kom op dames, niet allemaal tegelijk..... Duster: Wat voor lichamelijk klachten heb je dan en waar denk je aan?
Ik weet niet wannneer die vermoeidheid begonnen is meis. Maar je bent aan het verbouwen geweest, ontzwangeren, etc.
hey meiden! hoe gaat het hier met iedereen?? hier gaat het erg goed nu! Luna doet het super! ze kreeg nutramigen omdat ze in het begin dachten aan een kma, maar dat bleek dus niet zo te zijn. ik twijfelde al en dacht ook dat de klachten door de reflux kwamen. nu mocht ik over gaan op gewone voeding en heb toen de nutrilon A.R (anti reflux) genomen en nou dat is echt een wereld van verschil! ze spuugde eerst zoveel , wel 20x op een dag en moest haar dan vaak 3/4x omkleden en nu spuugt ze helemaal niet meer! en ze eet erg goed, dus ik ben helemaal blij! ze is alweer een half jaar oud, time flies! met Milan gaat het ook erg goed, hij moest op controle bij de arts op het cb omdat hij nu 2 wordt en hij loopt voor met zijn spraak en verder doet hij het ook prima! hij is zondag jarig! dan wordt hij alweer 2 jaar! wat gaat het toch hard! liefs rebbel