Lieve meiden ik gaat me pc uit zetten. Steve wakker maken. laatste dingen in de auto zetten en dan gaan we rijden. voor de geen met me tel nummer ben gewoon te berijken. fijne weken. en ik kom afen toe nog wel even spieken. liefs Sabrina En natuurlijk de groetjes van Steve en kusjes van Silver
@binna, geniet lekker, ook van de reis. Ja bij mijn vaders kant zijn we met 18 neven en nichten, maar ik blijf de oudste, haha!
Fijne vakantie binna! Ik ben terug van Handtheater, prachtig om te zien, ga ik zeker volgende keer weer heen! Slaap lekker meiden!
Goedemorgen, Hier was het om half 7 alweer begonnen, zo jammer. Ik ben gisterenavond heel vroeg in slaap gevallen. Ik werd rond middernacht wakker omdat ik de hik had. Dat heb ik nu nog nooit gehad inmijn slaap! Vlak daarna hing ik boven de pot en heb me helemaal leeg gegooid. Voel me nu ook echt niet fit, bah. En nu is het de bedoeling dat we vandaag gaan bbq-en, alleen bij het idee alleen al begint mijn maag te draaien! @ Binna: Je leest het nu niet meer, maar hele fijne vakantie!!! @ Nichtjes/ neefjes: Mijn zus heeft een zoon van 20 en daar is Thomas helemaal fan van. Mijn broer heeft 2 dochters van bijna 7 en 4. Jeroen's oudste zus een dochter van 7. Jeroen's jongste zus 2 dochters van 7 en bijna 4 (scheelt 5 dgn met Thomas). Maar het meeste speelt Thomas met 3 buurjongens van 4 en 5 jaar oud. Ook een vriendje van de psz wat nu op de kleuterschool zit komt weleens hierheen fietsen voor Thomas. @ Shanai: Hoe is het nu eigenlijk met je man? @ Alieke: En hoe is het met je moeder? Ik weet niet wat we gaan doen vandaag. Behang trekken, naar de dierentuin of niks. 3 Uitersten haha,maar ik weet het nog niet. Straks eens met Jeroen overleggen!
Goedemorgen! @linka, handtheater? Wel moeilijk te volgen lijkt me? Of hoe werkt dat? @mar, ga lekker naar blijdorp! Wij gaan straks zwemmen. En ik ga daarna werken. Wat doen jullie voor vaderdag?
marleen: hmm wat gek..na hik moeten spugen, ben je lekker mee vaderdag: ontbijtje en een draai om zijn oren haha
@Marleen, oef lekker nachtje! @Juud, ontbijtje op bed (als het lukt, want ik heb die dag een kater) en natuurlijk de kadootjes van KDV. Zo was weer 7 uur vandaag. Nou ja beter dan 6.15. Stap zo op de fiets,groot rondje om, kan vriendlief rustig uitslapen! Laterssss
Juudje, nee hoor, is neit zo moeilijk, er deed maar meer tolken mee en 2 doven mee doen.handtheater.nl is dat dat wij geweest zijn.Fiets ze Lique.Wij gaan zo zwemmen, alleen is balen dat Myrna er niet is. Jeroen moet om 2 uur werken. Gisteren hele dag gewerkt.
Goedemorgen allemaal, Jenny, jij ziet het allemaal zitten met je huisje he, haha. Lique, leuk cadeau idd. Binna, jij zult al wel een heel eind zijn richting eindbestemming. Marleen, lekker naar de dierentuin gaan. Juud en Linka zwem ze. Wij gaan misschien straks naar de aardbeienfeesten in Zundert. Fijne zondag allemaal.
hier was het 5.10. daarvoor werd ik al wakker om iets na 22u (toen ik net sliep ging mijn vriend bellen en heb ik een tijd wakker gelegen), toen mijn vriend thuis kwam van biertjes drinken, om 3u (toen er een stelletje hier op straat liep wat het net had uitgemaakt). omdat ze niet meer ging slapen, is mijn vriend met haar naar beneden gegaan. om 6.30 een klap en heel hard gehuil. heeft ze de laptop op haar voet laten vallen. zag er naar uit. daarna heb ik haar wel weer in bed gekregen, waar ze nu nog ligt. zo maar eens kijken of we naar de hap moeten. er is een stukje van haar teennagel af aan de kant van haar nagelriem. heb nog niet gezien of ze er op kan lopen.
@linka, wel leuk dat zoiets bestaat. @lauwie, ah klinkt pijnlijk! Wat sneu! Wij gaan niet zwemmen. Ik had Giulia gezegd te gaan zwemmen als ze haar broodje op had. Maar mevrouw smeet het met bord en al op de grond. Of ben ik nu te streng? Heb haar wel uitgelegd waarom we nu niet gaan. Jeetje ik ben zo moe en heb al bijna 2 wkn keelpijn en bizar veel dorst!
Goedemorgen! @ Juud, nee ik vind je niet te streng, zo zou ik het hier ook aanpakken. En vaderdag..... tja, ik moet nog wat bedenken, hier op de psz doen ze niks. Ontbijt op bed doen we hier niet, zo'n geouwehoer, maar ik doe wel iets van een kadootje maken met de kids. En als ik er al wat bijkoop is het een kleinigheidje. Ik heb wel een idee, maar dat kan ik niet zeggen aangezien meneer hier meeleest. 's Middags vieren we de 11e verjaardag van mijn nichtje. Silke had vanmorgen weer zo'n luier net als donderdag. Ik had gisteren al een maat groter gehaald en dat heeft dus niet geholpen. Het gekke is dat ze niet eens diarree heeft en ook de luier niet helemaal vol is.... Vaag.....
Juud, ik vind je ook niet te streng hoor. Lauwie, hoe is het nu met d'r voetje. Setteke, dat is idd wel heel vreemd. Ben een cake aan het bakken voor kinderen die het helemaal niet verdiend hebben. Ze zijn de hele ochtend al strontvervelend. Haartrekken, slaan, schreeuwen en gillen, elkaar duwen en ga zo maar door. Bah.
@ Lauwie: Au, dat klinkt pijnlijk! @ Juud: Nee meis, dat is helemaal niet te streng, maar duidelijk! @ Sjorsje: Pff, fijn begin van de dag. Hier gebeurt dat ook regelmatig en ik ben daar eigenlijk wel klaar mee... Jeroen en ik hadden er vanmorgen toevallig een aanvaring over. Mijn geduld is namelijk op en ik voel me daarbij ook nog eensniet fit, dus ik snauw snel en veel. Ik weet dat ik dat niet moet doen, maar het lijkt wel of ik niet anders kan... @ Setteke: Mmm, vaag! Zitten de randjes van de luier naar binnen ofzo? Of zit ze er zelf aan te trekken? Dierentuin gaat m niet worden. Ik had vouchers liggen maar die had ik voor 31 mei moeten verzilveren, dag 40,- korting...! Het wordt of klussen op Thomas zijn kamer of vanmiddag naar de speeltuin.
goedemorgen ik ben hier lekker aan het genieten van het weer en mijn twee lieve kindje dus ik zwaai eventjes !! * zwaai * sorry dat ik jullie zo verwaarloos hoor !!!