K3 slaan wij ff over haha! Thomas zingt wel af en toe een liedje van K3, maar daar blijft het gelukkig bij! Hij hoort het op het KDV. Ik heb thuis de dweil er maar eens doorheen gehaald en dat was hard nodig. Vanmiddag nog even werken tot 16u!
Hahaha jawel hoor. We gaan ook nog op vakantie, willen nog een nieuwe laptop en een andere auto. Oja verhuizen wil ik ook nog graag.
Ja voor 5 personen snap ik dat het aan tikt maar een kaartje opzich vind ik niet duur als ik heel eerlijk ben. Wij hebben er ook 3 ( of nouja ik ben aan het kijken of ik er nog 3 kan bestellen ) want ze komen lekker dichtbij huis
Ja zeker vroeg, mag ze wel goed opruimen anders ben ik ze in december kwijt. Wanneer en waar gaan jullie?
Zaterdag 16 oktober hier in Enschede. Irritant is dat he, als ze even gaan werken en dan uren later pas thuis komen. Mark heeft er ook een handje van en ik word dan altijd vreselijk chagrijnig.
Gerard zegt dan altijd zo mooi: maar ik kom toch met geld in huis!!!!! Dat is ook wel mooi natuurlijk.
weer weinig tijd.. maar ons meisje ligt alweer in het zkh..... ze wilde weer niet drinken, dronk gister ochtend nog maar 30 cc. ik ben het zo beu om haar daar steeds weer achter te moeten laten! ik zit er ff helemaal doorheen. kan alleen maar janken op t moment.. had gehoopt dat we nu eens konden gaan genieten. tuurlijk genieten we van onze kids hoor, luna is ook echt een vrolijke baby, lacht erg veel en brabbelt er op los, alleen de voeding is een ramp! pfff... wil dat het eens afgelopen is met dat geloop naar het zkh.. liefs rebbel
Ach lieverd, het zit jullie ook niet mee hè. Maar 30cc is wel erg weinig, dat houd ze ook niet vol. Heb je zelf het idee dat ze ergens last van heeft?? Ik hoop dat het snel beter gaat met het drinken van Luna. Dan kunnen jullie echt genieten. Dikke knuffel voor jullie.