Mogguh! .. kriebels in mijn buik.. en Jamie heeft nergens last van, haha! Over een half uurtje gaan we weg, 2 b continued.. Xx
@ Miepie: Als je het niet kunt laten moet je gewoon lekker blijven lezen en schrijven hier haha! Het is toch logisch dat je er even wat minder bent! @ QB: Hier stromen ze normaal ook in, maar na de zomervakantie zijn er vaak zoveel kindjes dat ze met een hele nieuwe klas starten. Vind ik persoonlijk wel fijn. GO JAMIE!!! VEEL PLEZIER!!! @ Juudje: Wat een heerlijk bekkie heeft Giulia toch! Lekkere bijdehante tante! Heb vandaag van alles in de planning, ben benieuwd of er ook wat van terecht komt haha!
Setteke, spannend. QB, bij jou ook spannend. Ik heb van 't weekend maar weer eens die folder erbij gepakt voor als kindjes zich moeten orienteren op de basisschool (nou ja de ouders).
@Setteke, succes!! @QB, spannend!! @Marleen, succes met je lijstje!! @Sjorsje, heb je die opgestuurd gekregen, folder over schoolkeuze? @Miepie, mijn tip over Pecannoten nog gelezen? HUP HOLLAND HUP!!! Goedemorgen dames, ga zo snel boodschappen doen. 2e deel van mijn bed in de was gooien. En dan einde ochtend naar mijn zusje. kids daar naar bed en wij voor de tv!!!! Kijken jullie ook allemaal vandaag?
Moet vanmiddag werken.. dus geen tv voor mij.. denk dat ik maar stiekem via mijn pc meespiek, en dan maar de radio aan voor het verslag.. Nou, Jamie heenbrengen viel 100% mee! Gelukkig zat er al een vriendje in de klas daar, die was in april begonnen, en die zat al te wachten op Jamie, stond een stoeltje voor Jamie naast hem klaar, haha! Hij liet wel 2 traantjes vallen, maar huilde niet.. dus of dat nou toch stiekem wat emo was, ik weet het niet, maar hij zwaaide me met een bigsmile uit! Hij dacht alleen dat daar geen wc's waren.. hihi! Nou, mama ging trots de school uit, haha!
@ Setteke: Succes vanmiddag! @ QB: Dat viel al weer mee dus. Ben benieuwd hoe hij het gehad heeft als hij uit school komt! @ Jenny: Haha, bij mij gaat het dan ook juist fout haha. Tot nu verloopt het volgens plan. Al heb ik even helemaal geen zin meer om schoon te maken en op te ruimen. Ik denk ook dat ik de badkamer maar even laat schieten, daar heb ik toch al zo'n hekel aan! Ik voel, ik voel.... een lijstje op komen: Wat gaat het nederlands elftal vanmiddag doen: - Marleen 1-1.
Wat gaat het nederlands elftal vanmiddag doen: - Marleen 1-1. - JennyS 2-1 zie je nou wel dat er nu al niks van komt wat je van plan was haha
Nou, anders ik wel, haha! Denk dat hij dikke verhalen heeft straks, hihi! Oh.. lijstje! Uhm... Wat gaat het nederlands elftal vanmiddag doen: - Marleen 1-1 - JennyS 2-1 - Bianca (QueenBee) 3-1
Ik heb werkelijk geen idee als het op voetbal aankomt..... Ik zit ook dan op gesprek bij die huisartsenpraktijk, helemaal niet bij stil gestaan (en het boeit me ook niet eens, haha) Hilbrand baalde wel, die is anders altijd op maandag vrij, vandaag moet hij werken omdat hij vrijdag vrij is omdat de oppas een trouwerij heeft. Ze hebben geen tv waarschijnlijk....
@ Jenny: Koffie, appel + eventjes zp 2 was ingepland! HAHAHA! @ Setteke: Jeroen is vanmiddag thuis en ik ben bijna geneigd om daarom vanmiddag te gaan shoppen ! En dan maar een stukje voetbal missen... Koffie= op, ik moet weer wat gaan doen !
Pff, tis toch wel een lastige leeftijd hoor, die bijna 2.... Silke luistert momenteel echt niet. Zegt gewoon ijskoud nee als ik haar vraag iets te doen.... En ondeugend...... net haar vader hahaha! Zelfs Hilbrand had gisteren zoiets van wow, wat een kreng!
@ Setteke: Nou meis, ik heb ook geen engeltje thuis... En dan lees ik hier dat er meiden zijn die nog nooit straf hebben gegeven... Waarom heb ik niet 2 van die rustige mannetjes haha!
Hahaha, ik ben wel blij dat ik niet de enige ben..... Je zal de enige van de hele club hier zijn met een draak........
Geloof me, je bent echt niet alleen hoor.. Britt is ook een draak als haar kop verkeerd staat hoor, zooh! Als ze haar zin niet krijgt, zet ze het op een krijsen, gaat ze op grond liggen drama te maken, of loopt ze naar de tafel, kijkt ze me aan, en knalt ze met haar hoofd tegen de tafel... dramaqueen..