nou ik kreeg offertes terug verschillend van 1495 tot wel 2600 euro en heb het nu voor 1395 alles inclusief, dus denk dat ik een goede deal heb en ze leveren al na een week bruine kussens komen er op en ook nog dikke, dus ben tot nu toe tevreden
Jenny, ziet er goed uit. Marleen, verwachten ze nou echt dat je moeder het nog 3 weken volhoudt zonder eten? Verschrikkelijke monsterartsen. Pfff, Yosyp is nu al ontzettend vervelend. Dat wordt nog wat. Eerst maar eens boodschappen doen.
Goedemorgen! Nou hier weer een goed begin van de dag. Sil had gepoept en op raadselachtige wijze zat de poep op haar benen, in haar slaapzak en niet in de luier.... Terwijl die niet eens vreselijk vol was.... Dus kind onder de douche en de wasmachine draait alweer..... @ Juud, slaap lekker. @ Sjorsje, jij ook sterkte vandaag.... @ Marleen, jeetje wat naar allemaal. Sterkte!
Hé meiden, dank voor jullie interesse. Niets ernstigs, maar kan mijn gedachtes nog niet verwoorden, dus nog niet uitspreken of op papier zetten. Denk na over wat ik wil, mijn toekomst, waar ik naar toe wil, wat kan ik, etc etc.....
Pfoeh, dat is best zwaar allemaal Chantal.... Red je dat allemaal alleen of heb je wel iemand die met je meedenkt?
@Chantal, doe rustig aan!! Mens moet ook eens de tijd krijgen om lekker te denken! @Setteke, wat een heerlijk begin van de dag zeg... @SJorjse, ach bij jou is het ook al gezellig. Even een vraagje: Balkenende heeft gisteren ontslag genomen, krijg deze man nu nog vergoedingen of wachtgeld of ww. Of is het ook een gewone burger???
ze krijgen altijd geld mee, wouter bos hield er toch ook mee op die krijgt ook een paar jaar doorbetaald @chantal: neem alle tijd meis x
@ set/ lique en jenny: nee nog niet echt met iemand over gepraat, soms uit ik mijn frustraties wel bij René natuurlijk, maar echt gesprekken heb ik nog niet. René is laatste tijd ook veel weer aan het werk, dus geen tijd om een goed gesprek te houden. Ik wil wat dingen gaan uitzoeken, ben aan het rondkijken wat er allemaal is, hoe ik kan zorgen dat ik een boost op die carriere ladder kan krijgen of in ieder geval iets kan gaan doen waar ik plezier in heb, waar ik goed in ben, echt goed. En dat duurt even natuurlijk....
Nou, als je een onafhankelijk iemand nodig hebt om eens even naar je afwegingen te kijken...., je mag me gerust een pb sturen.
Chantal, klinkt ingewikkeld allemaal, vooral als je niet echt iemand hebt om het erover te hebben. Ik heb vanmiddag een sollicitatiegesprek en werkelijk niks om aan te trekken. Alles wat redelijk netjes is, is veel te groot en flabbert dus aan m'n lijf en wat wel de goede maat heeft is te zomers en dan te casual.
@Sjorsje, jemig dat is wel balen...Ehh, nog even snel langs de winkel, of vriendin??? @Chantal, ook tegen mij mag je altijd even aanboksen hoor!!
chantal: nou meis je bent slim genoeg, jij komt er wel uit hoor en ik hoop dat je kan bereiken wat je wilt maar wil niet te snel willen sjorsje: oh dat is balen ja, ken het gevoel wat kleding betreft
Ben het niet zat hoor! En zal nog ff vertellen dat mijn zoontje überschattig is!!! Sinds dit weekend zegt hij echt heel duidelijk 'kom' en dan zwaait ie ook zo met zijn armpje dat je achter hem aan moet komen. Dus zaterdag zat ik op het randje van het strand bij de Hulsbeek en Tygo besloot dat hij in het water wilde. Na meerdere malen met beide handjes geprobeerd te hebben om me aan mn schouders omhoog te tillen, gaf hij het op, draaide zich om en zei: Kom! Mama, kom! Terwijl hij met zijn arm gebaarde, zoooooooo lief... En en en.... Dinsdag hadden we kibbelingetjes gehaald, had alles op tafel al gezet op een bordje, sausbakje open etc. Maar was nog effe bezig met iets, komt hij me ophalen: Mama, kom eten! En bij elke kom, maakt hij dat armgebaartje, hahahaha!!!