Hahahaha, thanks babes.... @ miran: erg leuk, kan niet wachten tot ik dat straks ook met Tygo kan doen, lijkt me heel gezellig... Have fun!
Bleh, René wil volgend weekend met zn allen zwemmen... Vind er niks an... Maar ja vind ook dat ik een keer weer met Tygo moet gaan zwemmen...
woesahhh ! ben flink geirriteerd nu op het moment. en ze kunnen me ookgeen moment met rust laten. volgens mij achtervolgt me die rotzooi allemaal ik weet het niet meer. vind het flink vervelend steeds overal heen te moeten bellen en dan eigenlijk nog niet ver te komen. moet nodig aan ontspanning doen. waar is het zonnetje en waarom zijn die verdomde aardbeien in de winkel gewoon 3 euro per doosje !! WOESAAAAHHH!!!!...
Tsja hoogseizoen en vele kopen aardbeien daarom is te duur denk ik! Ik let op aanbiedingen, lastg he!
@ shanai, Roos had eerder niet echt driftbuien maar i merk dat het nu wat vaker voor gaat komen. Ik reageer eigenlijk altijd wel zoals ik in dat filmpje doe. Ze was daar al bijna 10 minuten aan het huilen omdat ik haar moest optillen @ denice, ik heb digitenne, maar nog nooit gezeik mee gehad @ Miranda, veel plezier in de bios, lijkt me erg leuk om te doen met je kinderen ik kom net terug van het zwemmen en heb het weer gefikst in mn eentje (oke oke er is opvang bij het zwembad) Suze vond het voor het eerst om te lachen, normaal blijft ze neutraal kijken nu mag ik weer lekker naar de tandarts @ all, dank voor de reacties om mn filmpje, ze krijgt mij nooit op de kast met haar hartverscheurende gehuil
Wie van jullie heeft verstand van oogklachten? Ik heb sinds kort dat ik niet goed meer achter de pc kan. Ik kan het niet goede zien, het is wazig, mijn ogen worden moe en ik word naar van drukke bewegende beelden. Dat heb ik ook met tv kijken. Lezen word ook steeds lastiger, vooral bij lamplicht. Kan dit een oogafwijking zijn, eventueel te corrigeren met een bril en zou ik mijn ogen moeten laten meten?
Wat een stelletje paginavullers zijn jullie toch. Ik ben er even niet en hoppa bijna 20 pagina's bij te lezen. UIt mijn hoofd een reactie, maar ben de helft alweer vergeten. @chantal, vast een trouwring haha. Maar in elk geval lief dat je wat krijgt. Ik krijg een ontbijtje op bed (die ik zelf wel eerst in de winkel moet kopen denk ik) @ judith; ik vind het een leuke broek! En dat grijze truitje van de hema is ook gaaf! @ setteke; ga jij eens aan het leren @ miranda; veel plezier in de bioscoop @ tesske; ben benieuwd vanavond naar het feestje. Hopelijk blijft het droog. @ Lique: gefeliciteerd met je verjaardag! @shanai; heerlijk een grote speelgoedwinkel en alles goedkoop. Ik wist het wel, de auto en aanhanger had ik volgeshopt daar @ QB; leuke foto's van Jamie @ Binna; Ajax dus toch gewonnen! Toch ook n og een feestje voor jou @ Petra; die arme Roos maar huilen, ontaarde moeder (grapje hoor) Danique kan het ook zo vreselijk huilen. Maar vaak als ik even doorpak is het ook wel weer over. @ Linka; handig je gehoorapparaat uitschakelen. Al denk ik dat dat ook de enige keer is dat het 'handig' is. Myrna vakantie deze week? @ Mik; alles al klaar voor het kraamfeest? @ Lauwie; ach ja de kwaaltjes voor het goede doel. Wat is Otje toch een lief meisje, echt een dotje met die bril zo op. @ Marleen; wow een mooie bos bloemen van je mannetje. Dat had je vast niet gedacht he! Wel lief van hem. @ smsjes en mail lezen; ik doe het wel, maar meer uit nieuwsgierigheid dan uit niet vertrouwen. @schatje, super zeg 4 kilo eraf. Volg je een speciaal dieet? Ik vreet me de laatste dagen weer helemaal vol. Pff moet echt weer lijnen Dames; nu weet ik het echt niet meer. Iedereen die ik vergeten ben, heel erg sorry! Heb ook nog een leuk filmpje van Danique die smakelijk eten zingt voordat ze eergisteren haar druifjes ging opeten. YouTube - MOV006.MOD
Zo wij hebben broodje frikandel van de baas gekregen! @ set: ja zou je ogen even laten meten bij de opticiën Als ik sterker moet, heb ik ook dit soort klachten.
Alieke, ja myrna heeft 2 weken vakantie, ze is nu bij haar vader en komt morgenaovnd eindelijk weer thuis en is weer een weekje bij mij!
Linka; heerlijk zeg dat ze weer thuis komt. Gaan jullie nog wat leuks doen? Set; zou even naar de opticien gaan. Ik heb het heel soms ook. Dan springen de lettertjes voor mijn ogen. Meestal is het bij teletext die kan ik slecht lezen of als ik lang kleine letters heb gelezen en dan bv tv wil kijeken