Knap van Angelo hoor! Aan de ene kant idd wel zielig maar vanmorgen had het niet geven van de fles toch goed resultaat dus misschien is het idd wel het beste.
Suze kreeg een dag of 10 12 nadat bij Roos de eerste pokken kwamen haar eerste pokken. Bij Suze is het alleen bij een pok of 10 gebleven en Roos had er net als Tymen wel honderd
juud, jeetje echt cold turkey helemaal van de fles af! hopelijk morgen weer goed eten en mist ze het al minder. wat doen jullie vannacht als ze wakker wordt? jenny, ze vraagt het wel eens, maar eigenlijk is ze de laatste tijd zelf heel druk aan het spelen. meestal zitten er allemaal poppen en knuffels 'sesellig' op de bank en moeten wij er ook sesellig bij komen zitten. carmen, kan me echt voorstellen dat dat soort opmerkingen je onzeker maken! wel superfijn dat tess zich zo goed ontwikkelt! kan me voorstellen dat dat een goed tegenwicht aan de onzekerheid geeft. het is ook echt een dametje he. is ze niet gewoon heel voorzichtig/ bang om te vallen of vies te worden?
@ lauwie, gewoon drinken uit een beker mag ze wel, maar dat weiegrde ze vanavond @ Carmen, je meisje doet het verder toch super??
Carmen; kan me zo goed voorstellen dat je onzeker wordt als iets niet gaat zoals je denkt dat het moet. Maar de ontwikkeling van ieder kind verloopt anders. En Tess doet het volgens mij super! Zou gewoon eens de fysio bellen denk ik. Gewoon een observatie om te zien of er iets opvalt. Shireen; Danique die wil de hele dag 'mama zitten' of samen pele. En dan is het bouwe of taartje bakke of puzzel make. Ze zegt precies wat ze wil en komt je inderdaad gewoon ophalen. Juud; wat heftig zeg zo toch ineens van de fles af. Hopelijk werpt het heel snel zijn vruchten af. Want zal wel zwaar wezen. Hopelijk wordt ze vannacht niet wakker. Vind het heel knap dat Angelo heeft volgehouden!
Hmm, dat valt precies in onze vakantie. Tymen is de 29e begonnen en de tiende dag is dus 9 mei, de twaalfde 11 mei... Dus dan zou ze tussen morgen en dinsdag ze krijgen als dat hier net zo gaat. Nou, ik hoop het echt niet..... Mag ze niet zwemmen....
Meiden jullie hebben ook gelijk dat mijn moppie het verder eigenlijk super goed doet! Ik denk dat ik voor mijn eigen gevoel toch even de fysio bel. Al is het dan alleen al om tegen de mensen ,die vinden dat ze houterig is, te kunnen zeggen dat er echt niets aan het handje is. Het kdv werkt nauw samen met een kinderfysiotherapeut dus zal haar eens bellen.
Oh maar als je het risico liever niet neemt snap ik het best hoor. Maar als ze het zondag nog niet heeft, dan is de kans waarschijnlijk al wel een stuk kleiner dat Giulia het van haar krijgt, maar het kan wel.... Incubatietijd ligt tussen de 10 en 21 dagen...
Dat vind ik ook hoor. Ik zou Silke ook niet bij een kindje weghouden wat de waterpokken heeft. Hoe vroeger hoe beter, krijgt ze het niet weer als ze ouder is en er misschien meer last van heeft... Rustig op je werk?
@ Set, jups iedereen lag om 21.30 al in bed En dat cb heb ik nu weer niks van gehoord! Ik ga afsluiten, ga zo overdragen Dan snel naar huis want ik zit weer op dag 14
Meiden ik ga nog even douchen en dan naar bed anders komt Mark voor niets vroeger naar huis om Tess te puffen. Fijne avond nog, goede nacht en voor morgen een hele fijne moederdag.
Goed zo Juud! Bij mij werkte dat nooit zo. Ik had drie bewoners die altijd laat waren. 1 om kwart over 10, 1 om half, 1 om kwart voor 11....En dan gauw overdragen. Succes thuis.... Dames, even creatief: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/207275-wil-leuke-scheldwoorden-leren-4.html#post7280513