Augustus2008mama's (deel 5)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    Ik ben echt helemaal gaar. Gewerkt tot 15.00 daarna boodschappen gedaan, toen gekookt, fayenna gehaald en gegeten. En toen kwam het zoontje van een vriendin. Ze hebben een nieuw huis gekocht wat ze aan het verbouwen zijn. Om 18 uur heeft ze hem gebracht en om 22.00 uur opgehaald. Pfff vermoeiend maar wel ontzettend gezellig!

Wij hebben alvast een verjaardagscadeautje gekregen voor fayenna. 20 november gaan we om 1100 uur na K3 en daarna shoppen in Eindhoven! Vind het echt een leuk cadeau van mijn zusje!

@ all: dank voor al jullie antwoorden over het slaan. Ik negeer het nu maar ga het proberen met “ik wil niet dat je me slaat, want slaan doet pijn, dat is niet lief”. Ik weet alleen nog niet zo goed wat er op die zin volgt. Gewoon doorgaan waar we mee bezig waren? Meestal is het namelijk als ik haar op de arm heb. Zal ik haar dan neerzetten?

@ marleen: beterschap meid. Dit is ook echt verkeerd weer voor iemand die last heeft van de luchtwegen. Hoe gaat het met je moeder?

@ binna: fijne vakantie meid!
    Als je op je werk zegt “ik wil niet dat je me slaat, want slaan doet pijn, dat is niet lief” wat volgt daar dan op? Ga je dan gewoon verder waar je mee bezig was?

@ carmen: heel herkenbaar al die dingen! Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn oude leventje absoluut niet mis en het echt heerlijk vind zo
    Dat gaat je vast lukken die solliciatie want volgens mij ben je in die functie helemaal op je plaats

@ FF: wat zullen jullie het lekker druk hebben zeg met twee huizen en verbouwen. Hopelijk wordt jullie huis snel verkocht!

@ juud: haha wat een grappige foto van giulia!

@ Jenny: haha jij hebt ook weer overal een nuchtere kijk op he geweldig
    Wat een mooie loungebank krijgen jullie! Heb ook een loungeset van steigerhout in de tuin. Vind het erg mooi uitzien maar het zit niet fijn.

@ duster: hopelijk ben je over een tijdje weer gewend aan een nieuw ritme met werken, begin is altijd wennen

@ Petra: dat klinkt als een heerlijke vakantie meid, geniet er maar lekker van!

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen,

Shanai, inmiddels weer uitgerust?

Vanochtend mag ik weer gaan werken, nog 3 zaterdagen en ik hoef niet meer. Maar dan moet ik wel op woensdag en donderdag tot 21.45 uur werken ipv 19.45 uur.

Fijne dag allemaal.

3. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    goedemorgen, kom later kletsen. Ga nu snel douchen en aankleden want ze komen zo een dode boom in de tuin om kappen.

4. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Goedemorgen.
    Iedereen lekker geslapen??????????

Kom jullie even een fijne dag wensen.

5. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Goedemorgen!

Hier hebben we eindelijk eens tot 7u geslapen! Alleen Jasper sliep nog, maar broerlief ging weer vervelend lopen doen en Jasper schrok daar wakker van. GGGRRRR, niet goed voor mijn humeur. Ik kan al niet zoveel hebben want ik ben moe, aan het snotteren en heb het nog steeds benauwd. En stress.... *zucht*

@ Shanai: Met mijn moeder gaat het redelijk. Ze eet erg weinig, want anders krijgt ze meer last van haar maag en darmen. Van de week heeft ze een potje olvarit fruit geprobeerd om iets meer naar binnen te krijgen dan alleen brood en dat ging voor mij eigenlijk best ver. Ik ben ook een beetje boos geworden dat ze niet meer op haar strepen staat en terug gaat naar de HA. 5 juli duurt nog zo lang voor mijn gevoel en daarna moeten we ook nog wachten op de uitslag.

@ Binna: Waar gaan jullie heen?

@ QB: Ach, die Jamie, sprookjesbos eng haha. Held op sokken net als Thomas haha!

@ Setteke: Thomas kijkt ook altijd eerst de kat uit de boom. Van de week op school gingen ze dansen en springen en iedereen deed gelijk mee, maar Thomas ging eerst staan te kijken...! Ik ga vandaag weer op Sil stemmen, ze stijgt wel steeds iets he?

@ Miranda:Leuk, ondeugend ;) gezichtje heeft Laureen!

6. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    nog niet uitgerust maar ik moet wel weer verder. nu eerst met de hond het bos is, daarna ga ik werken. vanmiddag hebben we een personeelsuitstapje van mijn man zijn werk. altijd erg gezellig want het bedrijf is van mijn vader dus dan komt er nog meer familie van me die daar werkt. vanavond hebben we een bruiloft. fayenna gaat voor de eerste keer in haar leventje bij opa en oma slapen! ik heb toch besloten dat ik maar eens niet een oppas voor thuis vraag en om 23 uur alweer thuis ben. zal je zien dat ik dit keer om 23 uur moe ben en naar huis wil haha

7. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    o ja ik stem ook nog altijd braaf op britt en silke!

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    meiden, geen tijd en puf om te reageren. veel te druk (voor hoe moe ik ben).
    nu naar dierentuin en verjaardag. tot vanavond

9. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    goedemorgen allemaal

@shanai: geen goede kussen erop dan? onze steigerhouten tuinset zit wel lekker, hebben wel wieltjes onder de stoelen gezet anders is het geen doen

we gaan zo naar utrecht even shoppen ;)

10. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Shanai; ik zou haar waarschuwen dat als ze het nog een keer doet je haar neer zet op de grond. Als je haar direct neerzet krijgt ze niet de kans om te laten zien dat ze het wel goed kan en weet.

Marleen; heerlijk zeg dat je ietsje langer hebt kunnen slapen. Maar jammer dat Thomas Jasper wakker heeft gemaakt.

JennyS, lekker shoppen! Niet teveel kopen he ;)

Lauwie; leuk de dierentuin. Hebben jullie een abbonnement?

Danique is tegenwoordig ook al om 8 uur wakker. Ach zijn we mooi op tijd beneden. En tussen de middag slapen is er ook niet meer bij. Want dan denkt mevrouw dat er 's avond niet geslapen hoeft te worden. pfff.

ben nog aan het denken wat we vandaag gaan doen. Straks in elk geval boodschappen doen en nog even de stad in kraamcadeautjes halen voor de moeders in mij klas die bevallen zijn. We gaan woensdag op visite. En verder misschien de kinderboerderij ofzo. De laatste tijd merk ik het toch wel dat ik het jammer vind dat Raymond en ik maar 1 dag samen thuis zijn (alleen op zondag) en dat we dus nooit lekker samen kunne boodschappen doen ofzo.

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Alieke, werkt hij op zaterdag ook dan?

Jenny, shop ze.

Ik ging gisterenavond shoppen voor vaderdag, sta ik net in het centrum belde Ard dat ie naar de pedicure moest. Nou ga ik morgen maar winkelen, gelukkig is het koopzondag.

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen

Zo de auto is voor een deel ingepakt ga vanavond vederals de koelbox er in staat

@marleen We gaan naar la ghirla meer bij het lago lagemore meer

@Shanai. Op het werk
    gaan we dan door met waar we mee bezig waren. We zeggen ook vaak dat mag niet je kan beter dat gaan doen

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen!

Shanai, dat klinkt als een goed oplossing. Als je haar dan neerzet dan kun je nog iets zeggen: "mama wil jou niet tillen als jij mama zeer doet." Dan krijgt ze toch een soort straf, zonder dat het gelijk een time-out is oid.

14. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    binna: veel plezier

alieke: nee ik heb tegen mezelf gezegt dat ik niet voor mezelf ga hihi ben benieuwd

hoop dat het lekker weer blijft

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Binna alvast een hele fijne vakantie.

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

Oh en alle trouwe (om de dag) stemmers: hartstikke bedankt! Silke stijgt nog steeds. Nu staat ze alweer op plaats 45!:D

17. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Lauwie veel plezier en succes vandaag, ik hoop dat je snel minder moe bent.
    Slopend zijn die eerste weken zwangerschap he..
    Ben je nu trouwens de enigste aug. mama die zwanger is? ja toch?

Jenny, shop ze!!

Binna, wens je alvast een super fijne vakantie meis.

Zooo ik zit al starklaar als Hans op de bank, Grietje ligt nog ff te dutten ;)
    Had in de planning om op de fiets te gaan maar ik ga in mijn hans-outfit toch liever met de auto hahaha.:p

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

Foto, foto! :D

19. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Zal er straks wel een maken van hans & grietje. ;)

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Thnx! :D

Deel Deze Pagina