Nou het was erg leuk bij de film. Volgens mij vonden de meiden het ook wel gezellig. Zal even zorgen dat Laureen op bed komt, die is behoorlijk aan het schreeuwen en aan het klieren. haha
Je kan toch op je mama fiets ook een achter zitje doen. en zo'n rek er op. heb ik ook. tis heerlijk kan je lekker bootschapen in kwijt
@Miranda, Wat fijn dat het leuk was, welke film zijn jullie geweest? @Oh Juud en Marleen, wat zijn jullie al oud!!!. Maar er zit bij jullie toch iets van 3 jaar tussen? Heb jij zo lang over je school gedaan Juud? @fiets, wij hebben ook een mamafiets. Ben er erg blij mee, en als Boris met haar weg gaat, dan gaat hij op de mamafiets. Wij hebben allebei ook nog een eigen fiets. Hier lijkt Janna ziek te worden. Vanavond had ze 39,1. Wilde niks eten. Ook geen toetje. Heb haar lekker in bed gedaan en dacht als ze gaat slapen is het goed. Na een uurtje werd ze wakker en huilde ze, ze wilde niet meer slapen. En huilen huilen huilen. Heb haar maar een zetpilletje gegeven en nu ligt ze bij ons in bed. Hoop eigenlijk nog dat het door de hoektanden komt. Die zijn sinds een paar dagen met z'n vieren doorgekomen.
Hey meiden jeetje ik kan het niet eens bij lezen. @chantal ik ken het gevoel. ik vindt het soms ook wel erg moeilijk. maar heb toen bewust besloten dat ik alleen in mensen inventsteerd als ze dat ook bij mijn doen. @linka is dat die vriendin die ook hier is waar je ruzie mee had. en die je laatst op een verjaardag weer zag en toen mee hebt gekletst.? vindt het wel super dat het weer aan het goed komen is @lique gefelicteerddd en wat een super foto's @teske wat een gave functie trouwes hoop dat het kan in die uren/ @seteke en heb je nog kunnen leren @marleen wat super lief van je mannetje mooi boeket. @jenny wat een lekker wijffie. @happty ahhh je arme meisje @juud mooi fiets oke er moet me wat van me hart. ik hou er niet van om te klagen. maar ik weet het niet meer. ze willen nu op me werk weer dat ik woesdag vrijdag ga werken. ik heb nog maals aangegeven dat ik er niet blij mee ben. en dat ik wil als Silver 4 wordt ook vrij zijn op woensdag. en gaat dat straks lukken. Silver is de jongste en de ander colgea's zonder kinderen werken al op woensdag . En er bij. ik ben a vaker veranderd en ook van lokatie. nu is het zo een ander colga wil best op de woendag werken. en ik zou dan op de zelfde dagen blijven. en een nieuw colgea (die trouwens terug komt en zelf weg gegaan is en nu heel graag terug wilt ) zou dan die ander dagen op kunnen vullen. maar die wil 2 dagen aan een gesloten en daar door kan het niet dat mijn ander colgea op de woendag gaat en ik op de zelfde dagen blijf. nou sorry ik ben van mening dat als jij zo graag bij ons terug wilt en je bent de geen die als laatse binnen komt. de dagen hebt te werken die bij ons kunnen. waarom zou ik moeten wijken terwijl zij als laatste binnen komt. korter als mijn werkt bij deze baas en deze lokatie. ik ben er gewoon klaar mee. en heel verdrietig om. komt er nog bij. dat als ik op woensdag moet gaan werken. Silver ook naar een ander dag moet. en dit geeft ook een probleem namelijk dat ze bij in julie 2011 naar de peuter groep kan. dan is ze gewoon bijna 3 en dat is normaal tussen 2 en 2,5 nou sorry maar dan gaan mijn gedachten zo waarom zou mijn meisje moeten leiden voor een ander colgea die vrij wil zijn op de woensdag voor haar kind. en voor een ander colgea die graag twee dagen achter me kaar wil werken. en terwijl ik dat ook wil. nou ik ben nu gewoon zo ver. ze ontslaan me maar. ik ben het zat. al dat gezijk en gedoe. al die nieuw regels en dingen kommen me ook me neus uit en heb nu zo iets zoek wel een ander soort baan. sorry voor me gezeur en hoop dat jullie me snapen zoals ik het beschreven heb
Meid, daar kunnen ze je niet voor ontslaan hoor. Als jij het zo motiveert als hierboven dan is het toch logisch? Diegene komt er als laatste in, dus die mag werken op de dagen die nog over zijn, lijkt mij.
Oh en ik heb nog een beetje geleerd, maar het wil niet zo best met mijn ogen. Ik moet morgen maar even langs de opticiën denk ik....
@ binna, zou toch een mooie boel worden dat jij moet wijken omdat een ander per see aaneengesloten wil werken + dat het voor Silver helemaal niet uitkomt. Hebben ze het aan je gevraagd of je het wil of word je een soort van gedwongen? Als ze het gevraagd hebben zou ik gewoon nee, dat wil ik niet zeggen echt belachelijk hoor. het leven zou een stuk makkelijker zijn als iedereen een beetje logisch zou nadenken. Ik heb het met mijn duocollega zo geregeld dat zij nu op woensdag vrij is omdat haar kinderen op de basisschool zitten en als Roos 4 word dat ik dan vrij ben op woensdag
@seteke wij hebben geen vaste dagen. dus als de baas het hart wil spelen dan moet je op alle dagen werken. en hun zeggen dan gewoon nou prima. dan komt Silver we op een van onze kdv's probleem op gelost. (tis echt een ....) dus als ze echt willen dan moet ik. maar ik ben nu zo ver. dat ik het gewoon niet acepteer en dan is het werk weigering. en dus kan je ontslagen worden.
happy: beterschap binna: jemig wat klote zeg, kunnen ze je verplichten dan? nee toch... gewoon zeggen dat het niet mogelijk is, duidelijk aangeven waarom. @setteke: succes bij de oogdokter
oh lees net dat de werkdagen flexibeler zijn, moeilijk verhaal dan maar als de rest al woensdags werkt dan hoef jij toch niet
petra, ik kan het filmpje niet aanzien, hoor. die arme roos wil gewoon ff geknuffeld worden! alieke, wat schattig! chantal, wat jammer dat het zo loopt met die vriendschap. vaak is het lastig in vriendschappen waar je wereld zo van elkaar verandert. helemaal omdat zij blijkbaar nog wel ongeveer hetzelfde leven. ik vind het ook wel heel onaardig dat ze zo weinig interesse in je tonen, terwijl jij wel heel geinteresserd doet. ik weet niet wat ik zou doen. zijn ze allemaal even ongeinteresseerd? anders zou ik misschien selectief interesse tonen.. succes ermee! happy, arme janna! zijn haar hoektanden al door? want meestal heb je dan het ergste gehad. beterschap! jenny, wat heb je toch een mooie en relaxte dochter!
binna, wat een vervelende situatie. volgens mij is dit niet de eerste keer dat ze tegen je zin schuiven met je dagen toch? ik zou ook mijn poot stijf houden hoor! goed uitleggen waarom je het niet anders wil, waarom het zo onhandig voor je is. hoe is het met de werkgelegenheid op kdv's? misschien sowieso om je heen kijken naar een kdv waar je gewoon vaste dagen kan werken? stom hoor!
heb alleen snel wat paginas doorgelezen maar zijn er te veel om allemaal te lezen, ben te moe, moet nog douchen, en nog van alles wat hier staat te wachten op me... maar chantal, wat zit jij met een rotprobleem zeg, kan zijn dat ze er niet eens zo erg in hebben, maar als het steeds weer gebeurd kan dat bijna niet. maar het laten doodbloeden lijkt me ook heel erg moeilijk vooral omdat je er toch mee zit, en je dan mischien helemaal geen antwoorden hebt en het blijft knagen. als het nog eens gebeurd moetje het mischien gewoon zeggen? kijk dan kan je daarna altijd nog beslissen dat het mooi geweest is want om eerlijk te zijn, ik snap niet dat ze zo kunnen doen tegen zo een leuke meid! zo vriendin zou me goud waard zijn!
@Lauwie, ja het puntje is door, maar de rest nog niet. Hoe gaat het met jou? Waarvoor was bloed laten prikken? @Jenny, wat een moppie zeg. Lekker van genieten hoor. @Binna, wat een lastige situatie zeg. Maar met hoeveel moet je werken op een dag? Valt er met je collega's niet te regelen. @Petra hoe gaat het met je vader? En met je arm, geniet je er weer van om lekker te kunnen werken? @Setteke, wat naar van je ogen. Inderdaad even je ogen laten na kijken. En als daar niks uit komt naar de HA?
jenny, net een filet-o-fish en een milkshake op, dus voel me prima. kan alleen moeilijk een paar weken zulk soort dingen eten he?
happy, als de puntjes door zijn is de pijn hier minder heb ik altijd het idee. maar misschien is haar weerstand nog minder waardoor ze koorts heeft? hopelijk van zeer korte duur! bloedprikken was voor de vk, heb ik over 1,5 week een afspraak. hoi schatje