Sparen door wat we op MP verkopen. Daar kunnen we dit soort uitjes van doen... En ach, Hilbrand krijgt toch een zak met geld als hij weg gaat bij zijn huidige baas whahahaha!
@ set: oh altijd fijn zo'n huisdokter... wist niet dat codeïne dat deed, dus die moet ik dan ook hebben, ik trek heel erg mijn schouders op tijdens het werk... Lekker lang weekend weg, heerlijk! Hopenlijk wordt Sil idd niet ziek.... @ qb: fijn dat het begint te werken meis! @ alieke: ja dat is mijn eerste vakantie idd.... Vanaf 11 juli, kijk er enorm naar uit... Vervelend is gewoon dat er weinig te doen is en de sfeer is ook niet altijd even geweldig momenteel, mensen vervelen zich, gaan miereneuken, irriteren zich aan elkaar... En ik heb niet genoeg vrije dag meer om tussendoor nog even een keer vrij te vragen helaas... Zo jij bent aardig wat van plan in de schoonmaak vandaag! Succes... Moet er niet aan denken... @ miran: goeiemorguh!
@Setteke, ja da's idd een goeie tip. Normaal hebben we altijd Sarixel, maar nu dus ibuprofen. Vroeger (voordat ik mama was) had ik dagelijks hoofdpijn en elke week wel 1 keer een migraine-aanval. Op den duur zelfs aan de migpriv, hielp na een tijdje ook niet meer.. raakt je lichaam idd aan gewend. Met codeine, das een goeie tip. Zal ik ook in huis halen. Ook wel handig voor mijn rugpijnen.. @Alieke, ben er ook blij om hoor! ZO, jij bent goed bezig geweest al vandaag zeg! Heb je nog puf over? @Lique, @Chantal, 11 juli, kan me indenken dat je de tijd nu wel vooruit wilt spoelen dan. @Tess, mogguh! Xx
Heb vannacht gedroomd over een kleine slang die in mijn broekspijp was gekropen en me had gebeten aan de achterkant van mijn onderbeen, zat een blaar met vocht...
Ik ben ook al flink bezig geweest. Heb beneden alles afgestoft, 2 kinderen in bad gehad, wasgoed opgevouwen en nu moet ik nog even stofzuigen.
@ QB, er zijn iets van 3 soorten anti migraine middelen en het verschilt per persoon wat aanslaat. En het lijkt mij ook niet ondenkbaar dat als je altijd een bepaalde soort gebruikt je daar minder goed op gaat reageren en je dan dus 1 van de andere soorten kunt proberen. Zo heeft Hilbrand sumatriptan, maar ik heb het idee dat het minder begint te helpen. Nou heeft hij al heel lang geen migraine gehad, gelukkig, maar het is wel iets om in de gaten te houden.
Go Mik! Set, ja, migraine is idd niet iets waar je te licht over moet denken.. wordt door veel mensen wel gedaan helaas..
Goedemorgen, Wij hebben vanochtend weer lekker gezwommen Ben wel even flink geschrokken. Ze moesten op de kant klimmen en terug springen, maar Matthijs had geen zin en rende richting het diepe bad. Gelukkig remde hij nog net op tijd
Chantal: je mag wel een aantal vrije uren van mij hebben hoor. Zal ik ze opsturen??? Wel balen dat je nog zo lang moet tot je weer vakantie het.
@Mik, hij gaat lekker !! @Duster, ja das zeker schrikken, maar het was weer leuk begrijp ik! Bah heb geen zin meer... en moet zeker tot 16.00 , ahha!!
@ duster: jee das idd schrikken zeg... hij zal er maar zo in springen.... @ mik: Goed bezziigggg!!!! Krijg ik er ook 1? @ miran: oh graaaagggg, zijn die overdraagbaar Heb nog iets van 6 dagen vrij te besteden.... Dus ja, die moet ik dan wel goed gebruiken! Heb nu ook hoofdpijn, maar komt omdat ik dus hele tijd met mijn schouders verkeerd zit, probeer ze wel te ontspannen, maar dan vergeet ik het weer en ja....
@Chantal, je hebt me aangestoken, gelijk de site van onze camping er even bijgepakt... lekker dromen, haha!! Lastig dat je zo vast/verkeerd zit. Even een RSI wandeling maken...