Augustus2008mama's (deel 5)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Tja.. moet zeggen dat die trol in die boom die in het begin staat ook wel eng is voor kids hoor.. dat gedreun.. er waren meer kindjes die aan papa en mama's benen hingen, hihi! Ach, over een paar jaar gaan we gewoon weer met ze, als Britt wat ouder is. Vindt mama zelf ook errug leuk hoor! ;)

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Mogguh!!

Ga zo Britt in bad doen en dan ff boodschappen doen met Britt. Richard is met Jamie weg op de fiets, even naar Jamie zijn vriendje. ;)

3. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Sjorsje, ja Raymond werkt ook op zaterdag. Tot 5 uur en op vrijdagavond tot 9 uur. En ik werk op maandag tot en met donderdag. Op maandag en dinsdag ben ik rond 5 uur/half 6 thuis. Op woensdag en donderdag haal ik DAnique op van kdv en zijn we tussen 5 en 6 thuis. Raymond rond kwart voor 7. Dus we hebben erg weinig tijd om samen iets te doen. En dat vind ik wel eens jammer de laatste tijd. Zou ook zo graag met dit mooie weer lekker samen als gezinnetje naar de kinderboerderij gaan, maar ik moet dan toch echt zelf met Danique. Vaak neem ik mijn ouders mee moet ik zeggen. ALleen is ook zo alleen he ;)

4. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Komt me bekend voor meis! Meestal bevalt het me prima, maar als ik dan hier lees dat er meiden met het hele gezin op pad gaan dan kan ik weleens balen. Of als ik in mijn eentje als een kip zonder kop rondren achter 2 ondeugende aapjes aan! Dan mis ik wel eens even die extra paar handen en gezelligheid!

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Alieke (en Marleen), ik kan me voorstellen dat dat niet leuk is. Het is veel fijner om gewoon als gezin in het weekend dingen samen te doen.

6. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Inderdaad Marleen; fijn dat jij het snapt.

Mijn kleine smurf zei een half uur geleden dat ze naar bed wou. Heb haar erin gelegd en ja hoor stil. Heerlijk rustig even. Oplaadmomentje voor mama ;)

7. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    lijkt me ook niet leuk als je weinig samen kan doen

zo ben terug van de stad, het was super druk zeg en wat een gedoe met 2 kidz haha dan wil die drinken en mylan wil de Bumba DVD niet loslaten, we liepen de etos uit en bas zegt 'wat heeft mylan nou' had hij dus een fles zonnebrand factor 30 in zijn handen.. poortjes waren niet eens afgegaan.. we lagen in een deuk, ik gauw weer naar binnen en terug zetten.. wat een mafketel

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Rustig hier vandaag zeg! Is het bij jullie ook zo mooi weer? De zon schijnt hier heerlijk, zit in een rokje met teenslippers! :D Ja, en bloesje erop hoor.. ;)

9. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ja hier ook prachtig weer, maar in langs shirt en tregging ;)

10. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Hier ook heerlijk weer maar eigenlijk is het dat de hele week toch al wel.
    Op af en toe wat dreigende wolken na.

11. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ik was dus vanmiddag met een slecht luisterende dame op pad. Pfff wat een ellende. Maar uiteindelijk zijn we geslaagd voor wat we moesten hebben gelukkig! En ook nog wat leuke kleren voor Danique gekocht bij de Hema. Van dat echte nederlandse zeg maar, rood en wit en blauw. Alles was daar nu 3 euro van. Dus leuk rokje, shirtje en vestje en nog een spijkerbroekje en 3 paar kniekousen voor de winter en dat alles voor 15 euro. Koopje dus :)

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @jenny ha ah kleine dief heb je :p:p

@teske waar blijft die foto/ hoe was het

@danique dat is zekker leuk shopen zo bj de hema

hier was het de hele week geen mooi weer hoor. steeds regen regen regen

13. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    alieke: oja die kleertjes vind ik ook heel schattig

binna: wat jammer zeg dat het weer zo slecht is bij je, ook wel raar dat het zo verschilt overal

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik had 'n tijdje geleden toch verteld dat Yosyp met z'n handje vast zat in z'n bedje? Ik had daarna een mail gestuurd naar Ikea en nou kreeg Yosyp vandaag een megakrokodilknuffel toegestuurd. Echt super. Hij is er zelf ontzettend blij mee.

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @Jenny nu regend het nit hoor. maar van de week as het wel elende.

@sjorsje oke dat is wel leuk van ikea

16. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Jenny: Wat een klein diefje! Leer je ze dat nu al aan haha!

@ sjorsje: Nou dat is toch wel erg aardig! Yosyp ook weer blij!

@ Lekker weer: Vandaag wel, maar verder hebben wij afgelopen week toch wel de nodige regenbuitjes gehad, ook veel wind!

Vandaag heerlijk buiten geweest. Ook nog even naar een verjaardag geweest. Net na het eten zijn we met zijn 4e naar het park geweest om te vliegeren. Thomas wilde zo graag en uiteindelijk waren papa en mama aan het vliegeren haha. En mama was er duidelijk beter in haha :D! Jasper lag half slapend naar de vlieger te staren en die ligt nu in coma.

Fijne avond allemaal

17. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Binna ik plaats de foto' s van vandaag morgen ff.
    We gaan morgen naar de dierentuin dus dan kan ik in 1 keer de foto's op mijn laptop zetten.

Sjorsje, ach wat lief!

Juud,als je rond de eisprong zit babydancen jullie dan iedere dag of om de dag?
    Ik dacht dat om de dag beter was omdat het zaad 2-3 dagen overleefd en de kwaliteit van zaad beter is bij om de dag,wat zegt jou gyn?

Ik heb de gyn gebeld over de vaccinatie en ronde hond komt nog zo weinig voor dat de kans dat ik het oploop in de zwangerschap heel klein is. De gyn zou het zonde vinden om weer 3 maanden te moeten wachten want we weten ook niet wat mijn longen nog zouden kunnen gaan doen in die maanden.

18. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @teske snik snik moet ik er zo lang op wachten. :> ach heb ik een reden om te komen Inet :p:p

19. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Haha ja sorry..voel me geroepen om je verslaving in stand te houden :D

20. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @sjorsje: oh dat is aardig zeg

@marleen: gaat dat een beetje.. vliegeren? lijkt me wel leuk

@tesske: ik zou ook gewoon doorgaan met proberen hoor, kans is vrij klein dat je het krijgt denk ik

Deel Deze Pagina