Ik ben ook echt ongelooflijk slecht in het onderhouden van vriendschappen. Ik vergeet verjaardagen, vergeet terug te smsen/bellen etc. Maar als er echt iets is en ik er ervan op de hoogte dan sta ik ook zeker 100% klaar voor mijn vrienden/vriendinnen en dat kan dan zelfs midden in de nacht zijn.
ja het is zeker makkelijk zo... mensen die het niet leuk vinden das dan jammer voor ze.. nu merk ik bij geboorte enzo dat ze me echt leuk vinden maar ja ben toch ook leuk haha
Zit met een klein pukje op schoot, dus typen gaat lastig... @Chantal: heel herkenbaar allemaal! Van vroeger heb ik ook nog met 1 vriendin contact, dat gaat ook op en af, al gaat het de laatste 2 jaar weer beter met het contact omdat we allebei een zoon hebben. Haar zoontje is een maand ouder. Verder wat stellen waar we contact mee hebben en sinds een jaar weer contact met lagere schoolvriendinnen, waar we overal op kraamvisite zijn geweest.Morgen komt er in elk geval 1, misschien 2, van hen hier op "kraamvisite". We hebben weer erg leuk contact met elkaar! Kan me voorstellen dat je je gekwetst voelt en zou er ook wat van zeggen. Daarna rustig aan kijken wat er gebeurt, maar niet zoveel meer van jou kant laten komen. Laat ze maar naar jou komen! @ Petra: Ah die behandeling heb ik van de week ook gehad, was net Dracula hahaha!
@ carmen: dat heb ik ook, ik ga door het vuur voor mensen, maar dan is het jammer als dat niet wederzijds is he! Ik moet nog ff naar de pin lopen, heb een shirt overgekocht van een collega, heb um vandaag al aan hahaha, erg leuk ding... Dus ga maar effe door de motregen naar de pin...
Chantal als het niet wederzijds is ben ik daar een hele harde in en is het voor mij einde oefening. Een vriendschap betekent voor mij dat je er voor elkaar bent in leuke tijden maar ook juist in mindere tijden, en als je dat als vriendin niet kunt ben je voor mij een kennis en geen vriendin. Wat voor'n shirt heb je gekocht? Ik heb weer een dag niets gekocht, vet goed he!
Wat eten jullie vandaag? Hier staan er aardappels, spinazie en vissticks op het menu. Zal zo alvast beginnen met koken want we moeten op tijd eten omdat ik om 18.15 uur weer wegga. Dochterlief slaapt nog steeds trouwens, heerlijk rustig!
Ohw haha dat van mijn dochter had ik niet moeten zeggen...ze roept nu ineens dat ze wakker is en eruit wil. Ben er vandoor! Fijne avond nog allemaal
@Chantal. Wat een vervelend verhaal zeg. Maar wij hebben dat helaas ook mee gemaakt. Maar bij ons lijkt het meer uit jaloezie te komen. Boris had al jaren lang contact met dat stelletje. Hij kende haar al zo'n 10 jaar. Toen wij gingen trouwen heeft zij met Boris zijn pak uit gezocht en hebben ze veel lol gehad. Hun hondje moesten ze laten inslapen, Boris is daar heen gegaan om hun te steunen. (zij wonen in Rotterdam en wij bij Arnhem) Moet wel vertellen dat we daarvoor al soms rare dingen hebben mee gemaakt met hun, maar dat hebben we steeds uitgepraat. Maar toen ik dus zwanger was hebben ze mij een keer zwanger gezien toen we het vertelde en met koninginnedag, dat was meet toeval omdat we ze toen tegen kwamen. Maar verder niet meer. Niks gevraagd hoe het gaat ofzo. Toen ik bevallen ben hebben we er nog over na gedacht om een kaart te sturen, maar we hebben het toch gedaan. Nooit iets gehoord. Dit heeft Boris echt heel veel pijn gedaan. Maar nu is hij blij dat hij van hen af is, zulke mensen zijn onze vriendschap echt niet waard. Daar in tegen heb ik een vriendin die ik al van de basisschool ken, dus zo'n 18 jaar. Die woont ook ver van mij vandaag, ik ben verhuisd, maar wij hebben echt nog wel goed contact. Misschien niet elke week, of maand, maar we zorgen echt wel dat we elkaar zien en als we elkaar nodig zijn, zijn we er voor elkaar.
@ carmen: een gestreept tuniekje, erg leuk... Bekijk bijlage 70428 Hij staat mij alleen beter, hahahaha! Ik weet nog niet wat we gaan eten... Heb nog wel vinkjes in de koelkast liggen, wat over was van gister, maar weet eigenlijk niet of René ook mee moet eten, want dan heb ik niet genoeg... Dus zal straks nog ff bellen met die kerel!
@Tesske, Wij eten lasagne, dat lust manlief niet, maar die is er vandaag niet, dus eet ik dat samen met Janna (als ze het lust), met een lekkere salade er bij. @Schema 7.30 1 á 2 boterhammen 10.00 fruit en drinken 12.30 2 boterhammen 13.00 slapen 16.00 wakker, drinken 17.30-18.00 avond eten met soms een toetje Dit zijn natuurlijk ongeveer tijden. Ze drinkt vaak tussendoor ook nog wat. En verder eet ze 's avonds bijna niets.
hm klinkt allemaal weer erg lekker watjullie gaan eten hoor hier weet ik het nog altijd niet en normaal heb k nu bijna het eten al klaar. ik denk dat het pizza word ofzo heb ik nog in de vriezer. of soep met brood. voel me wel een slechte moeder op deze manier.
ladies, thanks voor jullie reacties, voel me wel beter nu door er met jullie over gekletst te hebben...! x
Wij eten taco's @ puck, arme arme arme jij met je tanden en tandvlees, nu wil ik graag een over de bol aai emoticon neerzetten
oja en durf bijna niet te melden, maar kan al in mijn oude kleren whahahaa heb alleen een rolletje voor nog maar dat mag de pret niet drukken
@ jenny echt te ernstig... jij fiets weer tussen de regendruppels door hoor met je zwangerschap en bevalling.. Nou ja, er moeten ook dit soort verhalen zijn, anders willen vrouwen met al die zware verhalen niet eens meer zwanger worden...