dank je, puck. ach ik weet van wie het komt . wat sneu dat je kleine meisje zoveel last heeft! knuffeltje voor haar! denk best wel vaak aan dat het toch raar moet zijn dat zij straks in een ander gezin gaat opgroeien. maak je iets voor haar met herinneringen aan haar babytijd? chantal, hoe gaat het nu met je?
mag ik jullie ff een zwangerschapsvraagje stellen? op elkaar reageren is nog niet heel gebruikelijk bij de jan 2011 mama's.. ik heb eind vd dag een enorm opgeblazen buik. daardoor ben ik ook misselijk en heb ik buikpijn. iemand een idee hoe ik daarvan af kom? (bij voorkeur anders dan bewegen, de enige beweging waar ik energie voor vind is de tocht naar mijn bed )
Het is afwachten wat er gaat gebeuren... Ja ik houd een boekje bij met bijvoorbeeld leuke anekdotes, etc. Wat je zwangerschapsvraag betreft... geen idee... iets doen waar je helemaal van ontspant? Op de bank met boek, in bad gaan, zoiets? Gezellige vraag, maar je stoelgang is wel goed? Kun je je ook zo opgeblazen van voelen namelijk... Ik ga een fles klaarmaken en dan naar boven, welterusten!
Leuk zeg! Ben benieuwd naar het resultaat.... Ik moet 600 uur stagelopen. Bij 24 uur per week komt dat dus neer op 25 weken, dus bijna een half jaar....
puck, daar heb ik dan weer geen problemen mee. raar he? zal wel van de hcg komen en dan duurt het waarschijnlijk ook niet heel lang meer..
Dag meiden Ik heb weer gewerkt en ben totaal kapot @ Lauwie, is het niet van de stoelgang? Ik poepte blokjes tijdens de zwangerschap en was dan ook vaak misselijk en opgeblazen Ik heb vandaag theorie gedaan en door die zware vermoeidheid VET gezakt.....pffffffffffff morgen weer afspraak maken! Kreeg net een mailtje van D-tac agressiemanagement dit bedrijf, daar had ik gesolliciteerd en ik mag volgende week een oriëntatie-gesprek doen!!! 8) Zo en nu ga ik slapen en morgen een beetje bijlezen en vooral van mijn muppie genieten want wo en do alweer werken
ECHO Zo wij zijn al sinds 6.30 wakker pffff ben totaal kapot!!! Giulia loopt nu zonder luier....ben benieuwd
Goedemorgen. Zo ik heb ook even tijd om langs te komen. Heb snel alles een beetje doorgelezen. Ben gisteren met Laureen naar het cb geweest. Ze is 4 cm gegroeid en maar 5 gram aangekomen sinds januari (ze is nu 86cm en 10.685 gram). De arts vroeg direct of Laureen een druk/bezig meisje was. Aangezien ze dit echt wel is was het vrij normaal dat ze in gewicht niks aangekomen was. Het was verstandig om haal volle ipv halfvolle producten te geven, voor een beetje extra voedingsstoffen. Maarrrrrr ze lust nog geen gewone melk. Verder was de arts héél tevreden over de ontwikkeling van Laureen (ze loopt behoorlijk voor, maar dat wisten we zelf ook al wel haha). Eigenlijk moesten we pas over een jaar terugkomen maar omdat ik het wel leuk vind gewicht en lengte bij te houden krigjen we voor over een half jaar weer een oproep. Verder alles hier helemaal prima. Alle meiden zijn steeds heerlijk aan het buitenspelen. De ruzies onderling vallen op het moment gelukkig mee, alleen luisteren ze erg slecht. Ja, je kan ook niet alles hebben hè. haha
@ Juud: balen dat je niet geslaagd bent. Kan me voorstellen dat je kapot bent, volgens mij werk je erg veel. Knuffel voor jou.
Vindt het echt heftig klinken hoor.:x Wat heb ik dan een geluk met mijn 16 uurtjes (heb ook de luxe dat ik niet meer hoef te werken hoor). Ik heb gewoon vaste dagen, iedere maandag een hele dag en dan woensdag en vrijdagochtend. Iedere dinsdag en donderdag vrij. En zelf nu klagen de meiden soms dat ik "veel" moet werken. haha
Miranda, dat lijkt idd wel erg weinig. Lauwie, ben weer afgewezen. Nu omdat ik geen commerciele ervaring heb, tja dat hadden ze ook kunnen lezen in mijn cv. Heb ik trouwens ook teruggemaild. Juud, en al een ongelukje bij Giulia?
Mogguh!! Vandaag een vrij dagje tussendoor.. zit te brainstormen.. morgen zijn we 5 jaar getrouwd, en wil iets speciaals doen, maar heb geen idee wat.. uit eten en film enzo is al zo 'normaal' zeg maar.. Ideetjes zijn welkom! Xx
@ Sjorsje, idioot he zulke dingen! Wel balen hoor!! Wat zoek je precies? En ja al 1 ongelukje @ Miran, ben het zo zat ook he, de manier waarop we werken! En heb vd week functioneringsgesprek gehad, bezopen weer. Ze beoordeeld je gewoon op wie je bent en dat moet je dan veranderen. Gezeik! Ook een gesprek gehad over mijn ziekenhuisbezoekjes die soms onder werktijd zijn. Volgens CAO is dat gewoon betaalde tijd. En volgens de vakbond ook...nu heb ik de 21e een gesprek met mijn teamleidster, sectormanager en jawel de ADVOCAAT van ons bedrijf...om tot goede overeenstemming te komen! Nou CAO is CAO en niks overeenstemming! Ben zo boos he....
Goedemorgen! @ Juud, dat lijkt wel leuk! Naar wat voor functie heb je gesolliciteerd? @ Miranda, dat heeft Tymen ook wel eens gehad, alleen in de lengte gegroeid. Dan heeft ze gewoon al haar energie daarin gestoken.
@ Set, zij gaven bij ons op het werk agressietraining, en die kerel gaf zijn kaartje, hij dacht dat ik wel geschikt was om training te geven en voor in het mobiele verpleegteam. Dus ik weet niet goed waar ik op heb gesolliciteerd! Maar momenteel lijkt alles me beter dan nu! En ik zie wel wat er uit het gesprek komt. Wat gaaf dat je gesprek goed ging en lijkt me een heerlijk idee voor je lekker een half jaar stage!
Ja, als nu het IBG maar niet moeilijk gaat doen over stufi, want officieel moet ik voor hun de stage lopen in het jaar waarin ik ook de theorie doe.... Kwam ik achter. Maar er was iemand van het IBG die mij gemaild heeft dat het geen enkel probleem was mijn studie te verlengen (heb het hele verhaal uitgelegd) en die mail heb ik bewaard, dus hoop dat het goed zit.... Weer voor zaterdag moet nog even iets beter he? Maar denk dat we even een partytent lenen....