setteke, toch zeg ik ook wel eens sorry tegen haar als ik haar per ongeluk pijn doe en dat heeft zij ook een tijdje gezegd, maar nu dus niet meer. omdat ze zo goed praat verwacht ik dan ook veel van haar, maar dat is misschien niet terecht. had vandaag trouwens maar op het kdv vertelt dat ik zwanger ben. gister aan tafel hadden we het erover en zei otje ineens: ' mama baby inne buik. *naam leidster* niette baby inne buik'. oeps! maar ze had het daar nog niet vertelt
@ lauwie, wat knap van Ot dat ze zoiets onthouden heeft! Leuk he? Giulia wist nog dat ze het weekend met oma en Oom Enzo (Esso) op de boot was geweest. Ze zei: Oma boot Esso varen
wat een straf die nachtdiensten!! En dan ben ik alleen vrijdag "vrij" en dan mag ik het weekend EN maandag late diensten draaien!! Gelukkig daarna kort weekje! Vrijdag lekker naar Fryslan
juud, wat schattig van giulia! otje begint ook idd steeds meer uit zichzelf gesprekjes ' tiejuig weest' of '.. kan niet lopen'. zo gezellig binna, gaan jullie vandaag weg? hele fijne vakantie!!
@ Lauwie, ja ik ben zo trots steeds als ze praat haha en het is een stuk makkelijker nu ze enigzins kunnen vertellen wat ze willen! Ik denk dat Ot en Giulia qua ontwikkeling gelijk zitten en ook vlotte tantes zijn!
@tesske: moet ze die AB zo lang nemen? @shanai: nou iedereen doet ongeveer hetzelfde als ik wat betreft het slaan maar ik zeg wle duidelijk nee en dat hij mij pijn doet en als hij niet luisterd gaat hij in de hoek. denk wel dat ze het niet gaat begrijpen als andere het anders doen dan jij al hebben de mensen van het PSZ vaak wel meer overwicht, die hoeven soms alleen maar te kijken zeg maar haha @lauwie: wat een heerlijk braaf kind heb je @setteke: au, kan me niet herinneren dat ik groeipijnen had, waarschijnlijk niet want was dan misschien wel wat groter haha zo vandaag naar CB ze krijgt haar eerste prikjes, dus denk dat ze de hele dag gaat slapen zoals bijna altijd haha nee hoor ze slaapt al ietsjes minder oh die alldays reclame komt de laatste 2 dagen steeds vaker, dus mylan staat ook vaker kwijlend voor de TV wat je leuk vind haha
Goedemorgen dames, Ik ga lekker aan het werk! Druk vandaag, dus als het goed is zien jullie me hier niet Beetje stijf van gisteren. Lekker gespind. Vanavond uiteten met zusjes en moeder, zal wel gezellig worden!
lauwie we zijn nog niet echt bezig met klussen (mogen eind vd maand beginnen,dan zijn de schadelijke prednison stoffen uit mijn lijf) en bel straks de gyn even of het echt nodig is. Zo ja dan moeten we dus weer 3 maand wachten jenny ja ze moet in totaal 8 weken ab en dan verder kijken of ze preventief op ab blijft of iedere 3 weken een infuus met antistoffen krijgt. Set school ze! Binna fijne vakantie, oh en niet om je aan te vallen hoor maar heb jij wel plezier in je werk? Je schrijft zo vaak dat je geen zin hebt? Juud truste jenny succes met de prikjes.
Lique, dat klinkt leuk, veel plezier vanavond. Binna, sterkte op je laatste dag. Lauwie, leuk dat Otje dat al zo goed weet. Jenny, de eerste prikjes alweer, de tijd gaat snel.
hoihoi, hoe gaat het met alle kindjes en natuurlijk met de mama's? hier zijn we een hele tijd aan het tobben geweest met luna. ze heeft zoveel last van de reflux, echt zielig! ze spuugde laatst zelfs een beetje bloed zo kapot was haar slokdarm. toen was voor mij echt de maat vol en heb ik om andere medicijnen gevraagd, die heeft ze gekregen en nu gata het echt goed! Milan slaapt in een groot bed en hij vind het helemaal geweldig! hij was uit zn ledikantje geklommen dus het werd echt tijd voor een groot bed. verder kletst hij de oren van ons hoofd, erg gezellig! en over 2 weken wordt hij alweer 2 jaar!! herkent iemand dit? knobbeltjes (kliertjes?) in nekje peuter 2 jaar vandaag gaan we een weekend weg, ff er tuusen uit! liefs rebbel
Hé Rebbel wat fijn dat het met jullie zo goed gaat. Heeft Luna geen blijvende schade opgelopen? Die kliertjes herken ik hier niet, maar als de artsen er al uitgebreid naar gekeken hebben dan lijkt me het niet zo erg. Fijne mini vakantie.
juud: haha en dat lachje van dat kind, geweldig rebbel: wat zielig zeg voor der, hoop dat de andere medicijnen helpen sjorsje: ja gaat echt al hard ja teskke: preventief sohee dat is niet best, grote kans dus op andere kwaaltjes straks zoals schimmels enzo want ja het dood ook de beschermende bacterien bij een kleintje natuurlijk
Goeiemorgen dames!!!! Het is vrijdag en wat heb ik zin in weekend.... @ jenny: Succes!!! En je hebt een gave loungebank gekocht! @ binna: laatste dag en dan vakantie toch? Alvast heel veel plezier.... @ shanai: nog even een knuffel van mij, want ik las dat je een moeillijke, zware week hebt gehad. @ carmen: oh hoop niet dat je die inenting nodig hebt, anders moet je zo lang wachten idd... En wat sneu dat Tess zo last heeft van die AB kuren. Vind ze ook wel heel erg lang hoor. Wij krijgen gemiddeld ab kuren voor 3 dgn tot max een week ofzo als we iets hebben... Hmm... meer weet ik al niet meer, blijft niet goed hangen met die hoofdpijn en gespannen nek... Kan de aandacht er niet bij houden! Maar bijna weekend, dat is het belangrijkste!!!