@ Alieke, jeetje zeg Danique lijkt echt superveel op je, leuk om te zien. 1 van de katten was vannacht nog buiten en dan slaap ik onrustig, ik ben nu dus al wakker hij had wel een (dode) mol voor me neer gelegd, lief bedoeld, maar ik wil liever bloemen ofzo Andy was afgelopen jaar valetijnsdag vergeten en volgens mij is hij nu heel wat van plan met moederdag, ben benieuwd
Goedemorgen Wat kletsen jullie toch gigantisch veel. kan het echt niet bijhouden. mijn foon loopt ook constant vast, dus ga straks even terug naar de winkel. Iemand hier ervaring met de Samsung? Heb nu de H1, maar ben er tot nu toe niet echt over te spreken.....
Gorimorgen meiden Wij gaan zo naar oude oma. In Gouda .en dan eerst langs Amstelveen oma els en ome dave mee.en smidags blijven we in Amstelveen druke dag dus
Goeiemorgen! @ Setteke: Heb je er zo'n last van joh.Dan zou ik inderdaad maar eens langs de opticien gaan. Ik moet eigenlijk ook, maar stel het al heel lang uit. @ Binna: Ik zou deze keer maar eens mijn poot stijf houden. Het is niet normaal dat jij je nu weer aan moet passen. Je werkt er langer en je hebt zelf een dochter. Belachelijk! @ Alieke: Jij bent echt veel te goed voor je vent hoor. Je bent verdrietig, maar je houdt je mond en neemt het gewoon zoals het is omdat je geen ruzie wil. Nu ben ik misschien heel erg hard, maar als jij je mond niet open doet zal hij het ook niet in gaan zien. Het hoeft toch ook niet perse op ruzie uit te draaien, je kan hem toch gewoon vertellen dat hij ook zijn handen uit moet steken! De meeste mannen gaan het nu eenmaal niet uit zichzelf doen haha! Hier was het om half 6 alweer raak, Thomas wakker! Half uurtje later Jasper. Om 7u zat ik al gedoucht en aangekleed beneden, wordt weer een lange dag! @ Duster: Ik heb 1x een Samsung ladyphone gehad en die liep ook al heel snel vast. Ik heb nu gewoon weer Nokia's die bevallen me stukken beter! @ Binna: Drukke dag voor de boeg! Maar wel gezellig toch?
@Marleen, Pff, wordt een zware dag vandaag, succes! Jasmijn werd ook om 5u30 wakker, maar die is gelukkig weer in slaap gevallen. Matthijs lag vanaf 6u15 te kletsen, maar die heb ik laten liggen tot 6u45 (niet dat ik ondertussen dan zelf kan slapen, maar ik heb iig lekker gelegen) Ik zweer ook bij Nokia, maar heb me 3 weken geleden dus om laten lullen :x Heb nu al spijt, dus ga maar even klagen
Mogguh! Jeetje Alieke, wat lijkt ze op jou zeg, mooi om te zien! Nou, hubje is al weer werken, waarschijnlijk is hij vanmiddag thuis, dan kan ik mooi ff naar de kapper, want dat zit er de komende 3 weken ook niet in.. Dus vanmiddag maar ff haartjes knippen en maar weer een kleurtje erin, denk aan een lekker licht kleurtje nu het mooie weer er aan zit te komen (toch?) .. ! Fijne dag allemaal! Xx
Ben al klaar voor vandaag, maar eerst moeten we boodschappen doen. Binna, veel plezier! Juudje, ga ff lekker liggen? Lauwie, fijn dat goed gaat met je, lekker hoor badderen!
Juud; wij niet (enne ik stuur je een pb terug) Wij gaan in oktober naar Over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop heeft gepoept. Is een voorstelling n.a.v een prentenboek. Echt een erg leuk boek, heb hem besteld voor Danique en gisteren voor het eerst voorgelezen. Dan weet ze tenminste waar het over gaat. En wij willen volgend jaar nog een keer naar Woezel en Pip. Dat vond Danique echt geweldig en ze komen nu in Enschede dus... Linka; heerlijk alles al klaar Marleen en Lauwie; ben inderdaad veel te gek soms, maar ja dat zit nu eenmaal in me. Hij heeft in elk geval de hint gisteren wel wat gesnapt. Mocht vanmorgen uitslapen. Hij maakte me pas om half 10 wakker met Danique en had toen al opgeruimd beneden. Nu issie auto wassen en vroeg zelfs of dat even kon. Dus de hint is begrepen. @mijn jeugdfoto;s. Erg leuk dat jullie Danique ook zo herkennen in mij. Ik had zelf wel het idee dat ze op mij leek. En toen ik gisteren ook zelf de foto's zo zag, toen zag ik het echt duidelijk. Qua karakter lijkt ze ook precies op mij. Net zo'n eigenwijs dametje Wij gaan straks even samen boodschappen doen als Raymond terug is. Wat is het toch rotweer zeg. Dinsdag gaan we naar plopsaland in Coevorden. Ik ben erg benieuwd hoe Danique het gaat vinden. Iemand van jullie al wat erover gehoord van iemand die al geweest is? Carmen; hadden je ouders trouwens nog een prijs gewonnen? Enne weer een shopvrije dag vandaag?
juud, ik heb met 2 buurvrouwen afgesproken dat we met onze dochters zouden gaan. hoop dat ze ook nog iets meer in de buurt komen. jullie gaan wel? alieke, van de mol is idd ook heel leuk! fijn dat raymond zo zijn best doet.
@ alieke, wow wat gaan jullie leuke dingen doen . Giulia heeft niks met Woezel en Pip, ben dus benieuwd of ze zo'n muscial dan wel leuk zou vinden? @ Lauwie, ik zoek nog een slachtoffer die met me mee wil naar K3........ Wij hebben vanmorgen geen fles gegeven aan Giulia en nu heeft ze 2 bekertjes yoki op, gewone beker zonder tuit. En een half beschuitje en een hele geroosterde boterham met boter, knoflookpoeder en paprikapoeder op Omdat ze dacht dat het pizza was
@ Lauwie haha, grappig he als ze weer wat nieuws kunnen! Giulia zei vanmorgen toen pappa weg ging, doei doei en tot ziens haha En nu zegt ze Pappa??? werken Hij is niet werken maar goed dat ze dat zegt