Hallo allemaal Even een reactie van mij. Het gaat gelukkig al iets beter. Dat ik aangegeven heb dat ik er doorheen zit helpt al een hoop. Gisteren hebben we Janna naar mijn ouders gebracht en nu hebben we dus het rijk alleen. Toch wel lekker om een keer uit te kunnen slapen en nergens aan te hoeven denken. Vanavond gaan we lekker naar de bios en morgen gaan we de kamer van Janna verder afmaken. @Lauwie, Janna drinkt al maanden uit een beker en dat gaat goed. Ze knoeit af en toe nog wel, maar dat is meer omdat ze dan te snel wilt drinken of haar drinken te snel pakt van de tafel. @Tesske, wat naar dat het zo slecht met Tess gaat. Hopelijk knapt ze snel weer op en valt de uitkomst van de onderzoeken die gaan volgen mee. Ik ga zeker aan jullie denken. En wat fijn dat je ongi bent geworden. Wie weet kan je zonder kunstgrepen zwanger worden. Maar begreep ik nou goed dat je nog geen groen licht van je longarts hebt gekregen? @Shanai, ik zou je vriendin echt ontraden om zo maar met kind en al te vertrekken. Voor het zelfde geld is het daalijk ontvoering en dan is ze haar kind zeker kwijt. @Binna, leuke schoentjes zeg. @Chantico. Wat vervelend dat Ise zo verkouden is. Hopelijk is ze er weer snel boven op. Verder weet ik het even niet meer sorry. Iedereen nog een fijne avond.
@chantico wij hebben natuurlijk zwart met roze aardebeitjes @teske hmm ken met je mee praten hoor. ik werd ook ongesteld in het zwemmbad. maar wist dat het ging gebeuren dus had wat mee. maar wel beter dat je uit je zelf ongesteld bent geworden @happy wat fijn te horen dat je je wat beter voelt. en fijn dat de mensen je helpen @sjorsje hoe was het in de sauna @setteke en hoe stoer is Tymen nu
Ik heb het letterlijk uit de aantekeningen van ziekteleer gehaald, zoals de docent ze gedicteerd heeft... De ontsteking ontstaat door die chronische vernauwingen, waardoor dat slijm dus in de plooien van dat vernauwde weefsel gaat ontsteken. De ontsteking ontstaat dus doordat dat weefsel geplooid is, waardoor er slijm achterblijft, wat weer voor ontsteking zorgt. Hij heeft dat nog gedemonstreerd met een model van de luchtwegen, een gewone bronchus met bronchioli en een bronchus met bronchioli waarbij sprake was van bronchitis. De luchtwegverwijderaar zorgt voor het ontspannen van het geplooide weefsel. Ik ben het wel met je eens met de chronisch en acuut en ook wat betreft die ontstekingsremmer (vaak corticosteroïd).
@ Binna, Tymen heeft heel kort haar, met geel erin hihi.... Nou, ik ga gauw naar boven, een kind afdrogen.....
Hebben jullie ook zo genoten van dat heerlijke weer? Ik heb lekker met de mannen in tuinesie gezeten met een zwembad. Ik had een bikini aan en voelde me er toch niet zo prettig in... wat een geblubber haha. Mijn moeder is ook nog even geweest. Het ging vandaag redelijk,maar ze had dan ook maar erg weinig gegeten. @ Lauwie: Jasper drinkt uit een rietjesbeker, af en toe krijgt hij een pakje drinken, maar dat is al zo'n geknoei, dus met echt uit een beker drinken wacht ik nog wel even. @ Tesske: Super dat je menstruatie gewoon op gang gekomen is! @ Shanai: Pff, nou gelukkig heeft Chantico het een en ander opgezocht, want ik heb daar echt geen verstand van! Ik ga weer lekker van het zonnetje genieten zolang hij nog in de tuin schijnt!
@Marleen, helemaal vergeten te reageren gisteren. Wat fijn dat je moeder het redelijk had vandaag. Tja wel vervelend dat ze niet normaal kan eten. Ik neem aan dat ze wel aan de bel trekt als het niet te houden is. Geen voorrang gekregen nog? Wij hadden vanmorgen ook tuinesie en vanmiddag verjaardag lekker in de tuin! Heerlijk!! nu lekker op de bank met ik hou van holland. We zouden morgen bbqen, zal wel niks worden!
er was hier toch vandeweek een meidenclubje dat tegen 's avonds naar bed was? otje wil zich graag aansluiten. we hebben haar trouwens vertelt dat ik een baby in mijn buik heb. ze doet zo lief. zegt 'hallo baby mama buik' tegen mijn buik en geeft heel veel kusjes op mijn buik. ze maakt nu ook hele zinnen soms. in de vakantie verbaasde ze me door op een pleintje te zeggen: 'dit is ook een pleintje' (we waren net op een groot plein geweest. en ze vertelt aan iedereen wat ze gedaan heeft. 'roltrap weest' of 'tiejuig weest' of 'peeltuin weest', zo schattig. maar dan verbaas ik me weer over dat ze structureel de hele vakantie tractoren kragwagen (vrachtwagen) noemt. vreemd hoe die taalontwikkeling werkt.
@ Lauwie, wat een heerlijke foto's, je zou er zin van krijgen om op vakantie te gaan was alles goed gegaan in het vliegtuig en had je Ot de hele tijd op schoot? Ik zeg jullie even gedag voor de komende 12 dagen, morgenochtend rond 9 uur gaan we naar rotterdam airport om op vakantie te gaan. Ik heb er vreselijk veel zin in, maar dat hadden jullie vast wel door. Ik denk niet dat ik tussendoor bij ga/kan lezen dus tot volgende week!
@ Lique: Ik hou haar goed in de gaten. Maandag of dinsdag horen we als het goed is meer. @ Lauwie: Otje is echt en meisjes meisje, leuk!!! Jasper praat nog lang niet zoveel als Otje hoor! @ Petra: Fijne vakantie! Geniet ervan! Fijne avond allemaal!
Ik meld me ook weer! Zijn gisteren al terug gekomen van vakantie maar gelijk druk me bbq's etc. Alles gelezen: @Denise: gefeliciteerd met de geboorte van Luc! @Judith en Alieke: Nog van harte gefeliciteerd! @Judith: Wat balen dat je ongesteld geworden bent! @ Setteke: Mooie cijfers! @ Tesske: Jee wat schrikken, hoe gaat het nu? @ Miepie: Ook zo'n heerlijke week gehad? @ Marleen: Bah wat eng allemaal met je moeder, kan me voorstellen dat je bang bent... @ Miranda: Leuk een konijntje, heeft het al een naam? @ Lauwie: Heerlijk gehad dus? Leuke foto's! Hoe voel je je verder? @ Petra: Fijne vakantie! @ all: zag leuke foto's voorbij komen van kinderkamers die overhoop gehaald zijn, blote billen, foto's van een heerlijke buitenrit, nieuwe brillen, uitwonende dreumessen, etc. leuk allemaal! En wie had er nu een nieuwe baan, Duster toch? Gefeliciteerd! Sorry veel gelezen en ben weer veel kwijt... Wij hebben een heerlijk week gehad, lekker weer, etc. Alleen onze kleine meid is ineens veel aan het huilen, terwijl ze tot nu toe een vrij rustige baby was. Het begint meestal aan het einde van de middag dat ze onrustig wordt en begint te huilen/krijsen. Ze wordt rustig als je haar op haar buik op je borst/buik legt. Ze heeft genoeg gegeten, poept goed, heeft weinig tot geen last van krampjes (denken we) Wat ze heerlijk vindt is in het voedingskussen liggen, in de maxi cosi ( dus met een bolle rug) of dus op haar buik op schoot. Als ze plat ligt voor langere tijd in bed, box of wandelwagen krijgt ze dus die huilbuien. Het meest gekke wat van de week gebeurde was toen ik haar bij me in bad nam (ze mocht nog niet zwemmen omdat ze nog geen inenting heeft gehad). Ze lag dus op haar rug in het water op mijn schoot, ik hield haar onder haar armpjes vast. Ik liet mijn benen iets onder haar weg zakken en zo liet ik haar drijven in het water. Ze trok helemaal krom... ze draaide haar onderlijf haaks op de rest van haar lichaam terwijl ze op haar rug dreef, heel apart! Als je haar rechtop op de arm hebt houdt ze soms haar hoofdje stijf naar achteren en trekt ze haar rug iets krom. Ik heb het cb gelijk gebeld maar die hebben mij niet terug gebeld gistermiddag. Maandag bel ik weer en mijn ha. Het gaat nu weer wat beter. Las jou verhaal over Jasper Marleen en zie wel wat overeenkomsten, toevallig dat je daar iets over schreef. Iemand anders die dit herkent?
@puck ik lees er veel in zoals marleen het toen veel omschreef. kan me nog goed herineren van marleen met Jasper. zou zekker aandringen bij de ha en cb @petra heeele fijne vakantie geniet er van en suces in het vliegtuig met me meisjes @lauwie kom maar op is leuk meer spammen. leuk foto's ziet er heerlijk uit
happy, fijn dat het wat beter gaat en dat je rust voor jezelf creeert! puck, wat gek dat ze dat nu pas krijgt. hoop dat ze je bij het cb kunnen helpen. vakantie was idd heerlijk. die van jullie ook begrijp ik? ik voel me op het moment helemaal niet zo lekker. migraine achtige klachten en mag mn medicijnen niet nemen. voel me ook rot dat mijn vriend zoveel moet doen omdat ik me niet lekker voel. gelukkig doet ie t allemaal met weinig mopperen. petra, ja tot 2 jaar betaal je bijna niks, maar hebben ze daarom ook geen eigen stoel. vliegen ging super. op de heenweg stickerboek en cheezdippers, op de terugweg geslapen. fijne vakantie!! binna, thanx! zal morgen nog 1 of 2 leuke plaatsen. marleen, dat komt ook wel een beetje door mijn kledingsmaak, maar als ze het niet zou willen dragen dan zou ze het ook zeker laten weten .
Avond! Was tegen kwart over 11 weer thuis. Wat een reis zeg, maar het was het waard! Concert was super, alle3 echt heel erg goed live! En warm..! Heb me wel een paar keer flink ingesmeerd! Nu zo maar op bed, morgen snel nog een wasje draaien, huis opruimen, tassen inpakken voor maandag, en dan maandag tegen een uur of 11 in de auto naar Brabant, heerlijk! Trusten allemaal! Xx
duster, had noghelemaal niet op jou gereageerd, sorry! wat super dat je een baan gevonden hebt! vind je het niet vervelend om reserve te zijn? verdient dat ook of is het alleen afwachten of je kunt verdienen? hoe gaat het met de zolder? wij hebben een vergelijkbaar project, maar ik wacht nog ff op het 2e trimester, tot ik weer wat energie heb.