@ Sjorsje nee valt mee die 1e fiets was er niet oid. En deze heeft 3 weken geduurd @ Bina, SPANNEND!!!
Zo ben weer bij! Wat is het toch rustig, hoefde helemaal niet veel bij te lezen. Hier niet veel bijzonders te melden. Ik ga weer aan het werk!
Nou, mijn bril was alweer stuk, weer schroefjelos. Bleek dat hij niet goed was aangedraaid..... En Hilbrand heeft even een mooi verbandje om mijn hand/pols gedaan dus ik kan me wel weer redden...
8) heb even het ziekenhuis gebeld, of je om 21 uur moet klaarkomen of dat je dan ook mag starten nou je het mag een uur er voor of erna maar flexibeler zijn ze niet
@Juud, haha, daar had ik ook nog aan zitten denken, wanneer moet het precies, haha! Nou gelukkig iets speling, haha!! Succes ermee!
pfff heb t even gehad eigenlijk met mezelf die tranen om niks ! emy sliep lekker net, luc sliep ook net nog lekker. maar dan zit ik mezelf zo in de weg dat ik zo alleen hier zit en zo stil in huis. word ik gek van. en dan mis ik gewoon die dikke buik ! klinkt zooooo stom was hem zoooo zat. en was blij toen ik bevallen ben. en dan ook toen kraamzorg er was geen probleem geen tranen of wat dan ook. vermaakte me echt de hele dag met 2 kids. en nu ben ik dan weer alleen in me huisje. kenny werken. en dan begin ik gewoon te huilen omdat me buik weg is. pfff en dit was echt de laatste keer dat ik zwanger was. zo raar dat ik nooit meer zwanger gaat zijn. sorry moest dit even kwijt. in ieder geval alles goed met kids hier. moet alleen mezelf bij elkaar zien te rapen.
Hey meiden ik heb dringend jullie advies nodig! Ik ben vergeten (stomme mama, ik werk ook veel te veel) dat er zaterdag zomerfeest is op het kdv en dat ze een thema hebben en het erg leuk vinden als de kindjes verkleed komen. Nou is het super kort dag en ik ben absoluut niet creatief..dus iemand ideeën hoe ik snel een outfitje kan scoren dat Tess aan kan in het thema 'sprookjes' ?
@Denice, knuffel voor jou. Helemaal niet gek dat je je zo voelt, laat die tranen maar even lekker gaan. En het klinkt nu misschien stom(omdat je het zo stil vindt), maar geniet van deze moment, ga even rustig zitten ofzo. Het wordt straks druk genoeg. Ben je al lekker verwend door kraamvisite enz? Hoe zag je geboortekaartje eruit?
Ehh, een prinsesje is zo gemaakt Carmen. Heb je een kruidvat in de buurt? Daar verkopen ze hier nog wat verkleedspullen of bij de blokker. Ehh de fopwinkel misschien. Kaboutermuts en leuke gekleurde kleding eronder... Succes ermee!
spannend binna oei setteke dat klinkt pijnlijk, en mischien moet je als je dat altijd hebt maar bescherming dragen.... (helm en pols.... hahahah) juud hahahahaha aparte vraag,kunnen jullie niet hele avond losgaan???? of trekt superman dat niet ??
lique er is nog niet heel veel kraamvisite geweest aangezien ik daar om gevraagt heb. ik wilde eerst gewoon rust hebben dit heb ik met emy namelijk niet gehad en toen had ik juist een dikke vette knip die zeer deed. dus ja dat vond ik wel lekker . en was ook helemaal nog niks aan de hand toen kraamzorg hier was. daar kon ik nog tegen aan kletsen. en me de hele dag bezig houden. weet dat ik misschien later terug denk aan deze stille momenten in het drukke en hectische wat er aan gaat zitten komen straks. maar vind het totaal niks aan en jank echt om niks gewoon. visite die geweest is mijn moeder en stiefvader , zus en vriend, broertje, neefjes van kenny en kenny zijn vader en stiefmoeder die zijn van het weekend geweest. en dan van de week. maar was niet zo druk dus. de rest moet nog allemaal komen. maar die bellen dan vanzelf wel om een afspraak te maken. Mercard :: zo ziet geboorte kaartje eruit. heb nog niet foto gemaakt ervan. maar toevallig dat op dat kaartjes staat lucas . en wij voor de naam luc hebben gekozen. ( al eerder dan we het kaartje uitgezocht hadden )
@ Denice: wat een leuk kaartje! En kraamtranen horen erbij meis. Je moet ze ook lekker laten lopen die tranen en je eens niet zo druk maken, gewoon uithuilen! @ Tesske: Bij kruidvat, Blokker, Bart Smit, Intertoys, etc. verkopen ze vaak wel prinsessenjurkjes en kroontjes e.d. @ Juud: Dat je daarvoor hebt moeten bellen is best genant haha. Kunnen ze dat soort info niet gewoon ff zelf melden ipv dat je daar achteraan moet bellen