op mij idd! mijn vriends familie herkent er niets in nee, maar otje kijkt echt heel zelden tv en ziet eigenlijk helemaal geen reclame. ot praat wel tegen poppen en vertelt ze wat ze allemaal gaan doen, maar de poppen praten niet terug. ze praat soms wel tegen dingen, maar ook die praten niet terug. waarom zou jij zo'n weddenschap af willen sluiten? marleen, wat lief van je man! hij heeft het dus wel in de gaten.. chantal, foei zeg! hoe groot was het ongeveer?
@Chan en de rest. wij komen waarschijlijk niet. we hebben gewoon geen geld. en het is toch best een stuk met de auto en dus bezine. vindt het wel jamer. maar denk niet dat we daar voor al weer geld hebben
Lauwie, omdat Mark zegt dat ik koop verslaafd ben en ik wil bewijzen dat ik het koopgedrag prima onder controle heb. Maar nu heb ik de pech dat ik en zin heb om te shoppen en 2 weken terug een linnen bolero heb laten bestellen waarover ik vandaag ben gebeld dat ie binnen is
@ binna: jammer meis... @ lauwie: kon jij ook niet trouwens op 23 mei? en het was een ringformaat....
Daaaaaag chantal! Enne lekker goedkoop trouwens 10 euro per nacht! Meiden wat zou ik lekker extra kunnen shoppen als ik die promotie maak * handen wrijvende smilie*
He jullie zijn zekker mijn berichtje exspres aan het negeren he. nou maakt niet uit hoor. zet hem er nog een keer op. dubbel en wel. AJAX AJAX
Hilarisch!!! Dat is over een paar jaar vast wel over! Jasper kijkt niet zo vaak tv, dus op reclames reageert hij niet. Maar wel op de begintune van sommige dvd's. Dan laat hij alles vallen, rent naar de bank en gaat netjes zitten !