Augustus2008mama's (deel 5)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    #861 petrabr, 9 mei 2010
    Laatst bewerkt: 9 mei 2010
    hallo meiden,
    Ik zou graag op iedereen willen reageren maar ik heb een te druk programma. Is natuurlijk ook leuk maar we lopen nu al 3 kwartier achter ;)
    Het is ook niet handig van de vrijgezelle vriend van Andy om zijn verjaardag overdag op moederdag te vieren, dus we zitten nu te dubben waar we hem in gaan plannen (of we gaan niet, dan hebben we ineens 2 uur speling)

@ Tesske, Ik vind nog dat je altijd heel zeker overkomt en het lijkt me niet meer dan logisch dat je Tess soms onder een vergrootglas bekijkt, zoals je zelf al zei kan een fysio afspraak nooit kwaad en is het moeilijk vergelijken met de kinderen van hier omdat ze zich allemaal zo verschillend ontwikkelen.
    Roos kan wel op 1 been staan en springt over obstakels, ik denk dat het bij haar komt omdat ze helemaal niet bang is om te vallen en als ze valt zegt ze vaak terwijl ze haar handen bekijkt: bah ties en denkt ze niet aan dat ze zich pijn heeft gedaan.

@ Duster, op moederdag mag jij zeggen wat je wil :p dus lekker doordrammen dat je naar de kinderboerderij gaat

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Iedereen een hele fijne moederdag!

We gaan zo ff wat eten en vanmiddag naar onze moeders. Heb vanmorgen een ontbijtje op bed gehad en Jamie had op de PSZ een hele mooi pastaketting gemaakt en helemaal rose geverfd. Zat in een versierd boterdoosje met een hartje als deksel, lieff! En Rich heeft mijn haar net geverfd, ga nu weer als blondie door het leven, hihi! ;)

Was trouwens benieuwd wat Chantal nu gekregen had vandaag..? ;)

Xx

3. Chantico

Chantico Niet meer actief

Oh ja! Chantal, waar ben je? Bruidsjurken aan het googlen? ;)

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland

whahaha :D

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    duster, vervelend zeg dat je niet een dagje ontzien wordt en mag bedenken wat jullie gaan doen. heb je al tegen je man gezegd dat je het niet leuk vindt?

chantico, had je van ise nog iets moois geknutselts gekregen?

ben ook benieuwd naar chantals moederdagcadeau!

6. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    wat is het hier ongezellig rustig nu ik ff tijd heb om te kletsen!

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hallo dames, eindelijk ff wat tijd! Vanmorgen half 10 wakker (we waren om half 2 in bed) en had rond 11 uur afgesproken met mijn moeder, dus snel kadootjes uitgepakt en onbijten enzv.

Ik heb van Myrna mooie hartje van soort brooddeeg en mooie gedicht en van Jeslyn en Myrna en Jeroen mooie hapjespan (soort wok) andere was kapot en mooie rotan mandje met kleine vazen, ik natuurlijk blij! Jeroen had me gevraagd moet ik nou echter kopen, ja hoor half 5 ging hij ff weg. Pff!

Duster, ik snap je het wel, hier heb ik ook hoor, maar ga me niet druk over te maken, alhoewel wil ik ook rust hebben!

8. schatje1

schatje1 Niet meer actief

hier mijn cadeau.. :D kei mooie armband gekregen

9. schatje1

nu wil ik nog ff mijn gal spugen mag dat :D

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Juud: Drie uur? Dat vind ik al heel wat meid. ze had natuurlijk echt honger. Ze moet nu alleen nog even snappen dat ze 's avonds moet eten met het warm eten. Ze denkt nu natuurlijk dat ze wel een fles krijgt... En nu jullie dat niet doen, zal ze hopelijk snappen dat ze moet eten wanneer jullie eten voor d'r hebben. Maar goed dat jullie het zo volhouden!

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hmmm ik hoor boven muziekjes die niet in bed liggen... ;)

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

Adem in, adem uit meid! Ik denk dat je best wel wat tegen Dirk mag zeggen over dit soort dingen. Hij kan toch ook gaan badderen als Matthijs in bed ligt? Jammer dat hij niet wat meer werk maakt van moederdag. Moeilijk om er wat van te zeggen, je wilt niet ondankbaar overkomen, maar ik zou niet blijven rondlopen met deze frustraties...

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

Spuugt u maar! ;)

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hi shanai, ben je weer thuis? hoe is het met je? en met je man?

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nou ik heb ook hele mooie kadootjes gehad. De kinderen hadden bij de oppas een houdertje met 4 vaasjes met echte en nepbloemen erin versierd met stickertjes enzo en mooie tekeningen erbij. Mijn oppas doet de opleiding tot gastouder bij de gastouderacademie en als opdracht moet ze iets knutselen met de kids. Van Hilbrand heb ik nog een tekening gekregen :D (een groot hart hihi) en een kindersurprise-ei hihi! :D De ontbijttafel was ook gedekt en we hadden lekkere broodjes en een eitje.

Last minute besloten om toch even bij mijn ouders op visite te gaan met een bosje bloemen en even een bakkie te doen. Ik heb daar van zolder mijn oude rieten wiegje gehaald met een paar poppen en wat kleertjes. Even uitwassen en dan kan madam moederen.

16. schatje1

nou daar komt ie:

een tijd terug heb ik jullie verteld dat jeroen zijn vader in het ziekenhuis lag.. en dat wij in het zh kwamen en hij dus allang weer thuis was terwijl dat niet doorgegeven was!! toen was ik al kwaad!

Nu komen we net bij jeroen zijn moeder voor moederdag.. we misten zijn vader.. dus jeroen zegt waar is pa dan?
    Ze moeder: die ligt in het ziekenhuis....
    :S
    Ze had donderdag avond ons gebeld maar toen waren we net te laat met opnemen.. maar wij hebben geen nr melder dus wisten niet wie het was..
    Daarna heeft ze ook gewoon niet meer gebeld..

Dus we hoorden vandaag pas dat jeroen zijn vader slecht ligt in het ziekenhuis..

wat een klote lui zeg!

Ze kunnen dan toch nog ff een paar keer proberen te bellen? neej gewoon niks laten horen

17. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    We zijn weer thuis. we openen de voordeur en mijn man is weer beter! echt ongelofelijk maar de drie R-en zijn voor hem zo ongelofelijk belangrijk met zijn ziekte.
    Ik heb vanaf vrijdagmiddag een stijve nek. heb vrijdagavond echt gehuild van de pijn en dat is me nog nooit gebeurd. heb vanalles geprobeerd en niks hielp totdat ik een aleve probeerde, daar kan ik het nu best wel mee uithouden. ga zo ook even onder de zonnebank om het warm te laten worden.

ik had vanmorgen ook een gezellige moederdag. toen ik wakker werd waren mijn vader met mijn man en fayenna vissen aan de vijver.
    Om 13 uur waren ze terug en toen heb ik een mooi schilderij gekregen die mijn man samen met fayenna geschilderd heeft. straks gaan we eten op de pannenkoekenboerderij.

fayenna ligt lekker te slapen naar haar vis avontuur dus ik ga even opwarmen onder de zonnebank en ik hoop dat ik dan nog even tijd heb om te reageren

18. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    @ schatje: jeetje wat vervelend dat ze niks laten horen. kan me voorstellen dat je daar kwaad om wordt.
    hoe is de relatie met jullie schoonouders? vind het wel een beetje vreemd dat ze niks meer laten horen na een keer bellen?

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Schatje, het zal ook nooit anders worden meid.... Ik kan je hier ook geen zinnig advies in geven. Misschien toch loslaten?

20. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    @ setteke: wat een attente man heb je dat hij zoveel doet voor moederdag! wat lief allemaal zeg! volgens mij hebben jullie een ontzettend gezellige morgen achter de rug.

Deel Deze Pagina