@ Sjorsje: Niet verbrand in je nakie hihi? @ Lauwie: Het is nu nog een bende dus heb nog geen foto's gemaakt! Jeroen is nu aan het opruimen. Hij kwam 2 planken tekort om de kleine muur af te maken... Volgend weekend weer aan de slag. Muurtje afmaken en deombouw voor de radiator. En het weekend daarna komen de kast en het bed. Jeroen heeft alleen op zondag vrij dus het gaat allemaal niet zo snel jammer genoeg. Ik zou het liefst al gaan inrichten haha!
Marleen, gelukkig niet. Maar ik heb het grootste gedeelte ook met m'n badjas aangelopen. M'n lijf is niet echt showproof. Hier wat foto's van de kindjes bij vrienden van m'n schoonouders.
Pff ik lig al de hele dag met migraine op bed. Bijwerking vd Puregon. Hij is fijn! Helaas morgen pas naar huis!
@sjorsje: leuke foto's @lauwie: ja ben wezen kijken, was wel leuk paardje. wel wat klein, maar makkelijk in de omgang.. ga vanavond of morgen beslissen of ik het ga doen @juud: balen meis, wat een pech dat het op vakantie is hier is het nog droog maar zo benauwd echt smerig
@lauwie. Ze komt dat om de 3 weken @Marleen ze kan ons gewoon afwijzen. En vindt het ook een eer hoor. Wij zijn uit eten met de fam ti's erg leuk. Alleen heb ik erge krampen blee @juud. Beterschap
@ lauwie: tygo drink nog steeds uit een fles maar mag regelmatig uit een beker drinken en het gaat eigenlijk heel erg goed. Meestal laat ik hem zn gang gaan met water en optimeldrink gaat ook erg goed omdat het wat dikker is. @ shanai: heftig.... volgens mij als haar dochter duitse nationaliteit ook zou hebben, kan je weinig doen, rechten zijn daar anders, maar volgens mij kan dat niet zomaar als ze alleen ned. nationaliteit heeft. waarom wil ze dit zo, is het zo erg dat ze niet wil dat haar dochter contact heeft met dr vader? @ lauwie: leuke vakantiefotos, ze is ook zo'n dametje he, heerlijk! @ all: weer was hier fantastisch, bloedheet zelfs de hele dag. We hadden vandaag brandweer feestje. Was leuk, maar Tygo kon natuurlijk geen middagdutje doen, dus tegen 4-en was de koek echt op en zijn we naar huis gegaan. Merk wel dat hij met dit weer erg slecht eet en drinkt, geef m dus maar steeds ijsjes, anders krijgt ie helemaal geen vocht binnen. Ben verder ff te lui om te reageren, echt donders lui, bah.... En morgen weer werken... blehhhh
Nou, ik vind het niet leuk meer hoor: Ise ligt nu met koorts in bed (39,3) en hoest zichzelf af en toe wakker en ligt dan heel zielig te huilen. Ik wilde daarnet pcm geven, maar ze viel in slaap toen haar hoofd het aankleedkussen raakte, dus toen heb ik haar maar weer in bed gelegd. Als ze nog een keer wakker wordt is het vroeg genoeg om pcm te geven. Maar wat zielig zo, zo'n gloeiend, snotterend moppie. Ik hoop dat de ha morgen plek voor ons heeft. Wil nou wel weten wat ik met die longetjes aan moet. Ze heeft er nu ook nog twee prutoogjes bij gekregen, dus het arme kind loopt aan alle kanten leeg. 't Ziet er indrukwekkend zielig uit in ieder geval. Ze is, afgezien van de snotpoetsmomenten, gelukkig wel heel vrolijk en heeft ook goed gegeten en gedronken (alleen brood wil ze niet, maar dat kan met haar zere keel te maken hebben). Ik moet nu weer aan de bak in huis, want het is een puinzooi.
@Denice, wat een mooie foto van Luc op je hyves!Heerlijk jongentje zo te zien! @binna, zeker een eer. Spannend hoor!! En eerst lekker op vakantie! @Noura, je zal het wel gelezen hebben, maar het harsen was dus best te doen. Alleen de oksels waren zeeeeeeer pijnlijk, haha!! Ja wie wil er nou film kijken als het bij jullie zo mooi weer is! @Sjorsje, lekker dat jullie zo genoten hebben. Leuke fotos!! @Juud, jemig wat balen. Blijft dit de hele maand zo? @Marleen, nog even wachten dus, voor je mag inrichten!! Hou je in~!!!!!! Haha!! @chantal, wat heerlijk dat je de hele dag nog mooi weer hebt gehad! @Chantico, aahhh, je arme moppie! Beterschap! Zo wij komen net terug van BBQ, wel buiten begonnen, maar toch maar naar binnen toen het nog harder begon te regenen. Ga even lekker op de bank tv kijken!
chantico, waardeloos zeg! onze ha doet nooit moeilijk als ik voor otje bel, ik kan altijd dezelfde dag terecht. zou wel een beetje aandringen anders. wordt wel zielig nu zeg. beterschap! sjorsje, leuke waterspeelfoto's en mooie foto van jorja! leuk dat jullie samen genoten hebben! jenny, moet je dan elke dag naar dat paardje? en in ruil voor verzorgen mag je er op rijden? binna, kan het kindje zelf jullie ook nog afwijzen of is ze daar te klein voor? chantal, leuk dat de brandweerdag leuk was! juud, balen! had gister ook migraine en mag geen medicijnen dus leef erg met je mee! marleen, ik zou ook ongeduldig zijn hoor! maar leuk dat het zo mooi wordt. noura, wat heb je voor operatie? heb het ff gemist. of is het nog een van de genante dingen die je had?
@lique: oh had nog niet gelezen hoe je harsen ging, maar viel dus mee nou mooi haha @chantico: oh wat zal je je hopeloos voelen met zo'n kwakkelend kind. hoop echt dat de huisarts jullie kunnen helpen @lauwie: nee haha niet elke dag, dan neem ik zelf wel een paard.. nee max 2 keer in de week en je leased eigenlijk het paard voor 2 dagen en geeft hem eten en doet zijn stal... verder mag je doen wat je wilt. vind het zelf leuk om naar buiten te gaan het bos in en om lessen te nemen om beter te worden in het rijden wat een benauwde bende binnen zeg PFFF hoop dat ik vanavond een beetje kan slapen
@lauwie als er geen klik komt dan kan dat ook nog gebeuren. het kindje is 7 jaar @chantico jeetje je arme meisje heeft het wel te pakken zeg. @lique ja en nu klaart het weer op he. gek weer. maar gelukig even goed gbbq
heey meiden heb niet zo veel meegemaakt dus ook weinig te vertellen.. Djayden had alleen heel erge oorpijn dus die ging pas om 4 uur slapen... en om 6 uur kwam brad weer dus heb maar 2 uurtjes geslapen.. dus nu lekker vroeg naar bed @chan: en is zumba al onderweg kusjes
hi meiden wat een hitte hè.....dit weekend hierdoor is Stijn wat van slag en drinkt vandaag zijn flessen niet leeg. IK schiet niet gelijk in de stress, maar echt goed voel ik me er ook niet bij, Hoe gingen jullie hier mee om??? Het is een tijdje geleden natuurlijk, maar misschien hebben jullie nog tips??? Ik geef hem vandaag al een voeding extra, ben benieuwd of hij straks nog wil drinken.....
Avond! Bijna alles is gepakt, op wat wasgoed na wat bijna droog is.. Speelgoed, bolderkar, fiets enzo ligt al in de kofferbak, bijna op vakantie! Mijn schoonpa neemt zijn lappie mee, en we hebben internet, dus ik kom vast nog wel ff weer langs als we er zijn. Nu eerst ff een glaasje drinken intappen, of beter, een borrel! En nog wat wasjes opvouwen, is dat ook allemaal erdoor! Fijne avond allemaal! Xx