Wat gaat het nederlands elftal vanmiddag doen: - Marleen 1-1 - JennyS 2-1 - Bianca (QueenBee) 3-1 - Lauwie 2-0 heb net maar eens opgezocht tegen wie ze eigenlijk spelen. vriendlief heeft vanochtend oranje polootje voor smurf uitgezocht ben benieuwd of ik er hier op het werk nog wat van meekrijg..
Pff ik heb echt weinig tijd om te reageren de laatste tijd... Ik ben vorige week naar de HA geweest met de kleine meid en ben doorverwezen naar de KA. Nu wachten op een afspraak deze week. Het weekend was alleen weer een stuk erger, heel veel huilen, zo zielig... Zag leuke foto's voorbij komen! @ Tesske: Je moet me eens vertellen waar die ijssalon zit, woon hier mijn hele leven maar heb geen idee waar je het over hebt! @ Jenny: Leuk weer een paardje! En een Fries heb ik ook een aantal jaar gereden. Ik ga voeden, straks ook voetbal kijken, ben benieuwd!
Wat gaat het nederlands elftal vanmiddag doen: - Marleen 1-1 - JennyS 2-1 - Bianca (QueenBee) 3-1 - Lauwie 2-0 - Puck 3-0
Lianna doet het nog steeds in de luier en op de wc. Straks als het beter weer is de luier weer uitlaten. Yosyp plast en poept nog overal waar die staat.
Wat gaat het nederlands elftal vanmiddag doen: - Marleen 1-1 - JennyS 2-1 - Bianca (QueenBee) 3-1 - Lauwie 2-0 - Puck 3-0 - Juud 1-0
Die vriendin van "onze" ElleNY, Cygnet2 heeft 6 mei een dochtertje gekregen, Pom. Zij heeft immers ook een zoontje, Kick. Aparte naam, Pom, maar past wel bij Kick.
juud: zo crea bea setteke: lekker boeiend haha puck: dacht dat ik bijzonder was met deze fries haha, maar al 3-4 meiden hier op ZP hebben er ook al iets mee. in mijn omgeving 1 en ik nu
ø¤º°¨¨°º¤ø ¸ø¤º°¨¨°º¤ø ¸ø¤º°¨¨°º¤ø ¸ø¤º°¨¨°º¤ø ¸ø¤º°¨¨°º¤ø. HupHollandHup AAAAAAAAAAAAANNNNNVVVAAAAAALLLLUUUUHHHH!!!!!!!!!!!!!!
jullie gaan helemaal op in het voetbal? qb, hoe heeft jamie het gehad? setteke, ik vind pom wel iets aparter dan kick. alles goed gegaan?
voetbal slaat nergens op zeg. wat saai die eerste helft dat ze beter hun best doen. zo saai dat luc al slaapt binnen 2 minuten voeding.