Ik. Klinkt als Kiss. Dat heeft Tymen ook gehad. Heeft ze ook een sterke voorkeurshouding? Ik heb destijds veel gehad aan deze site: www.kiss-kinderen.nl Daar heb ik ook een manueel therapeut gevonden die Tymen heeft behandeld. Met 5 behandelingen was het klaar, met daarnaast oefeningen doen.
Wij hebben heerlijk buiten gezeten met een vuurtje en een glaasje wijn. Zo maar eens douchen, stink een uur in de wind.... Petra, fijne vakantie!
Goeiemorgen! Hier schijnt het zonnetje lekker, maar volgens de vooruitzichten krijgen wij als eerste het bagger weer... Ik hoop nog steeds van niet! Jasper krijgt volgens mij zijn achterste kiezen. Vannacht was het een drama en hij was ontzettend aan het kauwen en bijten op zijn speen en huilde dehele boel bijelkaar. En hij heeft al 2 dagen overheerlijke luiers...pff, echt verschrikkelijk! Vandaag gaan we beginnen aan Thomas zijn kamer, heb er zin in!!! @ Puck: Ik heb je een pb-tje gestuurd. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen! Wij gaan vanmorgen op bezoek bij de oppas, nog even verjaardag inhalen van haar dochter. Daarna door naar Wanneperveen, mijn ouders zijn bij de caravan. Mijn vader wil graag met Tymen varen. En als het goed is blijft het nog lang mooi weer, dus lekker genieten! Jullie ook allemaal een mooie dag!
@ Lauwie: balen dat je je net zo goed voelt op dit moment. Hoop dat het snel beter gaat! @ Setteke: Dank je voor de link! Ga ik straks eens rustig lezen. @ Marleen: Je hebt pb terug! Wij gaan ontbijten, fijne dag allemaal!
Mogguh! Petjes/hoedjes, veel bij de Hema. Ook Wibra/Zeeman heeft stoere petjes voor jongens, Jamie heeft daar een Spidermanpet weg en Britt een Princesspetje..
hallo meiden !! Alles hier goed met me kleine mannetje en grote trotse zus. borstvoeding loopt als een trein en haal het echt NET aan gewoon met de voedingen want echt als ik ene mis dan knal ik waarschijnlijk uit me velletje. maar tot nu toe helemaal geen enkele voeding die hij gemist heeft en 80 gram maar afgevallen dus luc doet het super ! maar ik ga weer verder genieten hier ! fijne zonnige zondag allemaal !!! ik doe van de week uitgebreid reageren !!!! ( heb nu nog kraamzorg ook en das zoooo fijn he. heb zelfs 10 extra uren gekregen voor de borstvoeding ook omdat ik dreigende ontsteking had/heb gaat nu weer wat beter ook ) * zwaai *!!!!
goedemorgen! Ooh ik ben echt vreselijk brak! Vrijdag ben ik uit geweest tot n uurtje of 4 en gisteravond had ik afgesproken naar de film te gaan en daarna zijn we toch nog weer de stad in geweest. En nu ben ik moe en heb bijna geen stem meer haha. Ik word oud! Fijne dag meiden, wij gaan zo op de fiets naar de kinderboerderij en vanmiddag lekker bbqen.
@puck: sorry heb daar helemaal geen ervaring mee, hoop dat iemand het herkend @denice: super joh dat je BV geweldig loopt en dat hij zo weinig maar afvalt, heerlijk geniet er maar lekker van @tesske: oud?? haha je bent ene broekie Ik ga vandaag naar een verzorgpaardje kijken, due ben benieuwd of ik weer het bos in kan van de zomer lijkt me heerlijk
Ha meiden, hier een beetje brakke ochtend/middag (gisteren een leuk feestje gehad). Tot vanavond waarschijnlijk! Chanti
Het weer is hier al de hele ochtend niks. Wachten nu zowat op regen... beetje jammer. We gaan vanmiddag bbqen, maar wordt binnen denk ik! Fijne dag allemaal!
@lique nou de moeder wil met ons veder. dus nu is het afwachten op antwoord van onze begelijder. die van het bodaar hoopte dat afgelopen donderdag gehad te hebben. maar dat is dus niet gebeurd. we hoopte namelijk dat we deze week een eerst ontmoeting konden hebben. maar weet niet of dat nu nog gaat lukken. dus dan wordt het pas na onze vakantie. en dan hebben we 1 week en dan gaan hun op vakantie. dus we wachten het maar af.
Hier is de zon al een poosje verdwenen. Het is nog wel warm met af en toe een paar spetters. Ik denk dat het oosten het erg slecht gaat krijgen als ik naar de buienradar kijk! Een van Thomas zijn muren is klaar. De muur is nu helemaal van steigerhout. Stopcontact en lichtschakelaar zijn er mooi in verwerkt. Thomas kan straks vanuit zijn bed met een touwtje zijn lamp aan doen hihi. Het ziet er echt gaaf uit! Brakke mama's;op tijd naar bed vanavond! Ik had gisteren 3 rose-tjes uit en heb beroerd geslapen door Jasper maar heb geloof ik een adrenaline stoot doordat ik Thomas zijn kamer zo leuk vind haha!
Het voelt misschien toch wel een beetje als een kleine eer dat iemand haar kindje aan jullie toevertrouwd lijkt me! (misschien is het in dit geval wel zeer noodzakelijk, maar toch...)! Super hoor!
puck, dankje! succes morgen met cb en ha! marleen, ik ben heel benieuwd! heb je al foto's? binna, ik dacht dat jullie as maandag pas wat zouden horen. verkeerd gelezen dus. fijn dat die moeder het ook met jullie ziet zitten. nu maar hopen dat het deze week nog lukt. komt het kindje dan elk weekend? setteke, bij de h&m. jenny, leuk een verzorgpaardje! ben je al gaan kijken?
hmmm hier in het oosten is het nog aardig licht, zelfs een waterig zonnetje. maar maakt niet uit want ben aan het werk, heel eenzaam zag erg veel leuke fotos zeg! haha was vooral benieuwd naar hoe het harsen was gegaan. goh zou dit best willen maar durf dat toch echt niet werd vrijdag gebeld dat er een plek was voor de operatie op maandag, maar durfde niet en was ook wel erg snel want man moet dan ook vrij kunnen krijgen. dus nu word het vermoedelijk de 16 e.... doodeng denice fijn dat het zo goed gaat, lekker genieten meid
Wij zijn weer terug van ons weekendje weg. We hebben het gisteren heerlijk gehad bij de Zwaluwhoeve. Na het ophalen van de kindjes zijn we nog lekker gaan brunchen. Fijne dag nog allemaal.