@all, bedankt voor de felicitaties!! @QB, geinig!! @Sjorsje, ja ongelooflijk niet... gaat zooo hard.... @Noura, wat fijn al die huisdieren, grrrr. Wespen, ik ben als de dood.... Dure reparatie aan de auto? Alvast veel succes voor morgen!
Hey Lique, ik vergeet je helemaal te feliciteren! Gefeliciteerd met je meissie! Is ze lekker verwend?
@Setteke, helemaal niet, haha! Ze mag alleen trakteren vandaag. Kado's krijgt ze pas als we het vieren 17 juli, maar ze heeft daar ook nog helemaal niet naar gevraagd. Ze zag gerust wel iets krijgen van de oma's en opa die vanavond komen eten...
hmmm kreeg net bericht dat ik wel rijbewijs moet hebben voor die functie En in mijn CV staat het ook gewoon he GEEN rijbewijs Dus helaas verder solliciteren als ik een rijbewijs heb
Oh ok. En wat krijgt ze van jullie dan? Pff, ik heb er even flink voor moeten uitvallen, maar nu zitten mijn kinders heel lief tv te kijken.... Jeetje, onuitstaanbaar, ze vermoorden elkaar nog eens...
juud: oh dat is balen zeg lique: ach moet die arme meid ene maand wachten?? waarom eigenlijk? setteke: haha ik zie het al voor me
@Juud, nou dat is zeker jammer... Gaat het wel goed met lessen, wanneer mag je weer voor theorie (zag wel dat het gisteren niet gelukt was helaas)
Ola, ben weer bijgelezen, maar er is weinig blijven hangen! @ Sjorsje: Waarom nodigen ze je dan uit op een soll gesprek vraag ik me dan af. Het nu niet zo lekker voor je ego om steeds afgewezen te worden! @ Juud: Volgens mij heeft die leidinggevende van jou gewoon een hekel aan je ofzo... Wat een piswijf! @ Setteke: Hier kunnen ze elkaar ook zo lekker pesten. Tegenwoordig laat ik het ze wat meer zelf uitvechten, want het is geen doen. Eentje moet er de baas worden geloof ik, maar ze geven allebei niet toe. En ondanks dat Jas de kleinste is laat ie het kaas absoluut niet van zijn brood eten! Ik ben op MP lekker aan het verkopen. Ik heb pakketje gemaakt van alle kleding en verkoopt wel! Ik heb eindelijk schoenen en wat shirtjes voor mezelf kunnen kopen. H&M komt als het goed is nog wat korte broeken bezorgen. Jippie! Hieper de piep hoera voor SAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@Jenny, vandaag is mijn werkdag en ik heb het druk (al zou je dat niet zeggen zovaak als ik hier check ) en doordeweeks vieren zit er gewoon even niet in. Komt iedereen tegen eterstijd en gaan snel weg, vind ik voor Sam ook niet leuk. Deze weekenden is het razend druk. En met DJims verjaardag zijn we op vakantie. Dus dan maar combineren op de 17e, dit was ook het eerste vrije weekend! Komt vooral door het pimpen van mijn huis de komende weken...
Oja, Miranda: Jasper is ook zo'n peutermelk verslaafde net als Laureen. Op het KDV zijn ze karnemelk met siroop gaan geven en warempel hij drinkt het! Misschien ook iets voor Laureen? Misschien heb je dat allang geprobeerd, maar wie weet!
lique: oh ook, ik kan ook nu weer je vraag herinneren over samen vieren was ik vergeten marleen: handig hè MP heb ook al veel positiemodeverkocht, moet van de rest nog foto's gaan maken en er opzetten aangezien ik weer veels te veel besteld heb haha miranda: mylan drinkt ook weleens soja melk, is iets zoeter vind hij heerlijk. hij krijgt savonds altijd nog een halve pyamapap (ja weet t is slecht maar boeiend) en gaan langzaam over op soja voor slapen tenminste dat hopen we haha
Ik vind het altijd zo'n gedoe, maar als ik er dan een keer zin in heb en het verdient weer lekker dan ben ik weer blij !
Ik ben weer thuis uit mijn werk en Jasmijn is lekker aan het eten. Ik zie nogal op tegen mijn afspraak bij de HA. Ik heb het idee dat het helemaal niet goed zit......