marleen! Ben benieuwd wat de HA te zeggen heeft en of hij het kan versnellen voor je moeder..
@ Setteke, wat goed van je! @ Marleen, wat fijn dat er naar jullie geluisterd is en er in elk geval actie word ondernomen. Ik blijf hopen dat er uiteindelijk niks ergs is met je moeder en dat je dat heel snel te horen krijgt. Ik ben nog aan het werk. is wel erg lekker met dit weer. Ik heb een mooie parasol gekocht voor de jongens dus als het de kom ende dagen heet word kunnen ze lekker lunchen buiten
echt zo flauw dat het weer leuk is: http://www.zwangerschapspagina.nl/spelletjes-raadsels-puzzels/193805-hoofd-op-toetsenbord.html
Haha, ja, zie je het voor je hoe alle forumleden een snoekduik nemen op hun toetsenbord met hun voorhoofd? Haha!
set gefeliciteerd!! chantal ik had ook een half jaar terug een nieuwe, maar die gaat naar mijn zoon, zit een voordelig abbo bij, en paar euro betaald die zelf, en ik een paar, en wat die erboven komt is voor hem zelf. en dit word een jaar abbo, toestel is gratis, en haal het er dan wel uit, want had hem anders los kunnen kopen maar dan moet je ook een bb abbo erbij dus word pingen dan he........ jenny
iemand al wat van Denice gehoord? Beetje jammer heb 3 smsjes nog gestuurd hoe het gaat etc.... Staat nu wel op Hyves dat Luc geboren is.
Zo wij zijn net lekker even naar het buiten zwembad geweest. was nog wel wat fris. maar voor even wel leuk. heb een abromend
Goed gedaan meis!!! Ik denk dat het voor jou pas echt gaaf wordt als je stage gaat lopen. Die theorie stamp jij zo allemaal in je hoofd, het wordt tijd voor praktijk!!!
Dank jullie wel voor alle felicitaties! Vandaag gewoon gewerkt. Gaan nu zo een pannenkoekje eten. De operatie bij mijn moeder is goed gegaan. Ga straks nog even bij haar langs als ik het allemaal ga redden. Oh Raymond is er weer, dus wij gaan eten.
pfff, wij zijn allemaal moe en myrna heeft dansles en mag daar komen kijken, is een wedstrijdje, voel je dus verplciht en jeroen wilt niet mee omda thij zo moe is....ben ik wel boos om eigenlijk. Jammer..... Fijne avond verder!