haha hier was er ook nog eentje wakker, maar had ook poepie gedaan dus kon mooi aan de bak, maar ja beter dan dat hij ermee gaat slapen
Avond!! Hubje kijkt voetbal, dus ik maar ff weer lappie! Zo ff wat scrappen, is ook alweer een paar dagen geleden. Xx
he bah, hele reactie die ik liggend op bed met 1 vinger had getypt weg omdat de laptop ineens vanalles ging doen. korte poging opnieuw: carmen, vervelend dat tess ook last heeft van deze ab. geef je ook probiotica? gelukkig dat de inenting niet hoeft. 3 maanden is best lang en daarna begin je pas met proberen. ben ook benieuwd naar je foto's. ja, volgens mij ben ik de enige. hopelijk zijn er nog een paar (die het nog niet weten ) alieke, ja hebben een abo. gingen vandaag voor 35jarige huwelijk van mn schoonouders. wat heb je voor cadeautjes gekocht? kan me voorstellen dat het wel eens jammer is. vind ik in het hockey seizoen ook vaak. binna, wanneer gaan jullie rijden? heb je er zin in? shanai, wat een leuk cadeautje voor fayenna! als je nog zegt wat wel mag (aaien of kusje geven) kun je het positief afsluiten. helemaal omdat ze daar vaakwel op reageren. otje knikt nu zelf al tijdens de bv als ze heel zachtjes slaat. of ze schudt nee met haar arm naar achteren. ze weet het heel goed dus! veel plezier vanavond! ben benieuwd hoe je het morgenochtend vindt. wanneer gaan jullie haar halen? sjorsje, leuk van de ikea! hij heeft m al mee naar bed zie ik marleen, ik zie het al voor me, papa en mama lekker vliegeren jenny, dat merk je dan liever 's avonds nog ja! qb, al weer helemaal afgekickt van de vakantie? hier dus een hele leuke drukke dag. dierentuin was gezellig en heerlijk weer. en verjaardag van mijn neefje en daarna daar nog eten was ook heel gezellig. vind het wel heel leuk om te zien hoe leuk otje en haar nichtjes en neefje met elkaar omgaan. in de dierentuin liep ze hand in hand met haar nichtje en op de verjaardag waren zij en haar andere nichtje zo leuk aan het spelen met hetzelfde jurkje aan. en toen ze viel waren haar neefje en nichtje haar zo lief aan het troosten. hebben jullie kleintjes ook neefjes en nichtjes (van ongeveer dezelfde leeftijd) waar ze zo leuk mee spelen?
Binna, Steve en Silver, alvast een hele fijne vakantie in Italië! Jullie gaan met de auto heen? Rij voorzichtig en geniet van jullie vakantie! Xx
Vakantie? Welke vakantie? Man, ben weer toe aan vakantie, haha! Hele dag vandaag nog opgeruimd, alle was erdoor gedraaid, boodschappen gedaan, en nu lekker helemaal niks meer! Morgen nog een fotoshoot van 3 kindjes en dan maandagmorgen gaat Jamie voor het allereerst naar de 'grote school'.. draait hij eerst 1 dagdeel mee.. ben heel erg benieuwd.. Heb maandagochtend maar gelijk vrij genomen van mijn werk, dus hoef dan maar van 1 tot 5 te werken.. Klinkt idd als een vermoeiende dag, maar wel een hele gezellige! Jamie heeft een neefje die in december 3 wordt, en daar kan hij heel leuk mee spelen. Verder hebben de kids wel een aantal vriendjes van hun eigen leeftijd waarmee ze geregeld spelen, Jamie 4 en Britt 3.
qb, wat gaat dat snel, he, hoe de vakantie 'slijt'. spannend van de grote school! otje heeft ook 6 buurkindjes van 1,5 tot 5 waar ze bijna dagelijks mee speelt. maar ik vind het zo speciaal dat ze ook echt al een band heeft met haar neefje en nichtjes die ze niet vaak ziet.
@QB, altijd een domper na de vakantie! Wat spannend voor Jamie (en voor mama haha) @Marleen, vliegeren, leuk!!! Het waaide hard genoeg iig. @Binna, fijne vakantie!! @Tesske, als je zelf ook achter dat besluit van de gyn staat, helemaal goed toch! Wanneer mogen jullie ook alweer beginnen? @Lauwie, jaaaaahhhh hier ook veel neefjes en nichtjes in dezelfde leeftijd. Heel leuk om te zien. Ik spreek ook vaak af met mijn zus als we vrij zijn. Dan kunnen ze mooi met elkaar spelen. Ze schelen gemiddeld 5 maanden in leeftijd. En aan mijn vriends kan heeft djim een neefje die 3 weken ouder is. En sam een nichtje die 1,5 jaar ouder en dus heeeel interessant is. Klinkt als een leuke dag! Voel je je al iets beter. @Voetbal, ik vind het wel leuk hoor. Doe mee met een poultje, dan is iedere uitslag interessant, haha. (kijk echt die wedstrijden allemaal niet) Vandaag begon de dag al optijd. 6,15 was Sam wakker, grrr. Maarja. Wel nuttig gemaakt. Mijn benedenverdieping, wordt met een paar weken gepimpt. Dit was een kado van (schoon)familie voor mijn 30e verjaardag. We laten dan ook de vloer schuren en lakken. We wilden ook nieuwe deuren en die zijn we nu dus zelf aan het schilderen. Verder boodschapjes gedaan. Nog even naar een rommelmarkt geweest (niets gekocht). En op verjaardag. Lijkt mij wel weer genoeg! Gisteren uiteten en borrel gedaan met zusjes en mam. Was heel gezellig lekker gebabbeld. Ga nu een biertje doen op de bank met vriendlief. Misschien dat er nog visite aanwaait!
@lauwie: nee nog geen neefjes en nichtjes, maar wel 2 onderweg dus ben benieuwd hoe het volgend jaar is.
lique: oh das nog eens een leuk kado, moet ik onthouden... met mylans verjaardag de gang, met die van yanieck de woonkamer, eigen verjaardag onze kamer, bas zijn verjaardag de zolder en we hebben nog 2 honden ehmmmm... nou daar verzin ik dan wel wat op haha. vind wel een goed idee hoor
@lauwie we gaan naar italie met de auto we gaan naar het het la ghirla meer. ligt naast het lago mageioore meer. Silver heeft 3 achternichtjes en 2 achterneefjes. 1 tje is 10 de ander net geboren. en de nichtjs zijn allemaal 1 jaar ouder. maar ze speelt er even goed mee. is leuk om te zien. en ze heeft 1 nichtje van 10 en daar is ze helemaal verliefd op @qb tanxs en we gaan met de auto @lique dat is een leuk cadeautje @jenny over drijven kan ook he
@Jenny, niet zo jaloers, he, hahaha leuk die familieuitbreiding! @Binna, wat noem je achternichtjes? Je eigen nichtjes bijvoorbeeld?
Goed kado Lique! @ Sjorsje, zo hé dat is netjes van de Ikea zeg! @ Lauwie, Tymen en Silke hebben een nichtje van 7 en een neefje van 3,5 (mijn schoonzus en ik waren tegelijk zwanger). We zien ze bijna nooit, ik en mijn zwager gaat niet echt samen en zij zijn altijd heel druk. Ik heb nog een aantal neven en nichten, maar die zijn al volwassen. Daarnaast heb ik nog 2 nichtjes van 13 en bijna 11. Daar hebben de kinderen vandaag heerlijk mee gespeeld en die zien we regelmatig. Tenslotte heeft mijn nichtje net een baby gekregen. Maar veel contact.... nee, meer met buurtgenootjes en kinderen van vrienden.
@lique aan de kant van me moeder zijn we met ze 13. de oudste is 35 en de jongste is wordt deze zomer 17.