haha inderdaad... maar ik zeg vaak tegen mensen: ik heb weer andere dingen die tegen zit. Zou niet best zijn als alles je tegen zit, toch
Haha Jenny toch!!! Taco, heerlijk Petra! Eten wij ook regelmatig, vind zo erg lekker! Denice, dat zeg je toch niet of je slechte moeder bent dat jullie pizza gaan eten, boeiend! woensdagavond hebben wij patat gegeten, hoezo slecht, so what, eerg lekker! Chantal, fijn dat je nu beter voelt, hier kan je altijd kwijt hebben
Wat een poppetje Shireen! Lekker wijffie hoor. En even voor de goede orde, Silke sliep het eerste half jaar van haar leven ook alleen maar en nu slaapt ze nog heel veel, maar tis een klein krengetje hoor..... Weet je vast wat je te wachten staat muhahahaha!
wie wilt er een meisje hebben die niet wil eten. alles direct uit der mond spuugt wat ik er in doet en de hele middag overal limonade al aan en op smeerd? een maal ander maal..??? het is roomsaus champignon, ui en ham met macaroni geworden. in plaats van de pizza had ikniet trek in.
Jeetje ik moest ruim 100 berichten lezen, weer zo'nb gezellige kletsdag vandaag haha! @ Alieke: Wat een lief filmpje van Danique! @ Jenny: Roep het nu niet te hard, want straks word je teruggepakt hoor en word ze een verschrikkelijk dwars ding haha! Grapje hoor, geniet ervan! Enne...ze is mooi hoor! @ Chantal/; /;g z" 0 3ce (Dit was Jasper haha!). Ik ga straks even op je reageren, want ook ik weet hoe het voelt, maar ik ga nu eerst eten!
@setteke; af en toe een krengetje kan ik wel handelen hoor haha @linka: dank je en heb eigenlijk geen idee waar de naam vandaan komt... ik zag in iedergeval in lijsten staan Yannick en yanique maar vond dat niet leuk geschreven dus hebben we het een beetje verbouwt @marleen: SSHHTTTTTT wil ik niet horen haha
http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/207117-mamafiets-voor-mannen.html#post7271552 Klikken aub
@ Jenny wat een poppetje is het zeg en lekker makkelijk dat ze slaapt Waarom ben je anti fiets?? Ik heb deze trouwens: http://www.bemibikes.nl/getImage.ashx?imageid=06d4e741-529d-46b3-833d-4742ac8578a2&t=1&h=480&w=640 (hoop ik dan)
@ Chantal: Wij zijn in onze beide vriendengroepen de enige met 2 jonge kids en dat is soms weleens frustrerend. De vriendenclub van Jeroen houdt soms wel en soms geen rekening met ons, maar er zitten ook mensen tussen met oudere kids en die begrijpen het tenminste. Mijn vriendinnen is echt een heel ander verhaal... Laatst was ik met 2 vriendinnen een dagje shoppen in R'dam en hun hadden het dus ook over dingen waar ik helemaal niks vanaf wist. Ik voelde me daar ook niet echt prettig bij. Het was verder super gezellig, dus ik heb me er maar overheen gezet. Nu ik het naast de kids ook druk heb met het huishouden en de zaak, spreek ik ze zelden. Ik heb ze met Jeroen's verjaardag half maart voor het laatst gezien en gesproken. Mijn ene vriendin is zelfs nog nooit bij ons op de zaak geweest. Ik ben er een beetje klaar mee. Ze hebben gewoon een heel ander leven en ookal ken ik ze al vanaf de basisschool, het klikt gewoon ff minder. Ze gaan me pas begrijpen als ze zelf kids mogen krijgen. Ik ga nu meer met meiden om die ook mama zijn, zoals oud collega's en meiden die ik leer kennen via de PSZ en KDV. Vertel die meiden waar je mee zit, dan hoor je daarna ook hun kant van het verhaal en dan kun je er iets aan doen of niet... En als het allemaal even op een lager pitje staat of de vriendschap dood bloed, dan is het jammer. Het kost je anders veel te veel energie. Ik weet hoe je je voelt, maar inmiddels ben ik er wat harder in geworden. Mijn leventje en ik moet er wat van maken, dus niet alleen maar andere denken, maar ook (eigenlijk vooral) aan jezelf en je gezinnetje! Overigens is dit ook 1 van de redenen dat ik weer op zp ben. Praten met medemama's!
@juud: fiets ziet er mooi uit... anti-fiets: ja ben niet zo'n held op een fiets en al helemaal niet met kinderen erop. heb van jongs af aan altijd iets gehad met een motor sporten doen we wel op andere manieren
Jenny, wel mooie naam eigenlijk! Hoe spreek je dan uit? Mammafiets, die wil ik vanaf! Heb hier ook hele mooie maar wil gaan ruilen naar stoere fiets met leuke mooie mandje op en jeslyn achterop, het wordt tijd, want ik vind nu beetje eng, als ik jeslyn uit haal val fiets makkelijk of als ik Jeslyn in stoeltje zet dan ook. Eng hoor! Dus geef mij maar achterzitje!
Ik ben nog helemaal blij met mijn mama fiets, dus die blijft nog wel even. Thomas fietst nog niet alleen mee, maar als hij dat wel gaat doen dan kan Jasper achterop ipv voorop. Maar voorlopig laat ik beide zitjes er nog op zitten.
15 jaar... zijn we al zo oud???? WWWHHHHAAAA!!! Ik dacht dat het nog wel ff duurde haha! Welke klas kwamen we ookal weer bijelkaar in de klas? Mavo 2 of 3? Dat weet ik dus echt niet meer...