Augustus2008mama's (deel 5)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    okay, nou heb het niet zo op airbags, hoop dat ze bij ons er nooit uit hoeven te komen ;)

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik hoor ook weleens dat volwassenen flinke schade oplopen als een airbag er uit komt. Hoop het nooit mee te maken.

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @teske op het mimend heb ik inderdaat niet zo veel zin . Maar dat komt door dat gezeur over die dagen en de daar door stres over me baan à plaatsje op het werk

4. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Zoo wij zijn weer terug en hebben heerlijk geluncht.
    Mama een tosti op Australische wijze bereid (?) en voor Tess was de kok zo lief om een dood ordinair ei te bakken :D
    Tess ligt nu lekker op bed en mama met de beentjes omhoog op de bank.
    Dinsdag heb ik een officiële sollicitatie voor de functie waarin ik nu werk, ik was gevraagd voor de functie maar nu bleek dat er wel officieel gesolliciteerd moest worden ondanks dat ik dus al wel in de functie aan het werk ben.
    Dacht dat dat solliciteren appeltje/eitje zou zijn maar nu heb ik net de brief gekregen en ik moet voor 2 commissies verschijnen.
    Een bestaat uit 4 personen en een bestaat uit 3 personen...:)
    Het scheelt dan weer wel dat ik 5 van de 7 commissieleden (goed) ken en ik weet dat zij me heel geschikt vinden.

@ Chantal ik vind de auto niet duur maar kun je niet een goedkopere vinden zodat je toch reserves overhoud?

@ Jenny, hoe gaat het met je kleine grietje? geen last van de prikjes?

5. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    ah meis dat is balen!
    Na je vakantie een goed gesprek aanknopen met je leidinggevende?

6. @ lique en jenny: De airbags kunnen niet uitgeschakeld worden, in veel auto's kun je met een sleutel iets omdraaien en dan staan ze uit, hebben we in de peugeot ook. Maar in de fiat kan dat niet.
    Ik ga het niet met jullie afstrijden :p
    Maar rené heeft het destijds goed doorgenomen en volgens mij mag je niet met een kinderstoel op de voorstoel juist omdat de aribag niet uit te schakelen is.

Zou het anders nog wel best gezellig vinden ook als Tygo voorin mocht, hahahaha!!!

@ carmen: kan wel, maar de kans is dan groot dat ik de fiat niet kwijtraak....

7. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    tesske: gezellie lunchen en ja met de keine gaat het goed ze heeft een aantal uren geslapen boven en ligt nu na de fles boven op me voor pampus haha

8. @ carmen; klinkt als een gezellige middag ;)
    Zo toch nog een soll. nou ja zal dan ook wel loslopen als je de meesten kent. En ze hebben je natuurlijk ook niet voor niets al aan de slag laten gaan in de functie....

9. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Nee dat zal ook wel maar denk dat ik dinsdag toch wel een klein beetje zenuwachtig zal zijn :D

10. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Zou wel lullig zijn als ze nu ook nog andere kandidaten uitnodigen.

11. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Er zijn er 7 (met mij erbij) uitgenodigd want er word voor een andere afdeling ook iemand gezocht voor dezelfde functie.

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ben der weer!
    Kom vanavond wel ff weer langs, eerst ff wat eten in huis halen! ;)

Xx

13. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hallo forumdinnen,

hier even een berichtje vanuit Mallorca. We zijn goed aan het genieten. De vlucht was prima gegaan met de 2 kleine kabouters. Roos was erg rustig alles aan het bekijken en alleen Suze vond het aan het eind wat minder, maar die heeft zo een zacht huiltje dat niemand daar last van heeft.
    We waren de enigste in het vliegtuig met een lege stoel naast ons dus daar konden de dames samen in zitten (echt weer boffen voor ons)
    We hebben een te gek appartement, ons af te sluiten tuintje ligt aan een grasveld dat aan het zwembad ligt en bij het restaurant.
    Eigenlijk doen we niks anders dan een beetje luieren en zwemmen en dat is heerlijk. Roos en Suze zijn de hele tijd erg lief naar elkaar en wij hebben dus alle tijd om te ontspannen en van hun te genieten.

veel liefs Petra

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Petra, dat klinkt echt als een supervakantie. Geniet er maar van.

15. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Geweldig meid! geniet er nog even lekker van :D

16. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    petra: oh heerlijk, vind mallorca zo leuk, geniet ervan

17. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Soms heb je van die dagen dat je stil staat bij hoe je leven veranderd is in korte tijd (komt wel bekend voor toch???) nou zo'n dag heb ik vandaag :D
    Vroeger reed ik een mega sportief race auto-monster, tegenwoordig een degelijke gezinsauto.
    Vroeger zat ik op vrijdagmiddag met een (of 2,3,4,5,6) glas witte wijn op het terras, nu met een cappuccino.
    Vroeger begon het leven op vrijdagavond om 23.00 uur, nu lig ik op vrijdagavond om 23.00 al lang in coma.
    Vroeger proostte ik met een of andere leuke vent, nu met het flesje appelsap van dochterlief.
    Vroeger zong ik alle liedjes in de top 40 mee, tegenwoordig is het K3 of hondje waf.
    En zo kan ik nog wel even doorgaan... ;)

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hahaha carmen! Wel spannend van je werk!

Petra, wat fijn om te horen!

Chantal, ik hoop dat je wel kan.

QB welkom teurg.

Binna, vervelend allemaal!

19. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Carmen, hahahah!! Wel spannend dinsdag!

@Chantal, jammer, probeer je te behoeden voor een aankoop die niet nodig is ;) Gewoon in die cabrio, haha!!

@Petra, ik zal het je nog sterker vertellen, op de terugweg heb je, als je op hetzelfde rijtje zit(van 3) , weer een stoel vrij. Er zijn maar 4 gasmaskers per rij ;) geniet lekker daar!!

20. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    nou dat klinkt wel zielig hoor en waarom niet sommige dinge terughalen???
    ok op die andere vent na dan haha

ik borrel wel lekker hoor en zing niet mee met K3 vind niks aan
    met die familie wagen scheuren we ook nog met 150 km/h door duitsland
    maar lig wel vaak lekker vroeg er in, maar goed dat scheelt weer antirimpelcreme ;)

niet inkakken hoor meis haha

Deel Deze Pagina