@ Binna: Een meisje van 7 jaar is leuk! Mijn nichtjes gaan dit jaar ook 7 worden en ze zijn echt al met meiden dingen bezig, geweldig! Ze moeten schoentjes met klik-hakjes, haar los ipv van in een staartje, etc.
@marleen ben daar wel mee bekend. die van me vriendin is nu net dit jaar 10 geworden. dus heb die vase al mee gemaakt
shanai, wat een heftige dingen zeg! vooral van je man. ik dacht dat je vast druk was met je vriendin, maar had niet bedacht dat er zoveel zou zijn. hoop dat je man zich snel weer helemaal goed voelt! chantico, ik vind een ab kuurtje niet overdreven hoor als ze al zo lang kwakkelt. hoop dat ze er snel van opknapt. otje praat precies zo (oppe en inne etc) chantal, leuk dat je je ff meldt! binna, wat leuk dat het klikte en wat een goed plan voor ontmoetingen. kan me voorstellen dat het voor haar een goede basis van vertrouwen geeft. lief dat je er naar vraagt. ik heb morgen lekker vrij genomen want ik moet ook nog een taart voor mijn neefje maken. marleen, dikke knuffel voor jou. we hebben het niet meer over je moeder hier, maar ik begrijp dat er voor jullie niet veel veranderd is en dat je nog steeds ontzettende stress van de onzekerheid is. ook nog geen bericht over een eerdere datum voor het onderzoek. juud, is het timen nog een beetje gelukt ? meiden, ik ben moe, dus ik weet het verder niet meer. sorry! kreeg vandaag bloemen van de directeur om me te feliciteren! attent he? en van 2 mannelijke collega's elk hele kleine sokjes. zo leuk! onze smurf wil geen speen meer... zou het zo makkelijk gaan????
binna wat spannend meid! Lauwie wat attent van alle mannen haha. Wanneer mag je weer naar de vk? Wij hadden vandaag baby lara op bezoek en tess was zwaar verliefd en liep de hele tijd te roepen en zoeken toen lara weg was. Tess vertelde mark bij thuiskomst meteen heel driftig dat 'baby lara inne huis'was , 'eel lief meisje' 'magge wel uilen' haha.
@juud. Haha lekker droog werk ze. En wil al de hele tijd zeggen leuke soort banner. Leuke banner klinkt. Stom *bloos* @teske wat is dat toch schatig hè. Nou meisje ik gaat slapen morgen werken ble geen zin wil met vakantie. Al is het daar ook erg slecht weer
tesske, de 18e weer. en de 23e combinatie test, al twijfel ik nog steeds of ik het wil. wat schattig van tess! hmm jammer. ze werd net huilend wakker en ligt nu met de speen in bed. ze weigert m al 2 dagen op het kdv bij haar slaapje en ze wilde m nu vanavond ook niet. ben benieuwd welke kant dit opgaat.
@Tesske, spannende pendels zie ik!! Goedemorgen all!!! Ik ga lekker aan het werk! @Arri, hoe is het bij jullie?
haha, Lique, even spieken hier hoor! Het gaat goed. Vandaag een bruiloft van mijn schoonzusje; dus we kunnen hier lekker aan de slag; manlief ceremoniemeester; dus genoeg te doen! maar het gaat hier verder super! Hanne is ontzettend lief en begint nu ook een beetje mee te kletsen. Jullie verhalen blijven leuk om te lezen... Groetjes, Arri
Goedemorgen! @ Binna: Oh dan weet je wel wat je te wachten staat hihi. @ Juud: Hopelijk heeft Chieffie raak geschoten! Je banner is erg grappig ! @ Lauwie: Wat attent van je collega's! Leuk! De bemiddeling van CZ heeft helemaal niets opgeleverd. Gisteren had ik mijn moeder aan de telefoon en het ging redelijk. Toen ik vroeg wat ze op een dag at toen was het even stil. Ze eet dus echt heel weinig zodat ze zo min mogelijk last heeft. En toen werd ik eigenlijk best boos. Het gaat dus alleen redelijk als ze zo goed als niets eet... Ze heeft me nu wel belooft dat ze naar de andere HA gaat of mij belt als het niet gaat. Over 3 weken gaan we op vakantie en het zit me allemaal niet lekker. Het onderzoek valt precies in mijn en mijn broers vakantie. Gelukkig is mijn zus vrij en gaat ze met mijn moeder mee. Ik ga Thomas naar de PSZ brengen. Vandaag is de stagaire er weer en Thomas is een beetje verliefd, zo schattig. Hij wordt helemaal verlegen van haar haha. Daarna ga ik met Jas en mijn moeder boodschappen doen. Pff, Jasper is alweer lekker ondeugend vanmorgen. Hij heeft nog steeds verhoging, maar eet, drinkt en speelt gewoon.
@Marleen, zet je moeder maar onder druk hoor. En bel desnoods zelf even met haar huisarts, om aan te geven hoe ze erin zit. Zijn het echt alleen haar darmen of ook maag enz?
Goedemorgen dames @marleen: dat is wel een beetje jammer zeg Nou meiden de bestelling is de deur uit het word deze met rug en zitkussen en 2 hockers/tafels met kussens als salon tafel voor in de serre. behoorlijke bakbeest word het en hoop dat ze hem straks in delen binnen brengen hij word 2.80 bij 3.60 bij 2.80, wilde eerst groter maar bas niet haha