@lique: mijn vriend is er eigenlijk van overtuigd dat hij geen kinderen meer wilt.. daarom die sterilisatie.. maar ik ben er nog niet helemaal uit.. ik dacht misschien over 5 jr nog 1 maar jah ik ben pas 23 en hij is al 30.. dus jah.. ik zeg ook elke keer moet je niet doen.. straks gaan we toch een keer uit elkaar enz.. maar hij zegt ook dan wil ik geen kinderen meer..
@Schatje, tja, das wel lekker duidelijk, haha!! @Marleen, stom he, heb je het lang wil je het weer kort. Is het kort moet het weer lang, haha!!! Ojee, slecht nachtje dus, vervelend hoor. Toen zijn oortje doorgebroken was, was de pijn toen over bij Jasper? Heeft ie het vaker?
Grrr, gisteren al de eerste bril naar de opticien terug gebracht, er zat een kras in het glas terwijl ik het zag toen ik hem voor het eerst opzette. Gisteravond laat valt ineens dat neusdingetje van bril nummer 2 eraf.... Nu heb ik dus niks meer, Hilbrand gaat straks naar de Pearle in Leeuwarden en hopelijk willen ze hem daar maken, want voor wij weer in Heerenveen komen.....
@juud nog een paar dagen. we gaan zaterdag avond weg. @seteke grrr ieritand zeg @duster jeetje wat een onzin zeg. maar wel heel erg balen voor jou @Marleen bij ons gaan Silver ook naar een katholieke school omdat ik het toch wel belangrijk vindt dat ze dat mee krijgt
goedemorgen allereerst duster wat belachelijk, ik zou ook even informatie hierover inwinnen, tegenwoordig mag iedere vrouw kolven, maar helaas word er nog vaak vervelend over gedaan setteke wat een geweldig leuke fotos heb je geplaatst welkom terug weer juud, hihi heeft je dochter spraakwater gehad?? lique wat een leuk kapsel, vind het je beter staan, en je kijkt er ook vrolijker bij dan eerste fotos. moet de papieren van saf voor de basisschool ook in gaan leveren, want hij mag in december. wij kiezen voor de school in de straat bij ons. is gewoon openbaar. onze oudste 2 hebben ook nog een tijdje islamitische les gehad 1x in de week. om zo toch een beetje mee te krijgen van de islam. ik vind het wel belangrijk om ook te kijken naar welke scholen de buurtkinderen gaan. hier gaat bijna iedereen naar hetzelfde schooltje, en de kinderen die niet gaan staan soms toch een beetje buiten de groep met buiten spelen
Ja, ik denk het wel. Ik heb dit weekend in de krant de samenvatting van de partijprogramma's gelezen en dan springt er 1 uit.
Hier wordt het SP. Van H. weet ik het niet, hij dacht VVD. Mijn bek viel open..... Nou is hij van huis uit een VVD-stemmer, maar heb hem gezegd toch de programma's maar even wat beter te bekijken (heeft hij nog steeds niet gedaan). Denk dat de stemwijzer bij hem iets van CU gaat zeggen.
@Linka, het is zeker even wennen hoor, vooral straks met stylen @Setteke, jemig dat is balen. Zou haast zeggen, niks waard die goedkope zooi. Vroeger had ik altijd dure brillen, maar tegenwoordig ga ik ook naar specsavers. Sil gaat lekker! @Juud, dank dank! Ok, maar houd die migraine ook de hele maand aan??? Lijkt me oervervelend, mag je daar nog wel wat tegen innemen? @Noura, dank dank!! Denk ook dat de buurkindjes mee gaan wegen @Juud, had jouw wel wat rechtser ingeschat, haha!! Hier VVD, tijd voor verandering in nederland!
@lique ik ben erg pro pvv maar als niemand coalitie wil vormen met ze dan is het nutteloos. Zo nu op weg naar zhuis. Krijg echo. X
@Juud, succes in ZH. Dus dan maar SP, haha!! Dat ontgaat me volkomen, haha!! PVV gaat me net iets te ver, daarom VVD.
@ Lique, de ene is idd budgetselectie, die was 29 euro. Maar hiervan was het glas niet goed, dat hadden ze ws over het hoofd gezien. Maar die andere is van Lars Larssen, die was ik dacht 99 euro. Daar verwacht ik toch wel iets meer kwaliteit van moet ik zeggen..... Niks geks mee gedaan, het ding viel er gewoon uit.
@Juud; Succes! @Lique; Ben het steeds vergeten te zeggen, maar wat een leuk kapsel! @Marleen; Hoe is het met Jasper zijn oortjes? Ik heb net het UZB gebeld en het is dus wel degelijk een probleem, dus VRAAGJE Jasmijn krijgt elke avond rond 21uur/21u30 haar laatste voeding (al is het ook weleens 22u30 dat ik haar wakker moet maken) . Stel dat ik een paar avonden per week werk en pas na het werk kolf (23u30) denken jullie dat dit gevolgen heeft voor mijn voeding van 21u30??????
Dat zou ik niet doen hoor. Je kunt het beste kolven op moment dat je had moeten voeden. Als je er meer tijd tussen gaat doen dan denk ik dat je productie wel eens terug zou kunnen lopen. Daarnaast je hebt gewoon recht op kolven onder werktijd. Je werkgever is verplicht je die tijd te geven. Dreig maar met de arbo of vakbond desnoods. Het is nu eenmaal in de wet opgenomen dat ze je daar tijd en ruimte voor moeten geven.
@Setteke, maakt natuurlijk niet uit wat je ervoor betaald hebt, dat hoort gewoon niet te gebeuren. Hopelijk snel verholpen! @Duster, dankje. Hoevaak kolf je dan nu op je werk? Ik denk dat het niet zoveel uit maakt, als je wat later kolft. Je hebt nog de hele nacht om nieuwe voeding aan te maken. Haha, zoals je kunt lezen ben ik het niet helemaal eens met Set. Je mag je nieuwe werkgever heus wel een beetje tegemoet komen vind ik. En kolven vlak voor je gaat slapen is toch ook lekker, geen last van boobies in bed?