Er is er hier eentje scherp ! Ik hou overigens ook niet van voetbal, maar ja woon onder Rotterdam he! Ik ben getrouwd met een ajaxied (gut, hoe schrijf je dat ook alweer )! @ Chantico: Ik vind ontbijtkoek eigenlijk geen snoep. Kandijkoek e.d. overigens weer wel! Nu ben ik echt weg! Fijne avond!
chantal, zou het wel leuk vinden. maar mijn vriend vindt zo'n meeting niet leuk. en omdat het pinksteren is hoeft hij niet te hockeyen. waarschijnlijk gaan we dus wat met zijn drietjes doen. mocht hij toch andere plannen hebben dan hoor je het! en interessant formaat
Jeetje zijn jullie nog bezig!!!!!!!!!! Niet normaal man (en nu ben ik gƩƩn aandeelhouder in het aantal pagina's).
* Proest* Chantico ontbijt koek word valt (volgens de eetwijzer) niet onder snoep want snoep is ongezond en ontbijtkoek is gezond/verantwoord. Dan heb ik het wel over de gewone variant en dus niet de kandij koek, kapiteinkoek oid. In ontbijtkoek van de peynenburg zitten de volgende ingrediƫnten: Roggebloem. glucose-fructosestroop, water, voedingsvezel (oligofructose), stabilisator (glycerol), plantaardige oliƫn en vetten, rijsmiddelen (natriumbicarbonaat, zuurnatriumpyrofosfaat), suiker, specerijen, conserveermiddel (kaliumsorbaat) en aroma.
Kap er nu ook mee hoor.. plof nog even op de bank, hoop dat ik ff mag zappen.. staat nog steeds voetbal op. Oh wacht, hub zapt zelf al naar The Mentalist! Mooi! Fijne avond verder! Xx
Na aan gezien jullie Neger modus toch aan staat. wens ik jullie ook geen goede nacht rust toe. ik gaat lekker naar me bed. morgen weer werken en nog even feestje vieren AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX
chantico, ik weet dat het cb ook geen voorstander is van ontbijtkoek. ik heb er zelf geen moeite mee. en aangezien otje bijna niets meer eet 's ochtends vind ik een plakje ontbijtkoek wel prima.
Even iets anders in beeld gooien: Wij hebben vanavond "even" een nieuwe vaatwasser gekocht. Onze oude spoelde een aantal uren met koud water waardoor ik (als hij eindelijk eens stopte) ook nog eens ALLES af moest drogen. En als het goed is is dat vanaf nu afgelopen. Ik=BLIJ!!!!!!
Miranda wat fijn! Setteke wou nog even op je vraag reageren. Ik check eigenlijk nooit zijn mobiel, email of wat dan ook. Jij wel?
Ard vertelt me niet altijd over alles wat hij doet of afspraken die hij heeft, dus ik check weleens zijn email. Gewoon om op de hoogte te blijven. Maar ik heb nog nooit iets geks gezien.
miranda, jullie zijn ook lekker aan het shoppen! nu is jullie loterijgeld wel op of niet? setteke, ik heb het wel eens gedaan . mijn vertrouwen in mannen een beetje kwijt door mijn ex, die er ook nog eens over loog. maar ik weet eigenlijk wel dat mijn vriend wel te vertrouwen is.