Uhm.. Britt praat en zingt wel in de douchekop als ze in bad zit.. en ze zingt ook in die stangen waar je in de badkamer je handdoeken aan hangt naast de wastafel.. maarja, dat doet Jamie ook.. Enne... FEYENOORD!!
Haha, ik denk eerlijk gezegd ook niet dat je het redt. Ik vind niet dat je verslaafd bent, maar je shopt wel graag . Niks mis mee, doe ik ook hihih!
I agree, ik negeerde je ook.... FEYENOORD!!! Ajax heeft alleen maar gewonnen omdat ze bij Feyenoord medelijden en hadden en dachten: "ach laten we Ajax ook eens wat gunnen...."
Mensen, wat hebben jullie gekletst zeg vandaag. Niet normaal meer hoor. Gewoon meer als 400 berichten in een dag! Heb dus ook echt niet alles gelezen. Zeg maar bijna niks. haha Hier verder alles rustig. Ben nu lekker 6 dagen vrij. Ga er echt super van genieten. Heerlijk.
Ze mochten willen dat ze zo konden denken. maar ze kunnen gewoon niet winnen. ze staan 4 en AJAX 2 is niet voor niks he
Jij hebt ook geen doorzettingsvermogen, kom op je bent er zo doorheen haha ! Gewoon gezellig geklets, behalve nu Binna gaat beginnen !
*negeermodus aan* @ dames, in navolging van onze stoute Chantal... kijken jullie wel eens in jullie mannetjes telefoon naar wie er gebeld en gesmst heeft? Shireen, hier geen favo reclames, wij kijken meestal reclameloos met de kids. @ Carmen, nee, dat doet mijn meisje ook niet...
Ik ga me weer in House verdiepen en daarna The Mentalist. Ben een beetje rozig van het bad, dus kan best zijn dat ik halverwege in slaap val! Ik heb verschrikkelijk veel trek in chocola, maar 2 kitkats chunky zou toch genoeg moeten zijn...
*negeermodus geactiveerd* Toen Jeroen & ik net samen waren checkte ik weleens zijn sms-jes omdat hij bekend stond als vrouwenverslinder. Inmiddels ben ik daar wel klaar mee haha! Cadeautjes haalt hij altijd op het laatste moment dus daar hoef ikook niet naar te zoeken!
Wat hebben jullie veel gebept!!! Ongelofelijk. Niet bij te lezen (ik ga het nog wel verder proberen hoor!) Ik zag allerlei verhalen over eetschema's en het viel me op dat veel kindjes dagelijks ontbijtkoek krijgen, en de diëtiste van Tess dat zelfs 'voorschrijft'. Carmen, is dat omdat Tess moet aankomen? Ik heb zelf het gevoel dat ontbijtkoek meer 'snoep' dan 'eten' is. Ise vindt het heerlijk en krijgt het denk ik om de dag, maar ik vind dat eigenlijk teveel... Vinden jullie dat ik ontbijtkoek niet zo als 'snoep' moet beschouwen? Over snoepen: Ise krijgt geen eigen snoep, maar eet wel soms met ons mee. Als ik een sultana eet, dan wil zij er ook van. Ik geef dan soms een hap of soms een hele, afhankelijk van het tijdstip enzo. Ontbijtkoek vind ik dus ook al in de categorie snoep vallen. Als ik overdag zelf snoep, probeer ik dat 'stiekem' te doen, al merkt Ise het wel vaak op, maar dan vraagt ze er niet ook om. Snoepjes krijgt ze eigenlijk nooit, al bood iemand haar onlangs een spekkie aan en toen vond m'n vriend dat prima, dus ik ook maar Oké en nu ga ik weer proberen verder te lezen (met 'Help, m'n man heeft een hobby' op de achtergrond, wat een sukkel zeg!)