Augustus2008mama's (deel 5)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Aaaaaaaah, draken!!!

Maar nu ziet Hilbrand ook eens hoe ze door de week zijn....

2. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    owh hier vliegen de kilo's er met de dag eraf en ik doe er helemaal niks aan.

78,9 kg na de bevalling.
    en nu vanmorgen 70,8 kg !

ik geef borstvoeding maar dat loopt nog altijd als een trein en me kleine manneke is tevreden enzo. is dit erg dat ik zo afval want ik eet echt mega veel vind ik en ik snoep ook gewoon als ik daar zin in heb.

3. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @denice: nee hoor is vrij normaal in het begin, maar inderdaad goed blijven eten dat is het belangrijkste

@setteke: vind ook gek van die luiers, mylan heeft dunne poep door kiezen denk ik. heb hem 2 ochtenden onder de douche moeten zetten omdat het zo dus was dat het zijn luier is uitegkomen helaas

@marleen: oh jammer van die korting

@sjorsje: lekker de cake zelf opeten haha

ik ga vandaag weer naar een verzorgpaard kijken, dus moet weer mijn rijbroek in en zal morgen wel weer spierpijn hebben.
    wish me luck, want zijn prachtige Friezen ;) en daar ben ik dol op

4. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    denice: oh zie dat je meer dan 8 kilo in 1 week kwijt bent das best veel, maar had ik ook hoor. menig vrouw zou jaloers zijn meid:) nu ik gestopt ben met BV word mijn buikje wel wat voller dus moet weer aan de slag helaas

5. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Dan krijgen die mannen gelijk weer een beetje respect voor je he? Haha!

@ Denice: Zo dat vliegt eraf!

@ Jenny: Jij en buikje? Kan het me niet voorstellen, jij let er juist altijd zo op!

Ik ben MP maar weer eens aan het volzetten. Deze keer heb ik pakketten van de kleding gemaakt en ik ben er al 1 kwijt. Hopelijk blijft het hier niet bij. Ik hoef er niet veel voor als het maar weggaat haha.

6. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Pff wat voel ik me duf vandaag zeg.
    Vanmorgen samen naar een koibeurs geweest. Was wel erg gezellig moet ik zeggen. Nu is Raymond in de tuin bezig en zijn Danique en ik binnen. Danique chippies aan het eten en ik laptoppen haha.

Marleen; met mijn moeder gaat het eigenlijk boven verwachting goed. Ze herstelt heel snel en is zelfs gisteren weer even met mijn vader mee geweest boodschappen doen. Ik probeerde ze net te bellen, maar pakten niet op, dus zullen wel weer even weg zijn. Ben er blij van!

Denice; zo dat gaat snel zeg. Maar ook nog veel vocht vaak na de bevalling. Als je niet buitengewoon aan de lijn doet ofzo is het niet erg volgens mij

JennyS, jij een buikje. Geloof er niets van

Sjorsje; leuk he draken van kinderen. Hier 1 draak en dt is al genoeg

Lauwie; Danique heeft 1 neefje van een half jaar. Daar is ze wel heel lief mee. Verder nog een nichtje van 10, maar die zien we heel weinig. Verder kinderen zien we eigenlijk alleen op het zwembad en heel soms spreken we af met iemand van de zwangerschapsgym. Vind het wel altijd gezellig!

7. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    zoals ik gisteren al schreef heeft mijn kleine meid vannacht voor het eerst ergens gelogeerd, bij opa en oma. ze vond het geweldig, en is alleen harstikke moe omdat ze niet zo lang geslapen had. nou ja wat ik niet lang normaal slaapt ze 's nachts 14 uur en vannacht heeft ze 8 uur geslapen. ga dadelijk maar eens kijken of ze wakker wil worden want mijn zusje en schoonbroer komen zo bbq-en.
    gisteren een ontzettend leuke, maar drukke dag gehad. eerst gewerkt, daarna ben ik met fayenna naar papa zijn viswedstrijd gaan kijken. om 17.00 uur eerst personeelfeest gehad met het werk van mijn man, daarna fayenna weggebracht en 's avonds zijn we naar een bruiloft geweest. nou ik kan je vertellen dat ik nu best wel duf ben haha.

o ja ik heb ook nog iets leuks! vandaag zijn mijn man en ik 2 jaar getrouwd! bedenk me net dat we hier niks speciaals voor doen vandaag. doen jullie dat wel altijd?

8. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    shanai: van harte gefeliciteerd

ja meiden.. voor mij doen heb ik een buikje haha jullie lachen me vast uit maar komt dat mijn tieten geslonken zijn en kijk dus nu recht naar beneden ;)

en jaja ben nu trotse bezitter van een Fries paard, helemaal geweldig wat een leuk beest en een partij luxe op het terrein niet normaal was er stil van

zo ik ga eten bouwen

9. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Shanai, gefeliciteerd. Wij waren vorige week 4 jaar getrouwd en ik heb een dag zwaluwhoeve cadeau gedaan. Mmm kan me niet herinneren dat ik iets teruggekregen heb.

Jenny, gefeliciteerd, hoe heet ie?

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

Shanai, wij doen er eigenlijk nooit wat aan, tenzij het een speciaal getal is. We zijn 2 december 12,5 jaar samen en dan doen we wel wat. Ik denk die hotelbon verzilveren die ik laatst via vakantieveilingen gekocht had.

@ Shireen, ooooh een frysk hynder, sa grut en swart..... Een voor Friesland zeer bekende zangeres heeft er zelfs een liedje over gemaakt... Prachtige dieren! (en dat zeg ik die niet van paarden houdt......) Hoe heet je paard?

11. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Ja geweldig hè Riene heet ze en zo mooi ;)

12. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Shanai; vond je het niet heel vreemd zo voor het eerst zonder Fayenna. En alweer 2 jaar getrouwd! Gefeliciteerd!!! Wij doen eigenlijk niets bijzonders op die dag. VOlgend jaar zijn we 5 jaar getrouwd. Dan wil ik wel uit eten met onze ouders ofzo.

Wij gaan zo even fietsen. Danique heeft een achterzitje gekregen en moeten natuurlijk even testen. Ben benieuwd hoe ze het vindt. Bij het proefzitten wilde ze er al niet meer uit.

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

14. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hmm, het uploaden wil niet.... Ik zet ze eerst op hyves en probeer het later weer...

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Setteke, ziet er leuk uit.

16. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Jenny leuk hoor dat je weer een verzorgpaardje hebt.
    Zou je niet liever een eigen paard willen?
    Friezen zijn helemaal geweldig en ooit zal er hier ook weer een fries komen.

Shanai, wat een drukke dag zeg gister!
    Is je man ook overal mee naartoe geweest, kan hij dat alweer aan?
    Fijn dat fayenna lekker had geslapen bij opa en oma

Setteke, leuke foto's!

Zoo wij zijn vandaag naar de dierentuin geweest en op de terug ijs wezen eten in Epe.
    Daar is een grote ijssalon met spaghetti ijs, pizza ijs , lasagne ijs etc.
    (is gewoon ijs maar ziet er uit als die 3 dingen).
    Tess mag geen ijs maar heeft wel een heerlijke coupe vol met aardbeien gehad.
    Eenmaal thuis was ze te moe om nog te eten dus die is lekker met een warme papfles op bed gegaan.

17. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Hans en grietje :D:)

18. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Tess deed mee aan het 'ei-lopen' ze heeft de lepel in de ene hand ...

19. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    En het ei in de andere :D

Deel Deze Pagina