@marleen: ja die potten/zuilen zijn erg leuk voor in de tuin en ja ik deel ook mijn uienlucht met jullie, fijn hè haha @sjorsje: rennies, nee nog nooit gebruikt. boeren van komkommers haha grappig
Ik was gisteren met foto's bezig en ik vind deze zo lief. Hij is al van eventjes geleden want mijn tuin staat inmiddels al veel voller : Bekijk bijlage 77651 Zo nu stop ik met spammen!
Shanai, das allemaal niet mis meis! Knuffel voor jou en heel veel beterschap voor je man! Binna, wat leuk dat het zo klikte met het meisje. Ik hoop dat alle kennismakingsafspraken net zo leuk zijn (of nog veel leuker!) Lauwie, zon ab-kuurtje is ook niet heftig, zeker niet als je weet hoeveel kinderen hier op het forum al ab-kuren nodig hebben gehad en daar meestal flink van opknapten. En toch hè dat zachte mamahart van me Wat een leuke reacties van je collegas! Zij waren vast ook op de hoogte van de medische molen waar jullie voor Ottilie in zaten, of niet? Dan zijn ze nu misschien ook extra blij verrast voor jullie. Heb je bij Ottilie prenatale diagnostiek gehad? En wat knap van haar speen! Ik duim voor je dat het echt zo makkelijk gaat. Arri, fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie! Marleen, wat onbegrijpelijk zeg, dat die bemiddeling niets heeft opgeleverd. Wat een loodzware weken zijn dit zo voor jullie. Zijn jij en je broer wel weer terug van vakantie als de uitslagen binnenkomen? Jaspertje ook ziek? Ik heb niet teruggelezen, dus heb veel gemist volgens mij Jenny, haha jij hebt ook weer lekker geshopt! Is je huis nu bijna helemaal naar je smaak ingericht? Chantal, zit je ook ziek thuis? Zulke vragen kunnen heel heftig zijn en ook op je lichaam slaan. Als je bij René of anderen je verhaal niet kwijt kan: hier kan het altijd hè, dat weet je toch?! Wat superschattig van Tygo! Lique, politici hebben idd een wachtgeldregeling, omdat ze ten gevolge van verkiezingen elke vier jaar (of vaker nog) het risico lopen hun baan kwijt te raken. Politici hebben toch een iets andere werkgever dan gewone burgers. Sjorsje, wat onhandig zeg met je kleren. Maar het betekent wel dat je goed aan het afvallen bent geweest, toch?! Kun je niet wat kleding innemen? Oh, is het gesprek nu al? Succes!
Ik denk dat Jaspertje oorontsteking heeft (gehad) maar zeker weten doe ik het niet. Hij is vrolijk en ondeugend en eet, speelt en drinkt, maar heeft wel steeds verhoging. Vandaag nog niet getempt want hij voelde niet warm aan. Ik denk dat de uitslag een week duurt en dan zitten wij nog in Frankrijk en mijn broer is Spanje... Echt zo waardeloos!
chantico: nee joh mijn huis is nooit af haha heb nog een zolderkamer die gedaan moet worden en we willen nog een veranda achterin de tuin en we moeten al weer een heleboel herstelwerk doen (krijg je met 2 honden en een bouwvakker van een kind ) marleen: gadver oorontsteking, vroeger kreeg ik dat 2 keer per jaar echt zo klote
Marleen, ja zeker waardeloos. Overweeg je niet of korter te gaan? Jullie hebben je vakantie natuurlijk ook hard nodig... (al is het maar de vraag of je een beetje aan ontspanning toe kunt komen...) Shireen, gelukkig maar, ik was al bang dat je dan in een diep gat zou vallen
@ marleen en chantico: dankje meiden! Zit niet ziek thuis al heb ik idd wel nek, rug en hoofdpijnklachten. Daarom wil ik ook ff niet zoveel achter de pc zitten en probeer ik ook op andere manieren mijn ontspanning en rust te vinden...
@ Chantico: Ik denk dat mijn moeder de uitslag op maandag krijgt en op woensdag komen wij terug. Ik hoop dat mijn moeder niet beroerd is als wij weggaan want dan kan het weleens lastig worden om te ontspannen. We zijn zo vreselijk aan deze vakantie toe! @ Chantal: Dat zijn toch wel spanningsklachten meis. Ik hoop dat je snel je draai weer vindt! Ik heb net even Sonja Bakker genegeerd.... Ik moest gele vla met cruesli eten...gatsie! Het zijn 2 broodjes kipfilet geworden en een glas melk,maar nu heb ik zo'n trek in iets zoetssssssssss!
Hey meiden, nou ik ben ook blij dat Laureen even op bed ligt. Wat een ondernemend kind zeg..................... Even tijd om bij te komen. hahaha
Vla met die cursilie, gedver!!! Kan je niet dan yoghurt nemen ipv vla? Is zo benauwd buiten, moet nog stofzuigen en dweilen en strijken, maar heb er geen puf voor meer! Ga zo tukkie doen....erg last van oorsuizne, dus moet ff rusten.
Chantal, dat klinkt niet helemaal lekker. Tijd voor een lange boswandeling?! Of een sauna/zonnebank/massage/ gezichtsbehandeling/... Even iets in de frisse (drukkende, nattige) buitenlucht of lekker je lijf laten ontspannen. Ik merk dat als ik in beweging kom (fietsen, wandelen, desnoods als het echt niet anders kan sporten ) mijn gedachten ook meer in beweging komen, juist als je met zulke complexe vragen bezig bent.
@Marleen, lastig verhaal. Heb je nog aan je eigen dokter of je moedersdokter gevraagd hoe het zit met niet eten. Zou het helemaal niet gek vinden als je dat even navraagd, of aangeeft. Vakantie, tja lastig. Maar jullie gaan met de auto toch? Kan je ook altijd naar huis, dat is wel lekker. En maar goed contact met je zus onderhouden... @Chantal, wat een leuke banner en profielfoto! En ben het met Chantico eens, bewegen kan heel veel helpen, desnoods een eind fietsen... Succes met ontspannen en nadenken!