Augustus2008mama's (deel 5)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ooo Set wat een stoere foto van Tymen!!!
    En mijn kop gaat goed :D

@ Lique, uit wat voor scholen moet je kiezen?

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Juud, een openbare met Dalton onderwijs, deze school start degelijks om half 9 en is op vrijdagmiddag vrij. En een katholieke met ontwikkelingsgericht onderwijs , start om kwart voor negen en geeft nog wel les op vrijdagmiddag. Dit is het in een notendop...

Ga eten en daarna met mijn zus op stap, vanavond wordt mijn haar afgeknipt. Zal foto's maken.

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Setteke, lieve foto's!!!

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Lique ik zou denk ik dan voor de katholieke gaan? Zover ik dat kan beoordelen uit je info hihihi :p

6. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    lique :

hij kwam er zelf mee dat hij dat wilde laten doen. zoiets is toch ook weer te herstellen ? niet dat dat de bedoeling is ofzo maar mocht het zo zijn. kenny is 26 in oktober 27 weet niet wat jong is daarvoor?? we zijn er nog niet helemaal over uit.
    maar ik weet in ieder geval wel dat ik absoluut niet meer aan de pil wil. vergeet dat ding steeds ook. en ja vind het niks. en mirena ja het is misschien een tijdelijke oplossing even aangezien je die niet ken vergeten he :p hihi.

7. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    setteke wat een lieve foto's zeg !!!!!

verders heb ik eigenlijk niet bijgelezen het spijt me.

ben nog zo aan het genieten van de kleintjes. net emy in bad gedaan luc lag lekker te slapen en strakjes nog luc aan de beurt. ( slaapt beter als ik hem in de avond lekker in badje doe )
    morgen alweer de laatste dag van de kraamzorg !!! als ik kon zou ik der voor altijd hier houden hahaha. zo gezellig !!! en ik dacht dat ik een poets friemel was en zo strak alles in de vouw strijk maar tjonge die is nog erger als mij !!! hihhihihi

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Setteke, wat een heerlijke foto's.

Denice, Ard heeft 'n hele tijd geleden zijn verhaal ergens opgeschreven. Zal het dadelijk een opzoeken.

9. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Gevonden:
    Ik zal maar uit eigen ervaring spreken (de man van Sjorsje). Vooraf is het de bedoeling dat je je balzak scheert, maar gelet op de zwakheid van het velletje (geen hard bot eronder) heb ik toch maar voor ontharingscreme gekozen. Dit werkt erg goed, het enige waar je last van krijgt is dat het een beetje gaat gloeien, maar is heel goed vol te houden als je tijdens het intrekken een boekje leest. Daarna goed afspoelen en misschien de behandeling daarna herhalen.
    De dag erna ging ik onder het mes en vooraf werd gewaarschuwd dat het meest pijnlijke het trekken aan de zaadleiders zou zijn daar die niet direct verdoofd konden worden. Nou, uit eigen ervaring weet ik dat dat niet zo is, want het meest pijnlijke is met afstand het ontsmettingsmiddel wat op je balzak wordt gesmeerd. En dat niet één, maar twee keer. Misschien speelt mee dat ik de dag ervoor mijn balzak pas had onthaard, maar het brandde zowat mijn ballen tot kookpunt. De prikjes zetten en het snijden an sich vielen reuze mee, echter dat ze de hele tijd met je edele delen bezig zijn blijft toch een raar gevoel, vooral omdat er een hoop gevoel is weggespoten. Het trekken aan de zaadleiders voel je dus wel, maar is dus lang niet zo pijnlijk als dat ontsmettingsmiddel.
    Na de ingreep (die hooguit 0,5-1 uur duurt) mag je een week niet sexen, niet in bad (douchen wel) en met fysieke inspanning moet je ook uitkijken. Maar zelf ben ik laborant en kon de volgende dag gewoon mijn werk doen (wel naar mijn werk gebracht want je zit niet echt lekker in de auto). Ik liep de eerste dagen wel een beetje alsof ze flink tegen mijn ballen hadden geschopt, en dat getrapte ballen gevoel duurt wel een paar weken voordat het helemaal weg is, al zul je het niet altijd voelen en ook niet altijd even sterk. Vooral na (veel) inspanning kan je het goed voelen en dan is het een kwestie van even rustig aandoen en dan ebt het gevoel weg.
    Kort samengevat: het ergste is het ontsmettingsmiddel, als je dat hebt overleefd kom je de rest erna wel door. Misschien dat één of meerdere dagen voor de ingreep je balzak ontharen de pijn iets verzacht, want je balzak hoeft niet 100% kaal, stoppels deden ze bij mij niet moelijk over.

10. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @setteke: wat een leuke foto's ziet er erg gezellig uit

@lique: pff moeilijk zeg zo kiezen aangezien ze zo verschillend zijn

11. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Goei'n dag!

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @sjorsje, Angelo was al moeilijk te overtuigen gaat nu helemaal niet meer lukken hahaha

13. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Juud, haha, ach hij heeft het overleefd.

14. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Pff ik vind het nogal wat om op zo'n jonge leeftijd al voor steriliseren te kiezen.
    Je weet nooit hoe het leven loopt, voor hetzelfde geld gaan jullie uit elkaar en zou hij op zijn 33e nog graag een kindje met een andere vrouw willen en dan kan dat niet meer...

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Carmen, dat was voor mijn man geen reden om het niet te doen. Voor hem zijn 3 kinderen genoeg, ook al zouden wij uit elkaar gaan en hij een nieuwe partner treft. Het zou dan de nieuwe partner moeten zijn die een kind wil en wat hem betreft zou ze dan pech hebben.

16. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Maar jij en ard zijn ook al wat ouder toch?

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

En het is tegenwoordig erg makkelijk om ook weer terug te draaien. 90% van de hersteloperaties slaagt, mits het niet langer dan 10 jaar geleden is dat de sterilisatie plaats heeft gevonden.

Maarrrr, er is idd een behoorlijke vrouwvriendelijke manier van sterilisatie, die net nieuw is, de essure-methode. Kun je ook overwegen, maar persoonlijk ben ik van mening dat als wij definitief klaar zijn met kindjes dat dan Hilbrand verantwoordelijk is voor de anticonceptie. Dus misschien dat hij zich dan laat steriliseren.

18. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Carmen, ik ben 30 en Ard is 38.

19. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Maar je zal maar net bij die 10% horen waarbij het niet met succes terug te draaien is terwijl je toch nog een kinderwens hebt.;)

Deel Deze Pagina