Dag lieve meiden! Dit keer ben ik afwezig ivm een raar gedoetje op onze computer (iets met de firewall/virusscan), waardoor internet tergend langzaam is en pagina's zoals zp met al die leuke banners en plaatjes vaak helemaal niet openen... Ik ben er nu even door gekomen (we hebben niets opgelost voor zover we weten, dus ik hoop dat ik er zo niet weer van het net afgeknikkerd word...), dus snel even bijlezen en hopelijk nog tijd om te reageren ook! Mis jullie wel hoor, zo zonder een goedwerkende pc!
Pom lai klinkt als een gerecht haha. Met nasi, bami of rijst? Wat is het voetballen saai zeg! Ze staan voor, maar niet omdat ze zolekker voetballen 8). Voor een beetje pingelen vangen die gasten miljoenen 8)!
jenny hahahahahahhaha. ja gelukkig hebben ze gewonnen. hebben we dat ook weer gehad. zit lekker met een bakje komkommertjes jummie en dan straks kipkrokant schnitzel , aardappels en doperwten en wortels. en natuurlijk niet vergeten appelmoes wat eten jullie??
*proest* Nu is het pom kick, klinkt als een boksterm . @ Chantal: Hoe is het meis? @ Denice: Ik heb aardappelen,visfilet en sla in gedachten.
chantal JALOERSSSSSSSSSSSSSSSSS k ben super JALOERSS!!!!!! marleen hopelijkt och wel met een lekker sausie he sla heb ik ook wel trek in maar kwam niet verder als de komkommer de sla was ik vergeten. hihi
marleen ja nu je het zegt lijkt t daar wel op ja. verwacht je eigenlijk ook wel bij het boksen op de wii fit.
wat eten jullie allemaal lekkere dingen zeg !!! ikzou wel een beetje van alles willen hebben hihi. ben vreetkees eerste klas als je het zo bekijkt.
Ik heb al 2 avonden niet zo gezond gegeten, maar vind gekookte aardappelen niet lekker met sla... de jongens lusten geen sla en moeten eigenlijk gewoon een gezonde prak... ik weet het dus nog steeds niet zeker haha, doos!!! @ Chantal: Ben je veel aan het piekeren of heb je wel een beetje afleiding?
Nou aan jullie enthousiaste reacties te zien hebben ze gewonnen..... Had het uiteraard al van mijn voetbalverslaafde wederhelft gehoord..... Die heeft "thuisgewerkt" vanmiddag.... Nou, gesprek ging goed. Leuke praktijk met leuke meiden is mijn eerste indruk. Per 30 augustus ga ik beginnen en ik ga stagelopen op maandag, donderdag en vrijdag. Heb er nou al zin in!
@ marleen: heb wel afleiding hoor, daar doe ik wel mijn best voor! @ lisette: klinkt goed, hardstikke mooi!!!! En je mag mij op je lijst zetten voor 15 aug. Zat nog heel erg te twijfelen omdat tygo de 17de jarig is, omdat we niet zeker wisten of we het op de dag zelf of in het weekend gingen vieren. Maar hier is nog zomervakantie dus ik vier het gewoon op de dag zelf en wie nie wil komen verrekt maar lekker, hahahaha!
ik had verwacht dat jullie het al uitgebreid over mijn voetbalkennis en voorspellingsgave hadden gehad
@ Lauwie: Dat wordt gewoon heel hard genegeerd! haha! Grapje ! @ Setteke: Leuk hoor, straks lekker in de praktijk aan de slag ipv met je neus in de boeken! @ Chantal: Goed zo meis! Nou onder het mom van we moeten gezond eten wordt het hier chinees. Ik ben in de minderheid! Jeroen & Thomas willen chinees en Jasper zei ook ja toen hij het woordje bami hoorde.