Augustus2008mama's (deel 5)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    QB, fijne vakantie!!

@Jenny, nu even lekker alles open. Regen heeft alles lekker afgekoeld!!

@Binna, nu wordt het weer lekker koel! Maar morgen lekker weer, niet te warm!

@FF, helaas geen tips... Gaf BV met die hitte... Succes!

@schatje, wat een nacht!! Succes vannacht!

@Shanai, hoe is het nu met je vriendin en bij jullie?

@Lauwie, alles lekker bij jullie?

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Dankjullie! Gaan morgenvroeg tegen een uurtje of 11 weg. Moet eerst nog naar mijn werk morgenvroeg, mijn agenda ligt er nog.. mutsie ikke!

3. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    jenny, o helemaal geen verstand van paarden. leasen betekent dat dat je ervoor betaald dan?

binna, dat snap ik wel als het kindje 7 is. wel goed dat ze er dan zelf ook van mag zeggen of ze het ziet zitten. ze vindt jullie vast leuk ;)

schatje, wat een nacht. slaap lekker!

qb, fijne vakantie!

ff, ik heb altijd bv gegeven dus ik had het niet in de gaten als ze minder dronk. als dat een dagje zo is lijkt me niet zo erg. is er niet een soort minimum wat ze moeten drinken, gerelateerd aan hun gewicht?

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    lique, met de kleine smurf alles goed. ik voel me beroerd en zie er enorm tegenop om morgen weer te werken. hopelijk over een week of 2 als ik aan het 2e trimester begin weer beter!
    en hoe is het bij jullie? bijgekomen van alle feestjes? en hoe gaat het met sam en djim?

5. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    thnx lique en lauwie

net toen ik het geschreven had was ik blij dat de fles van 160cc er in zat......maar toen ik hem optilde gooide hij heel veel er weer uit:x
    net als of het hem vandaag gewoon niet lekkr zit
    hopelijk is het morgen over en heeft het te maken met het feit dat het een druk en warm weekend was.....
    het is zo, dat wanneer hij alle voedingen nog bij mij dronk ik natuurlijk ook niet wist wat hij zou drinken, dus ik moet er maar vertrouwen in hebben dat hij genoeg heeft!

ik weet dat ze minimaal 500cc moeten hebben en dat heeft ie wel binnen gekrgen vandaag. IK geef borstvoeding in flesjes....
    IK geef ook nog tiet sochtends in bed, en toen heeft ie lekker liggen drinken. Mocht het morgen weer zijn, ga ik maar weer even gewoon de tiet geven, misschien dat ie zich daar beter bij voelt???

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ff ik maakte me eigelijk nooit zo snel druk.als ze maar wel wat at. en niet echt veelste weinig. dus alle flesen maar voor de helft.

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    knuffel voor brandon

hoe is het met de hoofdpijn juud? hoop dat het morgen over is voor je

sjorsje wat een leuke fotos, en klinkt heel gezellig jullie uitje

lique, nou die oksels zou ik dan overslaan, gebruik daar dan wel mesje voor. maar blijf het toch eng vinden...

lauwie, ja is uiteraard weer iets genants, het zal eens niet bij mij
    maar onder narcose gaan ze het slijmvlies optrekken of zoiets en dan moeten die aambeien verleden tijd zijn. heb overigens nu nergens last van... maar goed, dan hebben we dat ook weer gehad toch

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ff soms tussen door wat slokjes water aanbieden. soms hebben ze van die dagen tussen door.

zo ben muziek aan het zetten op de blackberry, ben er zooooo blij mee echt een super ding

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ben ik echt de eerste???
    ik ga weer werken na de vakantie, blehhhh

ff, ik zou me ook geen zorgen maken hoor, maar snap dat je dat door britt wat sneller doet.

noura, oh bah klinkt niet fijn. maar wel fijn als je er daarna nooit meer last van hebt.

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

@lauwie werk ze

11. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik kom alleen even gedag zeggen. Vandaag mijn eerste werkdag...... Ik moet pas om 12u30 beginnen, maar omdat ik eerst te voet de kinderen weg moet brengen, dan daar kolven en dan nog 'n eind fietsen moet ik al om 10u45 vertrekken :$ En dan moet ik nog tot 23.00uur werken. Tussendoor ben ik wel 1,5uur vrij (van 16u30 tot 18.00uur), maar dan moet ik naar huis fietsen (ong 30min), Jasmijn voeden, avondeten en weer snel terug met de auto (ong 20 min). Ik ben morgen echt kapot :D

12. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @noura: nou misschien genant maar er je hele leven mee lopen is ook niet fijn toch

@lauwie: inderdaad ik betaal ervoor

@duster: klinkt pittig zo'n dag zeg PFF

zo ben blij dat het weer wat koeler is

ben alleen vandaag alleen met de kidz, weinig lekkers in huis en een hond die ziek en aan de scheit is. heel fijn dus

13. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Jenny; Is gelukkig maar 1 dag, de rest vd week hoeven de kinderen niet naar de oppas en heb ik lekker de auto. Veel succes vandaag :D

14. schatje1

schatje1 Niet meer actief

@duster: succes vandaag!!

ik moet straks ook weer werken.. helemaal geen zin!

kusjes

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen!

Zo dan dat is weer een ander weertje.... Maar, mooi weer om achterstallig huishoudelijk werk te verrichten....

16. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Goeiemorgen!

@ Sjorsje: Haha, ik ben ook niet showproof hoor. Je hebt er bij die lopen te paraderen in hun blootje, maar dat sla ik over! Erg leuke foto's van de kids!

@ Juud: He gatver migraine.

@ Binna: Heb je te gekruid gegeten?

@ Chantico: Als ze zo verkouden zijn krijgen ze vaak ontstoken oogjes, het moet er ergens uit. Ik denk dat het nu wel wijs is om langs de HA te gaan, duurt een beetje lang nu.

@ QB: Fijne vakantie!

@ Schatje:pff, lekker nachtje :$!

@ Duster:Jij bent al versleten voordat je gaat werken, jemig...

@ Noura: Ik krijg al kippenvel bij de gedachte...brr!

@ Werkende mama's: werkse!

@ Setteke: Sopse! Ik ben ook bezig!

-------------------------------------------------------------------

Thomas is vanmorgen op de PSZ en vanmiddag gaan we kennismaken op de basisschool! Hij is best een beetje zenuwachtig. Hij vroeg al of ik wel bij m bleef op de nieuwe school.

Jasper is ziek. Hij had gisteren al koorts en vandaag weer. Ook mocht ik niet in de buurt komen van zijn linkeroortje. Het groene snot loopt eruit...oorontsteking. Ik heb net zetpillen en zoutoplossing gehaald en wacht even af hoe hij erop reageert.

17. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    marleen: beterschap, oorontsteking is zo zielig

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heej!

Auto is ingepakt, we gaan zo!
    Tot laterz!

We hebben daar internet, zal vast van de week nog wel ff aanwippen! ;)

Xx

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Fijne vakantie QB!

Betschap voor Jasper en Juudje.

Welkom terug Lauwie.

Leuke foto's zag ik voorbij gaan, super!

Weekend was heel leuk! Maar vermoeiend, hahaha, zaterdagavond veel gedronken en om 3 uur of zoiets naar bed en om 7 uur waren meiden al wakker, pff!

20. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    linka: haha dat was een kort nachtje slapen dan

Deel Deze Pagina