heb van de week een rechtenstudent gesproken waarvan de stiefvader bevriend/collega was met vader joran. die zegt ook dat joran heel slim is en het waarschijnlijk zo gaat spelen dat het het beste is voor hem. ned heeft nog geen uitleveringsverdrag met daar, dus dat kan nu komen. ook als joran de moord op nathalee zou bekennen zou aruba hem kunnen laten uitleveren. wat betrefd het wegrotten daar in de gevangenis, joran is aardig gehaaid, en zou nog wel eens een luxe positie voorzichzelf kunnen creeeren. alsnog zit die dan gevangen, maar in die gevangenissen kan met de juiste middelen en positie erg veel.... schatje ik zou hier heel simpel in zijn, lekker laten, zo iemand is je frustratie toch niet waard, geniet lekker van je gezin en de mensen die het wel waard zijn. ik zou ook zeker niet gaan bellen en schelden of meer, dan zien andere mensen alleen die kant zeker nu je schoonouders bij je zijn geweest en het met je andere schoonzus goed gaat, investeer in dingen die het waard zijn
@Noura ik geloof ook dat ie heel 'slim' is. Maar hoop toch echt dat ie lekker daar blijft. Middelen lijkt ie toch ook echt niet meer te hebben en het is te hopen dat ze moeder hem dat ook niet toe gaat stoppen...
stemmen...... ik heb geeeeeen idee kieswijzer gaf pvda en sp aan en weet je elke partij heeft punten waar ik het mee eens ben en ook oneens. zelfs de pvv maar goed ik moet er nog eens een goed nachtje over slapen, want zal zeker stemmen, maar denk dat het ook wel een beetje tactisch stemmen gaat worden.
ik weet wel zeker dat hij die mensen daar kan omkopen zodat hij het goed heeft, er is altijd wel eentje die zwicht voor geld maar ja in nederland zijn ze net zo verrot hoor
die moeder schijnt ook niet zo welvarend te zijn trouwens tja van mij mag die ook daar blijven, want in nl ben je zo weer vrij, en wat heeft nl gedaan om hem aan te pakken??? hij heeft rechten..... ja dat krijgen daders hier in nl, rechten, slachtoffers moeten het maar uitzoeken
de gevangenissen bedoel je jenny? verrot? nou het is hier aardig luxe, en hoeveel straf krijg je hier? mijn schoonzusje is vermoord, nou paar jaar later liep de dader weer buiten... .haar krijgen we nooit terug nee dan beter in buitenland vastzetten, en hopen dat manipuleren niet lukt en ze flink te grazen worden genomen, want daar ben je echt niet zo vrij, zoals in nl wel het geval is
Stemmen... Ik heb 4 jaar geleden op de SP gestemd,maar heb nog altijd het idee dat er niks met die stem gedaan is. Deze keer weet ik het echt niet. Ik neig heel erg naar PVV, maar dan gebeurt er waarschijnlijk weer niks met mijn stem omdat ik vrijwel zeker weet dat er weer moeilijk gedaan wordt om met de PVV te regeren. De VVD komt wel sterk over en hebben ook wel veel punten waar ik me in kan vinden. Joran van der Sloot; Ik hoop dat hij eerst flink aangepakt wordt in de cel en daarna pas naar NL mag, of liever helemaal niet. Laat m eerst maar eens vertellen wat hij met dat amerikaanse meisje gedaan heeft!
ik denk als pvv in de regering komt dat het kabinet binnen de kortste keren weer valt denk niet dat wilders het in zich heeft om te regeren, want die man kan alleen beledigen, dus ja dat mensen niet met hem willen, is ook iets wat hij aan zichzelf heeft te danken, en vind hem ook niet representatief voor nl, wat wil die doen in het buitenland? of loopt die dan ook weg als het hem niet bevalt
hahahaha jaaa idd er zou eigenlijk een boete op moeten staan. zoals je ook een bonus krijgt voor goed functioneren, ook een boete voor het laten vallen dan doen ze mischien wat harder hun best
Stemmen qua bepaalde punten trek ik erg naar de pvv. maar ik ben het er totaal niet mee eens als Wilders het kabinet zou runnen. want ik vindt het geen fijne man. en ben het er niet mee eens hoe hij over "de Buitenlanders" zoals hij dat zegt denkt. dus neig nu meer maar vvd Joran tja denk dat ie het weer prachtig gaan spelen. en dat ie niet veel zal krijgen @setteke ik vindt Tymen van toen lijken op Silke een paar maanden geleden @duster tja ik vindt het een moeilijke situaite aan de ene kant vindt ik je hebt recht om te kolfen maar aan de ander kant snap ik je baas wel. ik heb geen verstand van bv. maar ik weet dat mijn colgea ook niet kolfde op de tijden dat haar kindje eten moets. maar gewoon als haar (.)(.) op knapen stonden en we er tijd voor hadden. want dat is bij ons altijd anders. dus dan zou ik zeggen.kolf voor dat je weg gaat en als je thius komt.
noura: nee bedoel het personeel haha, die zijn ook niet vies van een omkoping hoor en ja ik weet hoe de gevangenissen hier zijn
@Setteke: Ik vind die 2 zeker wel op elkaar lijken! Alleen ziet Tymen er nog uit als een klein ventje en Silke al echt een wijze tante haha!
oh ok jenny, ik dacht al begrijp het vast verkeerd nee daar is voor geld alles te koop maar geloof dat er hier ook wel aardig wat rondgaat in de bajes zo ga mijn gillende meid naar bed brengen want die is zoooo vervelend vandaag huilennnn huilen huilen
Dag dames! Ben terug van het ziekenhuis. 1 eitje was nu al goed (dag 10 van cyclus pas) en moet om 13 uur Pregnyl gaan spuiten dat zorgt ervoor dat het eitje springt. Morgen om 21 uur moeten we sex hebben Gek idee haha! Nou ik ga even brood maken
Pff hihihi, dat is pas echt seks op commando hahaha! We zullen morgen allemaal aan jullie denken om 21 uur hahaha! Maar mooi dat er een mooi eitje zit!