Augustus2008mama's (deel 5)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Goedemorgen dames!

Ajax of wattan niks nada noppes, normaal gesproken was ik voor Ajax, maar nu niet meer, interresseer me niet meer! HahahA!

Lique, gefeliciteerd met je verjaardag, fijn dat heel leuk was! en leuke foto's!

Ik lees de emails of mobiel van jeroen nooit, als hij me laat zien prima, niet uit zichzelf, toch heeft hij wat aan gedaan, anderhalf jaar lang stiekem smssen, maar nu controleer ik nog steeds niet, daar heb ik geen zin in en daar word je dupe van! Voortaan vertelt Jeroen meteen, dus prima zo!

Carmen, veel plezier vandaag, ik hoop dat je wint met weddenschap, kom op, hou ff vol!

FF, fijn joh! Hou ff vol meis!

Petra, haha die Roosje, arme meisje! Jeslyn is ook zo! hihi!

Lique, wel foto maken van je haar, hihi!

Chantal , ben wel benieuwd naar de ring, je bent wel devil hoor :p !

2. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    op wie lijkt je kind: haar uiterlijk en karakter lijken sprekend op mij. ik vind het ontzettend leuk om mezelf te herkennen in haar. ik lijk sprekend op mijn vader en dat ging op een gegeven moment over in een haat-liefde verhouding. we botsten omdat we hetzelfde waren. ik denk dat ik dit ook met fayenna ga krijgen

reclame: fayenna kijkt amper tv. meestal alleen een half uurtje als wij na het eten gaan opruimen.

poppen: fayenna speelt veel met haar pop. ze probeert ook een rollenspel te spelen maar dat is tot nu toe nog eenzijdig

snoepen: fayenna krijgt een snoepje per dag. meestal is dit een doosje van de hema: rozijntjes, gepofte rijstringetjes, gedroogde appelstukjes, gedroogde aarbeistukjes.

3. @ shanai: oh das niet verkeerd zo'n grote speelgoedwinkel als alles ook nog is wat goedkoper is... Vervelend dat je man nog niet lekker is...

De meeting, men is welkom vanaf 11 uur....

@ linka: hahaha, ja ik weet ook niet, kwam als een opwelling in me op en had niet eens verwacht iets te vinden, dus was eigenlijk nog wel verbaasd dat er echt iets in zijn zak zat...!
    We zullen moeten wachten tot zondag ;)

OHHHH, straks krijg ik geen ring!!!!

hoeeeeeeeehhh, dat zal erg zijn.... Voor wie is die dan???

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    lique, gefeliciteerd! fijne dag!
    leuke foto's zeg! mooi prinsesje!

5. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    @ lique: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

over voetbal: mijn man is een groot feyenoord fan. Hij is hier ook erg veel mee bezig. Daarnaast is hij fan van VVV venlo omdat dit bij ons in de stad is. hij gaat naar alle wedstrijden en volgt alles op televisie.
    ik heb er weinig mee, maar weet er wel veel van omdat ik altijd doe alsof ik geinteresseerd ben ;)

6. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hahahahahahahaha dan kom ik niet meer bij van het lachen.

Nee dat zou niet mooi zijn.
    Sorry hoor.:)

7. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Shanai: ik dacht dat je niet ging reageren. haha

8. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Petra: geinig filmpje van Oosje.
    Laureen kan ook zo boos doen.

9. @ miran: hahaha, ja dat zal wel een grap zijn ja, butt the joke is on me!

Het zal je maar overkomen... :$

10. Als Tygo boos is, is hij net dat kindje van de reclame in de supermarkt....

Soms ga ik tegenover hem staan net zo gek doen, dan kijkt ie me vuil aan en draait me zijn rug toe :D

11. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @juud; werkse

@denice: echte kinderreclames dus haha grappig

@lique: van harte, leuk die foto's ;)

@ff: lekker even 6 uurtjes, das wel fijn

@chantal oh is de ring niet zo dik dan haha

nou Yanieck slaapt van 22.30 tot 5.00 en van 5.15 tot 9.00 hihi
    goed uit te houden dus
    Mylan hoorde we niet, zijn toen gaan kijken om 7.30 en hij zat heerlijk in zijn bed te spelen
    wat een leven ;)

12. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Ola!

Ik ben ook aan het werk, dus weer een kletskous minder haha!

@ Lique: Gefeliciteerd met je verjaardag! En wat heb je toch mooie kids!

@ Miranda: Een nieuwe vaatwasser, jippie! Ik zou echt niet meer zonder kunnen haha! Zelfs op vakantie hebben we er dit jaar eentje!

@ Petra: Ach hoe kun je roos nou gaan filmen terwijl ze je zo aankijkt! Ik was allang gesmolten...!

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Marleen, zo doe ik ook niet bij Jeslyn, echt niet, als ze boos is negeer ik haar ;) Haha! Beetje streng ja.....hoppa gehoorapparaat uit doen!

14. @ linka: whahaha, das een goeie, als je haar niet meer wil horen dan doe je je gehoorapparaat uit????

@ jenny: that's the life baby!!! Lekker man, en ook fijn dat mylan uitslaapt en lekker speelt. Merk je nog verandering in zijn gedrag/ humeur overdag nu hij langer slaapt?
    En de ring zat in een zakje van de juwelier, niet in een doosje, als het een dure ring was (zoals een verlovingsring, hahaha) dan zat het wel in een doosje, daarnaast kon ik dus wel voelen dat het een brede band had, dus ben wel erg nieuwsgierig....

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hihihi, dat hebben we hier minstens 1 keer per dag haha!

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Lique, gefeliciteerd meid! Ik wil alvast zeggen: geniet van je feest! Jeetje wat wordt Sam een ander meisje zeg!

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

Oh dan kan zo'n gehoorapparaat nog handig zijn ook. Ik schakel wel regelmatig mijn gehoor uit, ik luister dan gewoon niet meer, maar er komt toch altijd geluid door...

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ja doe dat hem uit! Myrna ook, ze kan zo keihard schreeuwen, doe ik hem uit ;) Tsja, lekker makklijk! Maar bij Horenden kunnen ook beetje uitschakelen ?

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik weet niet of iedereen het kan, maar ik wel, dan luister ik gewoon niet meer en verdwijnt het naar de achtergrond. Dat is ook zo met bepaalde tekenfilms waar ik kromme tenen van krijg (aaargh Blues Clues), daar sluit ik me voor af en concentreer me op wat anders.

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nou, ik ga zo maar eens poetsen (blegh) en dan beginnen met mijn examen Medisch Technisch handelen....

Deel Deze Pagina