@ carmen:kan je niet kijken hoe tess op de zon reageert? of kan ze op elk moment er ineens gaan op reageren met deze kuur? erg lastig met dit weer op zijn zachts gezegd... ff doorbijten met het fotoalbum, oma is er vast erg blij mee @ noura: moet nog bedenken wat tygo en ik gaan eten... of effe snel een wegwerp BBQ halen voor ons tweetjes of een turks brood denk ik.. Ook lekker achterthuis zitten. Ook wel handig die leeftijden he, die oudste doen gewoon lekker waar ze zin in hebben. Groot gelijk!
Ola! Ben weer bijgelezen! Koken met dit weer??? Liever niet, maar vanavond ga ik lasagna maken! @ Alieke: Helemaal vergeten te reageren op je moeder! Hopelijk mag ze inderdaad naar huis! Is veel fijner! Ik ga weer in de tuin, t is heerlijk!!! Doei!
enne chantal wat doe je op dat turkse brood???? of eten jullie blanco oh ja ik ben echt heel erg ik weet het maar gewoon echt geen zin, en dan van die pubers.... ik lust dat niet... ik eet dat niet, en dan safouane, die zegt gewoon nee, en gaat krijsen als die aan tafel moet zitten nee hoor vandaag poffertjes, alhoewel dat ook een hele klus is voor ons 6-en
hahaha chantal weet je wat nog handiger is, ze douchen zichzelf, kleden zich aan, doen hun eigen kamer met beetje aandringen en ze passen wel eens op
hahahaha, ja dat is zeker handig dat ze dat allemaal zelf doen en oppassen ook he, kan je nog is ff alleen weg of samen wat doen nietwaar? op dat brood gaat dan omelet, bacon, tomaat, komkommer etc. Maar weet niet hoe goed Tygo dit zal gaan eten, dus twijfel nog... Laatste tijd zit ik dus erg lang met Tygo aan tafel. Hij eet weer slecht met als resultaat dat hij om 6 uur-kwart over 6 wakker is. Dus nu blijf ik zitten en elke keer als hij wat tegen me zegt of toetje wil of uit de stoel wil, wijs ik naar zijn bord en zeg ik: eerst eten. En verder negeer ik hem. Soms zit ik wel tien minuten met hem zo, maar uiteindelijk pakt hij toch zelf weer zijn bord en eet vaak zo nog 5 happen weg. Beter dan niets! Poffertjes ook lekker, maar we hebben geen poffertjes pan meer!
haha wij wel, en ze staan nu aan, kleintjes zitten al netjes aan tafel... anissa vind het lekker hmmmmm (standaard zinnetje van haar als ze iets eetbaars ziet) tja dat niet willen eten is echt lastig saf moet soms ook echt van mij, en dan word het wel wat strijd maar als die dan een hap heeft geproefd dan eet die ineens wel alsof die er ineens achter is dat het wel smaakt meestal passen de groten even op als ik naar de winkel moet, of dokter ofzo en soms gaan we samen wel eens naar de stad savonds of met saf als anissa slaapt en dan is het fijn als er iemand thuis is ja nou ga verder met de pan
Hennep ken ik het wel, maar stro is hij ook allergisch voor! Gras ook. We zien het wel. Heb vroeger ratten gehad en gebruikte hennep vroeger altijd.
Tess, wij gaan pannenkoeken eten, ja ik ga bakken, ik ben gek, met dit weer kook ik niet graag! Chantal, me vriendin woont niet zo ver van stad geloof ik, gaan wij lopend!
JUUD!!!!! ***ik schaam me dood, want ben het gewoon bijna vergeten*** GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!!!!!!!!! Hopelijk hebben jullie een leuke dag in de Efteling gehad!
Nou heb het over leeft hoor. maar vindt het altijd wel pittig eerst een half uur fietsen en dan no 9,5 werken en dan weer haklf uur fietsen dus nu lekker op de bank
Nou dat zat er niet in. Silver heeft zonder dat we het hebben gemerkt gespuugt. haar spinazie van vanavond. dus haar onder de douche. en toen alles in de wasmachien en dus straks nog maar even op hangen. het was wel grapig ze had nog bakjes op haar kamer staan. en nu was ze met die bakjes en haar spuug aan het spelen. bleee
Evening ladies! Juud, gefeliciteerd met je verjaardag! Ik geloof dat er straks een aflevering van 'help m'n man heeft een hobby' komt met een man die wel een héél extreme hobby heeft. Ik moet er niet aan denken... hij doet aan HUISHOUDEN! Ik ben benieuwd hoe erg dat probleem is