Hier ook de stemwijzer ingevuld, en kwam ex-aequo bij TON en de VVD uit. Op nr. 3 de PVV en op nr. 4 de SP. Dat laatste vind ik wel erg grappig want ik heb echt helemaal niets met die partij. Maar je hebt ook nog de kieskompas en daar rolt altijd een bepaalde richting uit waar je de meeste overeenkomsten mee hebt, en ik zit in de rechts/progressieve hoek. En laat daar nou net géén partij zitten. Links/progressief, links/conservatief en rechts/conservatief zijn allemaal bezet (en de tussenvormen ook), maar een rechts/progressieve partij is er dus niet. Ik zweef dan ergens tussen het driehoekje D66, TON en VVD.
@chantal: tuurlijk stuur ik weer uitnodigingen voor zijn verjaardag en als het doordeweeks is dan vieren we het ook in het weekend luieruitslag, misschien even wisselen van merk en bepanten smeren @petra: ja samen vieren is toch ook leuk, als je het maar altijd doet anders gaan ze het raar vinden denk ik maar ja ik heb makkelijk lullen want wij hoeven niet tegelijkertijd @alieke: oh man moeilijk hè dat stemmen, kieswijzer zei PVV @tesske: jeetje wat eng zeg, zou gek worden volgens mij @ff: hoop echt dat die vest goed is @chantico: hmm geen idee, beetje kriebel ofzo, droog keeltje
Valt me op dat bij velen de kieswijzer pvv zegt. Ik heb hem vanmiddag ook weer gedaan en ik kwam op vvd. Ik heb altijd cda gestemd, maar waarom weet ik eigenlijk niet precies. Nu heb ik bij vvd wel het idee dat veel dingen die ik hoor redelijk aansluiten bij mij. Dus wie weet gaat het dat wel worden. Verder wel gelezen, maar niet onthouden, sorry!
hi meiden, ik meld me weer terug van vakantie! we hebben het heerlijk gehad! ben helemaal gesloopt van de reis. na een avond in bad weer enigszins aanspreekbaar met nog meer dan 20 pagina's te gaan zag ik al wel wat banners: denice, gefeliciteerd met de geboorte van luc! ben benieuwd hoe het uiteindelijk gelopen is en hoe het nu met je gaat, maar dat kom ik vast nog tegen. juud, dus toch niet zwanger.. vind het zo erg voor je. heb in de vakantie nog wel aan je gedacht. hoopte echt op een andere banner. dikke knuffel! en las nare verhalen over tess. carmen, weet niet goed wat ik moet zeggen. vind de onzekerheid over wat er zou kunnen zijn en de aanvallen zo moeilijk voor jullie. ook een dikke knuffel voor jou. shanai, las van je lange ongi. misschien een idee om de ha te bellen? of de vk? dan weet je wat normaal is na een miskraam en wanneer je er beter naar kan laten kijken. jammer dat je deze maand niet zwanger bent. ik ga nog een paar blz lezen en dan tukken. hopelijk slaapt madammeke hier ook tot 9u uit. tot morgen!
Avond all! Kom ff trusten zeggen! Morgen lange reis voor de boeg.. 8.44u trein naar Groningen, dan 9.43u richting Den Haag Centraal, en dan per tram naar Scheveningen. En dan op naar het Royal Beach Concert! Xx
Mogguh! Zit er klaar voor! Heb alles al ingepakt, alleen nog ff broodjes smeren voor onderweg en mijn haar doen, en ik kan weg! Wens iedereen een hele fijne dag vandaag, geniet van het mooie weer! Xx
Goedemorgen!!! Gut, ik ben de eerste! dat is me nog nooit eerder gebeurd.... Ik ga zo met Tymen naar de kapper. Het is vanmorgen zonder afspraak, maar dan moet je wel vroeg zijn om niet eeuwen te moeten wachten....
Goeimorgen Welkom thuis lauwie @carmen jeetje wat een schrik. Hoest nu met Tess @seteke suces bij de kaper @qb veel plezier De vragen. Uinodiging gaan we bersturen vieren het waarschijnlijk op de dag zelf maar komt ook omdat E op vrijdag jarig is en op zaterdag een kindje van vrienden en op zondag ook De bruiloft gisteren was er mooi. Was een dienst in de kerk. Niet zwaar veel zang op een manier van nu qua muziek. Alleen tj de teksten ik kan daar niet achterstaan en ga het dan ook niet mee zingen.
goedemorgen @ Lauwie, welkom terug en alweer bijna 11 weken zwanger, vind het erg snel gaan, heb je dat zelf ook? over 9 weken de 20 weken echo en over 29 weken bevallen Heb je behalve de vermoeidheid ergens last van? ik vond die vermoeidheid aan het begin echt superzwaar @ Setteke, succes bij de kapper en proficiat met het bijna als eerste op de pagina zijn @ Queen, je hebt een hele reis voor de boeg. veel plezier Ik ga vanmorgen de laatste dingetjes kopen en vanmiddag heb ik afgesproken met mijn middelbare school vriendinnen + kinderen. we gaan altijd 3 keer per jaar uit eten en gaan nu wat met de kinderen doen. ik geloof een pannekoekenrestaurant en speeltuin @ Binna, ik heb ook niks met de kerk maar met bv de kerstmis zing ik vrolijk mee alleen heeft het geen waarde voor mij (andy en zijn ouders zijn katholiek)
Zo ff vlug: Goeiemorgen!!!! Moest ff de bankrekening checken, want ga zo boodschappen doen en kijken naar een vaderdagkado. Gelukkig werd ik daar blij van, hahaha!!! Bedank voor jullie reacties op mijn vragen. @ jenny: het ligt niet aan de luier, want hij heeft het alleen op donderdag, rest van de week niet... gek he? Die dag preventief sudocreme smeren (dat gebruik ik) vind ik wel een tip, zal ik het wel mn schoonmoeder moeten vertellen. Die moet het smeren dan die dag! Nou ik ga vast aan de slag, drukke dag vandaag. Zo eerst met zn tweeën douchen, Tygo heeft de zandbak op zijn hoofd liggen en gisteravond was het te laat om te douchen, anders zou het 1 en al krijsen worden en daar had ik geen zin in. Dan boodschappen, het centrum in, naar huis spullen voor het zwemmen bij elkaar pakken en broodjes smeren en om half 3 ofzo de deur uit... Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag, geniet lekker van het weer en jullie kindjes!!!
goedemorgen allemaal @setteke: zo vroeg hihi @lauwie: nog even uitrusten nog van de reis vandaag, heb jij even mazzal dat het zulk weer is. als ik op vakantie ben geweest is het altijd zeikweer hier haha en hoe voel je je? @binna: blabla-liedjes hè haha vandaag feestje op de kresj en vanavond de BBq aan
chantal: oh dan heeft hij vast toch iets te lang in zijn luier gelopen en dan elke donderdag, wij gebruiken ook sudocreme hoor maar dacht dat bepanten voor dit soort kwaaltjes misschien beter zou zijn fijne dag en super dat je bankrekening nog lief is voor je
Lauwie, welkom terug. Miepie, jij ook nog welkom terug. QB veel plezier in Scheveningen. Jenny, wat is de kresj? Veel plezier in ieder geval. Wij gaan vandaag naar de Zwaluwhoeve en ik hoop met dit mooie weer dat er niemand anders naar de sauna gaat. Fijne dag allemaal.
Goeiemorgen, Wat zijn jullie allemaal vroeg aanwezig vanmorgen! Hier was het om 6u alweer raak. We hadden ze laat naar bed gedaan,maar het mocht niet baten. @ QB: Veel plezier vandaag. @ Lauwie: Welkom terug meis! @ Jenny: Hier gaat de bbq vanavond ook aan! Ik wilde het eigenlijk morgen doen omdat we dan allebei de hele dag vrij zijn, maar ze geven onweer en ellende op vanuit het westen en da's nu net waar wij zitten, dus gooien we de bbq vanavond maar aan, heerlijk!!! @ Sjorsje: Veel plezier vandaag. Kijk je uit dat je niet verbrand in je nakie !
zo bijgelezen. wat is er veel gebeurd afgelopen week. uit mijn hoofd dus sorry voor alle belangrijke dingen die ik vergeet. alieke, juud en schatje, nog gefeliciteerd met jullie verjaardag! marleen, ik kan me voorstellen dat je na wat er met je schoonmoeder gebeurd is je helemaal in paniek raakt als er onzekerheid is over of er wat met je moeder is. zouden jullie nou gisteren nog iets horen over eventueel eerder een onderzoek? hoop het echt want 5 juli klinkt nog wel erg ver weg. hele dikke knuffel voor jou! alieke, fijn dat de operatie van je moeder goed gegaan is. hopelijk knapt ze snel op van de ingreep! qb, wat verdrietig om je vader zo verdrietig te horen. knuffel! juud, stoer van het prikken zeg! heb er vast overheen gelezen, maar hoe vaak moet dat? veel plezier in de ardennen! carmen, wat naar dat je zo'n zware aanval had. wat kan mark dan voor je doen? hetzelfde wat jij voor tess doet, puffen en stomen? wat een schattige foto's van het winkelen! setteke, fijn dat je bril er is! merk je al dat het helpt? leuke foto's! sjorsje, hebben jullie dat huisje nu gekocht? wat is jorja veranderd! leuke foto hoor! veel plezier vandaag! mik, ik heb helemaal geen verstand van reflux en spugen, maar ik hoop dat je het snel onder controle hebt. jenny, fijn dat het spulletje van marleen zo goed werkt! ik voel me nog niet top. nog een paar weekjes en dan ben ik vast weer vol energie. petra, o lekker vakantie! waar gaan jullie naar toe? ik ben 3 dagen minder ver bleek met de echo. nog 30 weken voor ik ga bevallen dus . zal wel ff kijken of ik de echo in kan scannen en plaatsen. ik ben niet zo moe als de vorige zwangerschap maar voel me wel minder lekker. binna, wat een goeie reageeracties! wanneer gaan jullie op vakantie? ben je er helemaal klaar voor? veel plezier alvast! linka, fijn dat het goed gaat bij jullie. leuke foto's! veel plezier met beebiemian! chantal, wat een gezellig uitstapje zo samen met tygo uit eten! ik heb nog helemaal niet over de verjaardag nagedacht. als het kan vieren we het op de dag zelf en anders in het weekend in overleg met opa en nichtje die de dag ervoor jarig zijn. chantico, ise is wel aan het kwakkelen he? misschien hangt dat wel samen met het slapen. is hier ook vaak zo. en die buien is heel herkenbaar. vandaag ook goed mis. ik heb hoofdpijn en voel me niet lekker en heb daarom geen zin in geklooi en dat werkt averechts merk ik. al 2 buien gehad vandaag. bij de laatste moest ik echt ff tot 10 tellen voordat ik haar zonder te schreeuwen kon vertellen dat ze geen beker drinken om mag draaien. de hele bui begon omdat zij binnen wilde drinken en het van mij buiten moest. normaal mag ze ook binnen drinken alleen geef ik dan vaak nog een tuitbeker. vraagje: drinken jullie kinderen al uit een gewone beker? knoeien ze niet enorm. ben ik nou zo moeilijk dat ik geen zin heb in geknoei met drinken opvegen en droge kleding aan doen? met eten ben ik niet zo moeilijk, maar drinken..
even een dringende vraag. ben op het werk en mag hier niet prive op internet dus ik houdt het kort. kom snel weer meekletsen, maar even een enorm moeilijke prive situatie waar ik al de hele week mee bezig ben. ik heb een duitse vriendin die hier bij mij in het dorp woont, met haar nederlandse man en nederlandse (nationaliteit) dochtertje van 1.5 jaar. ze wil bij haar man weg terug naar haar familie in duitsland (250 km). ze wil zonder overleg haar koffers pakken en met haar dochtertje weggaan. kan dat zomaar?