Tja, dat kan. Maar ik vind het wel raar om nu al rekening te houden met dat wij misschien ooit uit elkaar gaan ofzo. Ik kan niet goed tegen hormonen, dus er blijft vrij weinig over qua anticonceptie... Als wij zeker weten dat we geen kinderen meer willen gaan we er zeer zeker over nadenken om Hilbrand te laten steriliseren.
Heb pauze en weer bijgelezen, maar geen tijd om te reageren... Ik ben kapot. Vanmiddag wad echt verschrikkelijk, nu is het iets beter
sjorsje dankjewel voor het verhaal, zal het kenny laten lezen als hij thuis komt straks ( is wel om half 1 vannacht maar die slaapt dan zeker nog een uur neit na het werk ) hoe hij het beschrijft valt het nog mee vind ik. maar die beelden ( foto's ) die op die site stonden !! ongelooflijk hoe dat eruit ziet en ze die leiders er zo uittrekken met van die klemmetjes. ik weet niet meer wie het zei he, maar vind hetook een raar idee om te moeten na denken over het idee dat ALS WIJ uit elkaar gaan hij misschien nog kinderen wil hebben bij een andere vrouw. vind ik een beetje vreemd om daar te moeten over na denken. ik denk niet dat dat een rede moet zijn om het niet te laten doen, want je moet er juist van uit gaan dat je voor altijd bij elkaar blijft. nou kenny moet er maar eens goed over na denken. en dan zien we verder en anders moet hij toch echt condooms gaan gebruiken de rest van zijn leven. ( weet nu al dat hem dat echt gaat irriteren ) hij leert er maar mee leven hihi. heb al genoeg poespas aan me lijf gehad voorlopig. dus voor mij echt NO way dat ik iets aan mij laat sleutelen om niet meer zwanger te kunnen worden.
denice waarom vind je het raar om daar over na te moeten denken? Het kan altijd voorkomen dat je uit elkaar groeit of wat dan ook en ik vind persoonlijk een sterilisatie een hele rigoureuze ingreep. Ook als je niet uit elkaar gaat maar besluit toch nog een kindje te willen.
Tesseke, mijn stiefbroer was 18 toen hij vader werd en 2e op 20ste en is gesterlilistreert op zijn 25 jarige leeftijd, hij wil geen kinderen meer. Zijn oudste dochter is nu 12 jaar. Mijn zus is 36 en haar vriend is pas 40 en is al gestrerlilisteerd toen jongste er was, heeft al 3 kinderen maar is weer geholpen en ze hebben besloten dat ze kinderen wilde van hun samen, ze houden zoveel van elkaar en dacht dat niet meer hoefde en mijn zus ook, maar toch wilden ze samen kinderen! Wij dolblij natuurlijk, maar er is 50% kans dat ze zwnager word, afwachten. (1 juni geholpen)
Lique; ik zou kiezen voor de daltonschool. Maar ben dan ook bevooroordeeld, want ik werk op een daltonschool. Maar uit eigen ervaring weet ik dus dat onze kinderen heel veel zelfstandigheid, verantwoordelijkheid en omgaan met vrijheid wordt aangeleerd. Ook staat leren samenwerken voorop. en dan niet alleen samenwerken met iemand die jij leuk vindt, maar ook met de andere kinderen leren overleggen en dat vind ik heel positief. @sterilistie praatje; brrr als ik het lees krijg ik al pijn, laat staan dat je een man bent haha. @QB; fijne vakantie! @setteke; leuke foto's zeg! @Juud; voel je je al wat beter? En heb je het geld gehad? (had ik ej trouwens mijn adres al wel gestuurd ) @Duster; pff druk dagje zeg! Hopelijk bevalt je nieuwe baan een beetje @ FF; niet te druk maken over ietsje minder drinken met dit weer. Het is natuurlijk ook erg warm. Misschien een slokje water tussendoor @Lauwie; hoe is het 1e werkdag na de vakantie verlopen. Hopelijk voel je je snel weer wat beter! Hier net een uurtje thuis. mijn meiske dus vandaag niet gezien. Morgen waarschijnlijk ook niet. Heb de avond4daagse gelopen. Ach ja alweer 1 avond zit erop. Vind het toch zo'n vreselijke buitenschoolse activiteit. Dat gehobbel door het dorp. Ben blij dat mijn k inderen maar 2,5 km hoeven te lopen, hoef ik dat ook maar
he dames, kom ook ff weer kletsen! Erg druk gehad dit weekend. Volendam was echt super! Wel voor eenmalig want al die klompen en tulpen gaan je snel de neus uithangen haha. Malou heeft van alles erg genoten, boottocht gedaan en nog naar enkhuizen geweest naar sprookjeswonderland en dat vond ze toch leuk! Zo ga ff terug lezen naar alle nieuwtjes!
Oja, dames en dan zit ik nog met het feit dat alle buurkindjes bijna op de katholieke zit, zouden jullie dat meenemen in jullie overweging. @Sterilisatie, ik vind dat je het risico nog niet moet nemen als je het nog niet zeker weet, jong of oud. Dat dingentje van die mannen doet het langer als wij. En hier houden we ook alle doemsenarios in ogenschouw. Je kunt uit elkaar gaan en een jong ding aan de haak slaan. En nog iets heftiger, wat als je komt te overlijden en je man gaat een nieuwe start maken.... zo dat is mijn gedachte, sorry!!
lique: Ben het helemaal met je eens over de sterilisatie. Wij denken hier er net zo over. Wel moeilijk met het kiezen van een school. Aan de ene kant zal ik neigen naar de katholieke omdat alle buurkinderen er ook op zitten maar goed je kan daar niet alleen een beslissing opnemen. Het is een combinatie van alles bij elkaar. Vind het zelf ook wel moeilijk. Wij hebben hier een christelijke en een openbare school maar zal het zelf ook wel moeilijk vinden om hier een keuze uit te maken
haha daar istie al! Vind je dit echt heel leuk staan! Als ik eerlijk mag zijn vind ik dit je vlotter/pittiger staan!