:xkrijg echt de schijt van die lui! we dachten ook leuk te zijn.. we hadden voor moederdag voor zijn moeder een armbandje gekocht met daaraan twee kinderkopjes met de namen van de jongens.. Ze maakt het open: leuk dank je wel doet zo het doosje weer dicht.. ik zou hem meteen omdoen, ik vind ze gewoon achterbaks
@ duster: volgens mij heeft je man gewoon een leidende hand nodig die hem begeleid. kan het dat niet gewoon zijn? kun je niet gewoon met hem de 'planning' voor die dag afspreken? dus als jij jasmijn voedt geeft hij aandacht aan matthijs en als matthijs slaapt kan hij lekker in bad bijvoorbeeld.
schatje, dat is idd weer een hele aparte actie. wat setteke zegt, het klinkt niet alsof ze het gaan veranderen.. shanai, fijn dat het nu in ieder geval weer beter gaat met je man. setteke, wat ben je verwend!
@ schatje: ik denk inderdaad dat je schoonouders een andere levensstijl en band met hun kind(eren) hebben wat jij niet gewend bent. (ik kan er erover meepraten want heb hier precies hetzelfde) In dat geval is het een hopeloos gevecht en kun je het beter opgeven en je erbij neerleggen.
Bedankt voor jullie reacties. Ik ben ondertussen al weer wat afgekoeld. Toen ik zei dat het wel moederdag is kreeg ik gewoon als reactie dat ik toch leuke cadeau's heb gehad. Hij wil het gewoon niet begrijpen. Maar ik heb iig volgehoufen dat ik naar de kinderboerderij wilde, dus daar komen we net vandaan
die lui kijken helemaal niet naar hun zoon en dochter om! alleen naar hun oudste dochter.. Belachelijk gewoon.. dat mensen zo kunnen zijn snap ik echt niet
Hij is ook heel lief hoor! Het was ook heel gezellig inderdaad, de kinderen deden ook zo hun best. Tymen: "Memmie, wakker worden, het is jouw moederdag!" Silke: "Moe-oe-dah"
@ Schatje, dan zou ik er toch minder energie in steken en de volgende keer maar gewoon een bloemetje meenemen.... @ Duster, jammer meid, dat hij het niet wil snappen. Ik zou er nog eens met hem voor gaan zitten als je er niet zo boos meer om bent en het nog eens rustig goed uitleggen. @ Shanai, hihi, je man had dus eigenlijk gewoon heimwee. Ik had dat vroeger ook altijd heel erg. Was ook elke vakantie ziek....
Wilde ff snel bijlezen, onmeuning veel pagina's dus gaat niet lukken, want moet spullen nog inpakken en al, maar ben zo blij dat ik jouw berichtje nog heb gelezen.... Wat ben je een schat, dankjewel, heel erg lief!!! En je hebt gelijk, als er weer een soortgelijke situatie ontstaat is het beter als ik er meteen op reageer. Misschien is dat effectiever dan wanneer ik achteraf ergens naar verwijs en zij het misschien niet eens zo ervaren hebben of er uberhaupt bij hebben stil gestaan.
Ik kreeg vanochtend van Tygo een canvas schilderij met zijn handje erop en daarnaast artistiek geklieder . Zo leuk, met mooie kleurtjes verf, helemaal leuk! René is gistermiddag op pad geweest voor mij, dus dacht hij haalt nog bloemen ofzo.... Maar ik kreeg een groot juweliersdoosje..... Ik dacht wat krijgen we nou..... Ik heb een hele mooie ketting gekregen, een lange met een middelgrove schakel, met een slot eraan, gezet met steentjes en hieraan een bedel van een pump met steentjes. Beetje duur kado... Dus had dit totaal niet verwacht en was ook ff in shock, zei nog later, je had me ook wel gewoon een ring mogen kopen hoor.. Maar ben er echt heel blij mee, voel me erg verwend... De ring die dus in zijn jaszak zit... Moet wel zeggen dat ie grof aanvoelde, dus toen ik een beetje voelde had ik wel zoiets van, nou... Als dit voor mij is, mag ie wel wat smaller, vrouwelijker zijn.... Dus nu denk ik dat ie die toch voor zichzelf misschien had gekocht, maar misschien is vergeten? Geen idee... Maar is even afwachten....
Nou meiden, moet echt spullen bij elkaar gaan zoeken.... Na het eten willen we richting waalwijk nl. Hopenlijk hebben jullie ook fijne moederdag gehad en zijn jullie lekker verwend!!! Tot over een paar dagen!
Oh, jij bent erg ! Ik zou voor je schoonloeder volgende keer niet zo'n moeite meer doen. Maar dat ze jullie niet laat weten dat je schoonvader in het z'huis ligt vind ik echt belachelijk. Dan leef je volgens mij echt alleen maar voor jezelf. Zo zal ze waarschijnlijk ook altijd blijven en ik denk dat je moet proberen om daar vrede mee te krijgen. Het is niet anders.
Wij zijn langs mijn schoonvader gereden, maar die was aan het werk. Daarna even naar het graf van mijn schoonmoedertje en daarna naar mijn moeder. Thomas was echt stierlijk vervelend en Jasper zat met zijn vingers tussen de deur. Echt lekker ontspannen was het dus niet gggrrr! We hebben net allerlei ideeen opgedaan voor de slaapkamer van Thomas. Ik heb nu al zin om er aan te beginnen, alleen moeten we nog even geduld hebben, want het kost natuurlijk weer geld en als we iets niet hebben is dat het wel. Na een nieuwe stofzuiger, wasmachine en al die leuke rioolrecht rekeningen enzo is het wel ff wat minder. Nu ging gisteren het deurtje van de vaatwasser niet meer dicht. Hij zit met tape vast, want ik kan echt ff geen nieuwe aanschaffen. Ik zou willen dat ik rijk was en niet zo knap... mhoewahahaha!
hoi hoi! ben weer aan het werk Ik heb nete en mooie koptelefoon nog gehad met doodshoofdjes er op, iets voor mij dus @ Sjorsje, ben je nu al op vakantie @ Shana, ben jij nu al terug?
@ setteke: jullie gaan binnenkort toch ook een paar daagjes weg? @ chantal: hebben jullie verder nog iets afgesproken voor 23 april behalve het tijdstip? Kunnen we dingen voor je meenemen? @ chantal: wat een mooi cadeau heb je gerkregen zeg :O Ik zou nu wel heel erg nieuwsgierig worden naar dat doosje met waarschijnlijk een ring! Ik heb even gemist wat je in waalwijk gaat doet, maar veel plezier in ieder geval! @ marleen: inderdaad allemaal dure onkosten na elkaar. Jullie waren er op achteruit gegaan sinds jullie gestart zijn met het groencentrum toch? Wat zijn de verwachtingen wanneer het weer beter wordt voor jullie? Of is dat afwachten? @ Petra: en is het allemaal gelukt met jullie drukke programma? Wat is het geworden zijn jullie na de verjaardag geweest? @ carmen: ik kan nu wel zeggen maak je niet druk ieder kind ontwikkeld zich op zijn eigen tempo, maar ik denk niet dat dat hierbij van toepassing is. ik denk echt niet dat je je zorgen hoeft te maken meid. Maar ik snap dat je bij tess extra allert bent en daarom denk ik dat ik ook een afspraak bij de fysio zou maken, al is het maar ter geruststelling voor jezelf. Fayenna kan trouwens niet op een been staan als ik het vraag, maar bijvoorbeeld wel met een been tegen de bal schopppen. Springen kan ze met beide benen tegelijk. Hebben je ouders trouwens iets gewonnen bij de postcodeloterij? En hebben ze al een bestemming bedacht voor het geld? (waar bemoei ik me mee haha, ben gewoon nieuwsgierig) @ QB: heerlijk weer een frisse coupe. Leuke cadeaus heb je gekregen @ schatje: mooie armband heb je gekregen meid! @ linka: dat klinkt als een mooi cadeau wat Myrna gemaakt heeft. Als je dochter je een gedicht voorleest heb je dan niet de tranen in je ogen? Ik zou dat denk ik wel hebben als fayenna me een eigen gedichtje voor zou lezen Ik kom straks weer even verder reageren. Wij gaan naar de pannenkoekenboerderij!