Augustus2008mama's (deel 5)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zo leuk, Silke is nu bijna 22 maanden. Tymen was 22 maanden toen Silke geboren werd. Kijk eens wat een verschil!

Tymen met 22 maanden
    Bekijk bijlage 77137

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Set, ik vind je juist enorm op elkaar lijken. Al kijkt Sil wel iets wijzer!!

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Oh echt? Haha, ik heb steeds het idee dat ze helemaal niet op elkaar lijken hihi....

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

6. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Idd grappig 2 hele verschillende antwoorden :D

@Setteke; Ik vind ook dat ze erg op elkaar lijken. Ze weten ook dat het mogelijk moet zijn, maar zeggen gewoon dan delen we liever iemand anders in (en dat kunnen ze natuurlijk gewoon doen, want ik heb een 0-uren contract)

@Lique; Alleen tijdens de avonddienst wil ik 1x kolven. Ik werk dan van 18.00 tot 23.00uur. Dit is dus niet mogelijk. Overdag kolf ik buiten de diensten om (Of in de lunchpauze)

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

Maar heb je dan niet nog een keer theepauze in die avond van 18 tot 23 uur? Kan je je pauze dan niet zo plannen dat je dan kunt kloven onder het genot van een bakkie thee ofzo?

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Duster, nou wel een beetje kinderachtig als het om 1x een half uurtje gaat. Of ben je veel langer bezig? Kan de werkgeven wel begrijpen... je hebt nog weinig credits opgebouwd daar. Maar dat hadden ze vooraf ook wel aan kunnen geven..

@Set, haha nog iemand die het met me eens is, ze lijk op elkaar, haha! Ik hoop dat ie er wegrot, psychopaat!

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ja, maar pas wegrotten nadat hij een paar keer flink verkracht is en mishandeld.......

10. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Uiteraard, maar dat gebeurd vast wel, lijkt me... Je schijnt een cel te moeten huren daar, anders slaap je op de gang, ideaal!!

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nou, hij verdient het, die kloothommel!

12. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0

Ja ik heb het CB gesproken. Eerst proberen om haar op haar zij te laten slapen overdag zodat ze in foetushouding kan gaan liggen. Als ik het niet vertrouw gewoon naar ha gaan. Of babymassage proberen maar dan ga ik liever naar een therapeut, die weten wat ze doen. Toevallig komt voogd vandaag dus overleg ik het en dan bel ik morgen ha. Het gaat sinds het weekend gelukkig al wat beter.

@ Lique: Leuk haar!

@ Lauwie: En een verhullend blousje gevonden? Is het al goed te zien?

Stemmen: Hier echte VVD'ers, mijn man staat zelfs op de reservelijst voor de gemeenteraad, het is voor ons duidelijk wat we gaan stemmen.

@ Setteke: engerd die vent he? Bah als ik die kop al zie brrr... Hij doet ook zo onverschillig over alles. Het zou heel mooi zijn als hij een flink aantal jaar achter het tralies verdwijnt!

Ga nog even wat doen en dan zo weer voeden...

13. schatje1

schatje1 Niet meer actief

@set: nee is niet voor jou bedoelt(reactie op hyves) :D

ik zal uitleggen voor wie het is.. voor mijn schoonzus!!!!!!!

ik heb al niet zon goeie band met haar.. maar nu slaat het echt alles!
    we hebben vorige week netjes naar hun gebeld dat wij de 11de niet konden komen(hun hebben dan verjaardag bij hun thuis)
    dus wij vroegen of we de zaterdag konden komen zei ze: nee dat kan niet.. ze deed al raar enz
    Nu was ik afgelopen week jarig heeft ze me ook niet gebeld!

En nu komt het.. zie net dus dat ze ons verwijdert heeft van haar hyves!

***wijf!

Ben nu echt ff heel boos en verdrietig tegelijk! het liefst wil ik haar opbeleln en uitschelden enz.. en der voor der kop slaan maar dat zal niks helpen denk ik..

14. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zoals je het zelf al zegt: Zij is jullie niet waard..... Vergeet haar en ga lekker door met jullie leven!

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Schatje, wat een onzin allemaal. Is dit de stomme schoonzus? En hoe is het met die ander afgelopen?

16. schatje1

schatje1 Niet meer actief

met die ander is alles weer goed :) die snapt dat ze boven de anderen moet staan en lekker met ons om wilt blijven gaan..

op me verjaardag kwamen me schoonouders ook dus was wel fijn!

dus jah het gaat om de stomme schoonzus!

17. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @alieke: avond4 daagse JEK haha hou ik helemaal niet van

@lique: sohee dat is kort hoor, maar wel mooi
    het is wel leuk als de buurtkindjes ook op dezelfde school zitten, is wel een pluspunt denk ik

@duster; ah meis kan toch gebeuren en over je werk: ja als dat echt zo is is dat wel lullig

@binna: oh zo'n bekerhouder lijkt me ook wel handig voor in de auto

@setteke: zo lekkere kwaliteit bril haha

@schatje: dag schoonzus! klaar mee toch

stemmen: ik twijfel, denk SP

joran: ik las dat nederland probeerd hem hierheen te halen, wat een debielen daar gaat ons belasting geld. sodemieter op zeg

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Jenny, ja dat doet Nederland altijd, hoort een beetje denk ik. Hoop alleen dat ze iets minder hun best doen dit keer...

@Schatje gelukkig maar. En inderdaad laat deze dan lekker stikken en geniet van het leven!

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

Idd, hoop dat diegenen die hem zouden moeten proberen terug te halen een paar "foutjes" maken.....

20. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Lique, je haar zit zo echt erg leuk.

Duster, wat stom van je werk zeg. Je bent daar toch ook op gesprek geweest, heb je het toen niet aangegeven?

Stemmen, wij gaan VVD stemmen. Dat is toch wat het dichtst bij ons ligt.

Deel Deze Pagina