chantal: nee merk geen verschil overdag eigenlijk, hij slaat smiddags ook gewoon 2 uurtjes en hij is nu altijd vrolijk sochtends dus dat is ook wel leuk. ik lach me kreupel als het een afsluitring is van de wasbak ofzo in verkeerd zakje haha nee grapje hoor, gun je een mooie ring linka: soms toch wel handig zo'n gehoorapparaat dus hihi
@ jenny: hahaha, nee dat is het niet, maar vond de ring wel groot, zat in een zakje en kon het dus wel voelen, dus ben benieuwd... Hij wist wel dat ik nog een nieuwe ring wilde omdat ik die van mij vervormd heb, is niet meer rond
chantal: nou hoop dat het een hele mooie is denice: nope hebben wij niet wat een zeikweer vandaag JAG
ja vies weer, boodschappen doen doen we straks wel na middag ! Heb nu geen zin in en lekker in huispak!
QB, misschien een tipje voor je hoofdpijn, toen ik heel lang elke dag hoofdpijn had, kreeg ik een tip van iemand dat je ff nurofen innemen, 2 tegelijk en is dan over! DAt helpt heel goed!
@denice: lekker geirriteerd?? haha @linka: hup uit je huispak jij, zou er lui van worden denk ik @miranda: maak jij het nog erger voor chantal haha
Ik ga vanmiddag met de meiden naar de bioscoop. Laureen brengen we zo naar mijn vader en moeder. Kan ze daar zo op bed.
Nou hij had er ook al 1 voor zichzelf gekocht van Dyrnberg en Kern, had ie meteen omgedaan, dus mag toch hopen van niet!!! En dan zou hij hem ook wel hebben laten zien... Mensen niet zo fucking negatief ja!!! Kom op, weekend staat voor de deur! Lique is jarig! Over een paar uur heb ik een week vakantie! Miranda heeft een nieuwe vaatwasser! Ajax heeft een beker gewonnen! FC Twente DE Schaal! Allemaal positieve dingen!
Nee joh ik maak het alleen beter, dan is die ring tenminste niet voor een andere vr**w. (klein geintje hoor chantal)
Jenny, ja klopt, maar ik vind erg lekker hahahahahahahahaha!!! Ik heb vaak huispak aan als ik geen plannen heb, vooral savonds. Maar nu ff uitzondering, het is zeikweer buiten!
Sorry Chantal, lees ik net dat je met een hele goede instelling bezig bent (slechte techniek hier, kan niet eens blijven meelezen terwijl ik een bericht zit te typen). Goed bezig meid!!!!!!!!!
Whahahaha, nee hoor miranda!!! Als ik maar bij je mag uithuilen als het wel voor een andere vrouw blijkt te zijn....