jah haha stelletje kletskouzen!! kan het niet bijhouden hoor en inderdaad ben weer een kilo kwijt! ben 14 dg bezig en 4 kilo lichter!
Ik ga nog even tv kijken en dan mijn bed in. Of ik ga op bed tv kijken, kan ook natuurlijk. Slaap lekker allemaal.
Goed om te lezen dat jullie ontbijtkoek verantwoord vinden. Ik vind het zo zoet, ik denk dat dat het is. En ik ben altijd zo bang voor dat het verstopt, of laxeerde het nou? Dat weet ik dus steeds niet. En als Ise dan een keer een dag niet heeft gepoept, dan denk ik 'zie je wel, dat komt vast van de ontbijtkoek'... Raar hè, dat ik de ontbijtkoek zo wantrouw. Zelf eet ik het ook om de dag denk ik Leuke foto's trouwens, vooral die van The Pink Lady Ottilie Oh en die 'boze' foto van Jamie (toen ie vast zat) was ook heel mooi, echt door een professional gemaakt, dat zie je zo!
@tesske: die weddenschap ga jij verliezennnnnnn @juud: kijkt ze alleen maar nickJr??? bij ons staat de tv op van alles, hij kijkt dan amper maar zodra het deuntje komt kijkt hij gelijk haha in gsm spieken: heb ik 1 keer gedaan toen ik ineens onzeker werd, doe ik echt nooit meer vind het vreselijk. @miranda: heerlijk een nieuwe vaatwasser ik kan echt niet zonder ontbijtkoek: is ok toch alles behalve Ajax, sorry hoor BBBRRR maar ik ga voor Utrecht en mylan kijkt amper tv alleen bumba kijkt hij af, maar komt door het deuntje van die reclame hihi
Nouja.. ga bijna zweven, hihi! Dankje! Ga slapen hoor! Morgen weer een dagje werken.. blergh! Trusten allemaal! Xx
hihi, thanx chanti! truste allemaal! morgen idd beetje rustig aan want ik heb morgen de hele dag mijn zusje en kids op bezoek dus kan niet meelezen
AJAX!!!!! hier alles goed, ga nu naar bed, ben de hele avond bezig geweest met bijlezen wat een geouwehoer zeg!!!! hahhahah ik lees nooit manlief z'n sms-jes of mail ik vertrowu hem volledig soms lees ik even verder door als hij me iets laat zien van een sms, maar nooit uit mezelf truste
lique gefeliciteerd meis! Maak er een leuk feest van. Juud, qb en binna werkze. Lauwie gezellig! Chantico bij tess laxeert ontbijtkoek. Moet ik wel eerlijk zeggen dat ze eigenlijk altijd poept nadat ze gegeten heeft (dus vaak 3/4 poepluiers per dag ) sjorsje fijne vakantie! tess is vanmorgen naar het kdv dus kan ik even boodschappen doen en de dagelijkse klusjes en dan het meiske weer ophalen. Ik ben dus ook weinig aanwezig vandaag. Oh en vanavond natuurlijk een top feest! Zal ook eens gaan bedenken wat ik aan trek..