Augustus2008mama's (deel 5)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Chantico, dat is minder. Weet je ook wat ze had?

2. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Goedemorgen!

Danique is lekker aan het buiten spelen, dus voor mij even rust.
    Zijn vanmrogen al heen zwemmen geweest en was natuurljk weer super! heb een echt waterratje :D

Wil voor mezelf nog wat nieuwe shirts, want ik vind dat niets me meer mooi staat pfff. Vanmiddag ook nog even naar mijn moeder. Kijken hoe het met haar is. Hopelijk wil Danique zo nog even slapen, dan is ze een beetje uitgerust straks

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meiden

Heb even bij gelezen vanaf het werk
    hen nu even rust alles slaapt.

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik ben aan vakantie toe (nog 2 nachtjes slapen! :p)

Ik kom er maar niet aan toe om gezellig mee te kletsen. Gisteren cursus gehad maar nu heb ik vakantie

Ik heb voor vaderdag zo'n stenen bbq gekocht voor Andy die werd vandaag bezorgt tussen 9 en 14, dus ik had me er al op ingesteld dat dat lang wachten zou worden maar 9.10 uur stond ie al voor de deur, wat een mazzel hè
    Andy en ik hebben nu wel afgesproken dat we volgend jaar niet meer van die achterlijk grote kado's gaan geven

@ Sjorsje, wil je weer eens een foto plaatsen van Jorja?

van de week was ik lekker met t paard naar het bos geweest dus hierbij nog even een foto

5. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @lique: haha inderdaad.. zo ben eindelijk op pad geweest, maar was al veels te warm

@petra: heerlijk zo buiten rijden

@chantico: balen van je nacht, slaapse

6. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    chantal: deze is van intertoys en heb online besteld gister en vandaag in huis. ze zijn 3 dagen in de aanbieding van 40 naar 20 euro dus was blij dat ik er eentje kon scoren

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Jenny, hoe is het met het slapen van de kleine Janieck? ze had toch verleden week een dagje dat het niet lekker ging?

Suze bij mijn ouders

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    mijn lieve vadertje met Roos bij de eendjes

9. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Roos en Suze

10. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    petra: leuke foto's en ja klopt waren 2 hele dagen haha.. nee ze had darmkrampen door de nutrilon en moest daar even doorheen.. nu gaat het weer helemaal goed.. ze slaapt wel iets minder dan voorheen maar evengoed meer dan mylan ooit gedaan heeft dus mag zeker niet klagen

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Petra, leuke foto's. Als Jorja straks wakker is zal ik weer een foto maken.

12. @ jenny: ja ga even overleggen vanavond met rene of ie het wat vind en dan bestel ik hem ook, die van speedo kan ik nergens meer vinden!

@ petra: ja ja, nou weten we het wel, je hebt vakantie, je gaat op vakantie.... sjonguh jonguh.... :p
    Lekker meid, alvast heel veel plezier gewenst en wat een heerlijk zomerse fotos!!

Ik heb lekker ff wat vragen om erin te gooien dus dat ga ik even doen...

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Petra, lieve foto! En wens jullie alvast hele fijne vakantie en geniet het maar van meis! Nu mag je lekker zonnen, hihi!

14. Vroagies, vroagies, allemaal vroagies uuuuut tweentuhhhh:

- Vraag 1:
    Gaan wij voor onze kindjes dit jaar (weer) uitnodigingen versturen voor de verjaardag?

- Vraag 2:
    Als je kindje doordeweeks jarig is, vier je het dan ook in het weekend of is iedereen alleen welkom op de dag zelf?

- Vraag 3: Birthday unrelated :)
    LUIERUITSLAG
    Tygo heeft nu al 2 wkn op de donderdag luieruitslag. Als ik thuis kom is meestal rond de tijd dat hij een poepluier krijgt en dan is het met veel, hoe zeg je dat "vlokken", dus ook moeillijk schoon te krijgen. Hij heeft door deze poepluier dan ook meteen uitslag, krijgt bultjes, roodheid en het is heel erg pijnlijk (heb hem echt nog nooit zo horen krijsen van de pijn).

Eerst dacht ik dat mijn schoonmoeder misschien niet vaak genoeg verschoonde, maar heb de luiers in de gaten gehouden en gaat wel goed.
    Ik weet wel, dat mijn zus op woensdagochtend ontbijt met fruit, ipv brood. Zij en Sem eten altijd fruit 's ochtends en nu Tygo ook, omdat hij zijn brood dan niet wilde. Nu heb ik daar maar geen probleem van gemaakt. Maar ik vraag me nou af, of het daar misschien van kan komen, omdat een stuk fruit het eerste is wat hij op de vroege ochtend krijgt. Misschien iets te zurig ofzo voor zo'n kleintje???

15. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik ga zeker uitnodigingen versturen, waarschijnlijk weer met een foto of meerdere foto's erop. Roos is volgens mij op maandag jarig en we gaan het dan op zondag vieren.
    Ik ga dit jaar alles al klaarzetten op een grote tafel zodat iedereen het zelf kan pakken. Verleden jaar was het superveel werk om iedereen te blijven voorzien van eten en drinken, natuurlijk word het lekker weer op Roos haar verjaardag :p

Het lijkt me sterk dat het door het fruit op een nuchtere maag komt, misschien moet je deze vraag ook stellen bij het gedeelte voedingsdeskundige op dit forum,
    staat ergens bij vraag het de verloskundige/kraamverzorgster etc.

nieuwe vraag
    dit jaar vieren we de verjaardagen van Roos en Suze apart omdat suze 1 word, daarna wil ik het samen gaan vieren. zouden jullie het apart vieren of samen? en tussen die verjaardagen ben ik zelf ook jarig :D
    ik denk niet dat veel mensen het leuk vinden om 3 verjaardagen in 4 weken te hebben hihi

16. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Chantal, ik verstuur voor alledrie de kindjes uitnodigingen. En we vieren het op de zondag ervoor. Het kan natuurlijk toeval zijn met die luieruitslag, maar het zou zomaar goed kunnen. Yosyp heeft ook af en toe van die vezeltjespoep (ik denk dat je die ook bedoeld) en dan krijgt ie ook meteen rode plekken, maar ik heb geen idee of dat van bepaald fruit zou kunnen komen.

Petra, ik wil alle verjaardag apart blijven vieren, tot ze oud genoeg zijn om zelf te kiezen om het samen te doen.

17. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    @uitnodigingen voor de verjaardag! Ja zeker gaan we die dit jaar weer sturen. Doe het zelf vaak via een mailtje, maar voor Danique vind ik een kaartje leuker.

@welke dag de verjaardag, Danique is op maandag jarig als we beide nog vakantie hebben. Dus het wordt of gewoon die maandag of de zondag ervoor.

@ poepbroek van Tygo; heb geen idee, misschien bepaald voedsel wat zorgt voor die poep?

Danique ligt lekker te slapen dus ik heb rust. Heerlijk hoor!

Weten jullie al op welke partij jullie aankomende woensdag gaan stemmen en waarom? Ik zit vreselijk te twijfelen, maar in meerdere partijen zie ik wel een aantal goede dingen. Heb me er nooit zo bewust mee bezig gehouden, ging altijd wel stemmen, maar wil dit jaar gewoon goed onderbouwd mijn stem geven.

18. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Alieke, ik vind het ook erg moeilijk. Volgens de kieswijzer zou ik PVV moeten stemmen, als tweede partij VVD, maar met beide partijen heb ik ook een hoop dingen waar ik het niet mee eens ben (PVV sowieso al hoor).

19. nieuwe vraag
    dit jaar vieren we de verjaardagen van Roos en Suze apart omdat suze 1 word, daarna wil ik het samen gaan vieren. zouden jullie het apart vieren of samen?

Moeillijke vraag vind ik het....
    Misschein vinden ze het wel heel leuk, maar ja... Op 1 speciale dag helemaal alleen in het zonnetje staan en kadotjes krijgen is ook wel erg leuk natuurlijk...
    Ze zijn nu nog jong, dus hebben er nu minder last van, denk dat ik het juist als ze ouder zijn opsplitsen, als ze ook eigen vriendjes en vriendinnetjes krijgen enzo...

Dat is een tip, weet niet of ik het daar nog mag plaatsen gezien de leeftijd, maar kijk wel even

@ alieke: ik stem niet, ook omdat ik vind dat als je stemt, dat je dit moet kunnen onderbouwen en aangezien ik mij totaal niet in de politiek verdiep...

20. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    mijn moeder is 11 aug jarig, mijn zus 16 aug en ik 20 aug
    wij hebben het altijd samen gevierd en ik vond dat eigenlijk, ook als kind, erg logisch.
    ik kreeg van iedereen die kwam een kadotje dus dat voelde heel speciaal. misschien dat ik daarom wat makkelijker ben om het gewoon samen te vieren.

Andy vond het echt een gek idee, die vind dat dat apart moet

stemmen? wij zijn op vakantie en ik ga nog de stemwijzer doen, dus nog geen idee. Ben in elk geval anti wilders

Deel Deze Pagina