Augustus2008mama's (deel 5)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Goedemorgen! Naja.. morgen voldoet voor mij nu ook wel.. heb net hub uitgezwaaid.. is voor zijn werk nu weg tot en met woensdag, komt dan woensdagavond thuis, pakt zijn tas in en gaat dan een lang weekend naar Denemarken met 7 man om te vissen.. *diepe, diepe zucht*

Straks aan het werk, maar denk niet dat ik nou nog mijn bed in duik.. slapen doe ik toch niet meer als ik wakker ben.. ;)

Iedereen een fijne (werk)dag vandaag! Kom vanavond als de kids op bed liggen nog wel ff langs!

Xx

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hoi Brechtje, ik ken je ook niet (meer) maar wil je welkom heten. Wat een verhaal zeg van wat je hebt meegemaakt. Ziet je ex zijn dochtertje nu nog wel?
    Roos haar lievelingsspelletje is rennen en het allerleukste vind ze het als je hand in hand mee rent, maar wat ik gemerkt heb is dat iedereen zich op zijn eigen manier ontwikkeld, ik zou me dus geen zorgen maken

Ik ga werken

3. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @lique: heerlijk zeg even helemala los hè haha, leuk

@setteke: ja hoor gewoon doen

@juud: hè bah, beterschap voor der

@brechtje: jemig meid, pittige tijd heb je moeten doormaken
    kom gewoon af en toe je hart luchten hier dat zal je goed doen
    mylan rent wel al, maar heb geen idee wanneer het 'hoort'
    maareh alles op zijn tijd hoor ;) komt vast goed

Ben vandaag helemaal alleen voor het eerst met 2 kidz en 2 honden WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

4. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Ik denk dat ze dat heel erg waardeert. Het is namelijk vaak zo dat mensen er niet over durven te beginnen. Vaak willen vrouwen er nogover praten, maar om dat de omgeving gewoon doorgaat beginnen ze er vaak niet meer over. Terwijl zij er echt nog wel mee bezig is!

5. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    goedemorgen allemaal

wat een lekker dagje was het gisteren zeg. zijn eerst in de ochtend op de koffie geweest bij ouders van kenny daarna moest emy slapen maar die had er geen zin in . vervolgens zijn we over de straatmarkt heen gewaggeld :p en toen bij me moeder gebbqt. erg gezellig allemaal maar ben zwaar kapot nu voel me benen nieteens meer van het vele lopen. niet even op de bank kunnen leggen en emy vond het ook nodig om niet te slapen overdag. enigste leuke was dat ik de hele dag in de tuin heb gezeten op visite en lekker buiten ben geweest zo warm was t.

en nu kan je gewoon weer je jas aan doen als je naar buiten moet zo fris is het buiten.

emy heeft afgelopen week een dokters setje gekregen zo van plastic. ze is er helemaal gek op en alle knuffels moeten ingewikkeld worden in verband en met de hamer op de kieen geslagen worden. iedereen die langs komt moet gips, pleisters en een prikje hebben zo lief :D

wat gaan jullie allemaal doen vandaag ??? wat staat er op de planning?

heb niks bij gelezen nog heb niet zoveel tijd nog gehad.

6. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Brechtje: Jeetje meis wat pittig allemaal! Kom maar af en toe lekker je hart luchten hoor! Rennen dat doen ze hier de hele dag. Maar in het begin viel Jasper meer dan dat hij aan het rennen was, komt vast wel goed!

7. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Schatje; Wat een vreemde situatie met je schoonouders. Ik zou daar ook erg slecht tegen kunnen. De volgende keer ook maar wat minder moeite doen voor een cadeautje

@Setteke; Succes voor Hilbrand

@Marleen; Wil je best een schop onder je kont geven, maar de energie heb ik toch echt zelf nodig :D

@Tesske; Ik heb wel een leuke dag gehad hoor :). Vind ook niet dat ik niks hoef te doen (heb gisterenmiddag ook gewoon een paar uur in huis gewerkt), maar zou het zo lekker vinden als hij voor 1x eens wat rekening houd met mij. Nu komt (bijna) alles op mij neer, omdat ik nog niet werk. Dat snap ik wel, maar door mijn slaaptekort vd laatste tijd zit ik er gewoon even doorheen

@Lique; Zwem ze!

@Setteke; Ik zou het een heel lief gebaar vinden als je een kaartje stuurt.

@Alieke; Heb vooraf ook 10x moeten zeggen het is binnenkort moederdag en vaderdag komt elk jaar pas daarna, dus je weet wat je dan kunt verwachten :D Heb verder wel een leuke dag gehad

@Druk dagje gehad, maar klinkt wel gezellig. Kan Danique geen uitslaaptips naar Matthijs sturen? Als hij uitslaapt is het op zijn laatst tot 7u30 :$

@Binna; Grappig dat je hier ideetjes op kunt doen voor op je werk! Je hebt helemaal gelijk wat Dirk betreft. Ook al doet hij steeds meer, ik moet nog steeds meer voor mezelf opkomen. Al vind ik dat wel lastig zolang ik niet werk :(

@Sjudith; Hoe gaat het met Giulia? Beterschap!

@Brechtje; Klinkt als een erg zware tijd. Kom maar weer gezellig meekletsen hier. Matthijs rent bijna alleen maar

@Jenny; Succes vandaag!

Vanochtend is mijn bom dan toch even gebarsten :x Dirk moest om 6u45 uit bed en Matthijs was al wakker, maar lag nog in zijn bed. Dirk stapt uit en gaat gewoon douchen, zodat ik er uit kan komen om Matthijs te verzorgen :$ Ik ben me toch kwaad geworden. Hij snapte echt niet waarom, wist niet hoe hij het anders moest doen. Ja, ik zal ook moeten douchen, ook al heb ik op dat moment 2 kinderen waar ik voor moet zorgen. Maar toen ik hem uitlegde dat ik het dan voortaan ook maar zo aan ga pakken, viel ineens wel het kwartje ;) Was daarna ook poeslief; ging de honden uitlaten en mijn brood smeren. Ben benieuwd hoe lang hij het begrijpt......

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

wij hebben een druk wiekend gehad. Waar in Silver
    weinig geslaapen heeft. En dat is te merken ze slaapt nu nog.
    Lig nog verpicht in bed stil te wezen. :D

@brechtje jeetje meis wat een zwaare tijd heb jij en je meisje mee gemaakt.

@juud ahh arme Giulia. Maar je niet druk maken hè want dat komt niet door het afbouwen hoor.

@Qb jeetje meid dat is niet leuk zo zonder je man. En dan ook zo lang

@Petra werk ze

@jenny suces vandaag maar dat red jij

@denice. Silver gaat relaxe en ik poetsen

@carmen werk ze

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @duster weet je wat ik een keer bij steve heb gedaan lelerlijk alles van de hele week op geschreven wat ik doe.
    Dus 6.00 opstaan mathijs aan kleden .6.30 jasmijn aan kleden. 7.00 me zelf aan kleden.7.15. Kinderen eten maken geven 7.30 zelf eten. En ga zo maar door. Ook alles qua schoon maken opruimen. En dat van de hele week
    ook het wiekend en dat heb ik aan Steve laten lezen nou daar zijn ze ogen wel open van gegaan.
    Want ook al werk je niet. Je hoeft niet slles thiis te doen je mag ook even vrij zijn

10. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Binna; Dat is een goed idee :) Hij heeft volgens mij nl echt geen idee van de tijd dat ik met iets bezig ben. Als ik bv zeg: Ik heb 3 wassen gedraaid. Zegt hij; Da's makkelijk, dat doet de machine :( Net alsof het vanzelf gesorteerd, opgehangen en weer opgevouwen/gestreken in zijn kast komt

11. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    duster: inderdaad maar opschrijven wat je allemaal doet op een dag

binna: en anders bel ik Bas huilend op haha

12. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Het is jammer dat er elke keer zo'n drama moet gebeuren voordat hij wat doet, maar ik ben hartstikke trots op je dat je niet over je heen laat lopen
    gooooooooooooooooooooo Duster
    en ook al naar de kinderboerderij!
    Hou hem maar lekker kort dan kun je later de teugels wel weer een beetje laten vieren

13. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    duster
    ohhhh mannen hè, herken er dus wel wat in....
    al hoe wel, manlief hier er altijd wel goed uitkomt sochtends wanneer Britt wakker wordt. Want dat is ook de tijd dat hij er uit moet.
    Sinds de geboorte van Stijn begint hij ook een half uurtje later. Tja dat kan je doen hè als je eigen baas bent.
    Maar wel zo fijn, want dan kan ik nog ff blijven liggen. Want ik heb dan meestal net gevoed of ben nog bezig
    Hopelijk is het nu tot hem doorgedrongen. en idd wat binna zegt, zal mss wel helpen???

jenny
    oh jee meid, dat is pittit. Ik duim voor je dat je naar buiten kunt met je grote gezin!!!
    Dat geeft mij iig altijd wel even een goed gevoel. Dat breekt de dag lekkr.
    Hoe is Mylan met z'n zusje?? nog steeds lief??
    En he je ook een duowagen?? Ik vind het in huis echt verschrikkelijk dat grote ding, maar ben er zo blij mee als ik ermee rondloop buiten. Zou niet weten hoe ik het anders moest doen. En Britt vind het geweldig erin te zitten!!!

juud
    hoe is het met je meisje???
    Hier is het al een paar nachten achter elkaar 5 uur voordat hij voor de 1ste voedng komt. Ik ben er dan wel 2 keer uit gemoeten voor een speentje aanagzien hij dan krampjes heeft. Hij slaapt dan nog, maar kreunt van de krampjes. Eerst haalde ik hem eruit en legde hem aan, maar nu laat ik hem liggen met een speentje.
    En ik moet zeggen dat gaat goed, ff afkloppen hoor.....klop,klop,klop.

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Zo, lekker ff geslapen tot 9 uur, Myrna ff naast mij tv kijken en Jeslyn slaapt nog steeds!!!! Andere kant wil ik haar wel wakker maken voor teletubbie, Myrna kijkt nu ff naar, maar kan je beter laten slapen hoor!

Myrna gaat vanmiddag naar mijn moeder en komt morgenavond weer thuis en verder heb ik geen plannen, alleen ff stofzuigen en dweilen en was doen.

@Duster, ik vind toch knap dat je niet overheen ging laten lopen zoals Petra dat zei, probeer de lijstje wat je allemaal hebt gedaan. Rust is ook erg belangrijk. Jeroen besef het ook dat zwaar is, heb ik hem zo uitgelegd dat ik door het weeks bijna geen rust heb. Knuff voro jou!

@Schatje, wat lullig van je schoonouders, volg je hart wat je wilt doen leg samen met jeroen over, wat zijn mening is over zijn ouders enz.

@QB, jammer dat je hubje weg moet, maar lukt dat wel?

@FF, fijn hoor! Ik hoop dat goed gaat met je zelf?

@Binna, lekker he dat Silver nog ff slaapt. En nu?

@Petra, hoe is dan met je vader?

@Juudje, beterschap voor Giulia.

@Setteke, gewoon kaartje sturen, laatst las ik in tijdschrijf (hele oude) dat veel mensen weten het niet hoe ze moet beginnen, dus gewoon spontaan kaart sturen.

@Shanai, hoe is het met jou en je man? Las ik dat beter gaat sinds jullie thuis zijn? Hoe is dan met Fayenne?

@Brechtje, je herinner ik me nog, maar vervelend van je scheiding en hopelijk kom je uit de dal en dat goed gaat met Kim, zou kunnen dat stress is! Knuff voor jullie!

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

@ Brechtje, welkom terug. Ik kan me nog wel herinneren dat je mee hebt geschreven. Jeetje, wat heb jij een heftige tijd achter de rug, zeg! Kom hier maar lekker weer meekletsen! OH en Silke kan sinds een tijdje rennen. Ik denk ook wel dat het afhangt van wanneer ze lopen. Bij Silke was dat met 14 maanden en die kan nu denk ik een maand of wat rennen.

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

Duster, you go girl!

@ FF, dat klinkt goed zeg! Waarschijnlijk heb je de vermoeiendste tijd achter de rug.

@ Linka, wat lekker!

@ Binna, zo die zal moe zijn....

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Owja, Jeslyn rent ook steeds door het huis, ligt eraan wat voor kind is, komt wel goed.

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Setteke, heb je al kaartje gestuurd? Zou ik wel doen, las ik in tijdschrift dat veel mensen niet weten hoe ze moeten beginnen.

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik ga straks een door de bus gooien.

20. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    pffff nog altijd geen tv.. ongelooflijk zeg. heb dan wel kaartje gekregen van mijn moeder nu van kpn maar zou toch graag me eigen kaartje weer geactiveerd hebben.... ik heb er voor betaald. niet meer als logisch.
    als het goed is word ik door een HOGER ( weet niet wat dat moet betekenen) gelegen afdeling nog terug gebelt over een abbonement wat niet van ons is ( maar van nieuwe bewoners in oude appartement van ons) waar wij gewoon de rekening van kregen ( EN OOK AFGEBOEKT IS!maar ik weer via bank terug gehaald heb! ) ben benieuwd wat hun te melden hebben zeg.

ik dacht dat emy wel wat tammer zou zijn door het niet tussen de middag slapen gisteren maar ze is zo ongelooflijk druk !!!!!!!!!!!!!! ping pongt door hele kamer heen steeds.

zitten bij jullie de kids ook altijd te schreeuwen en herrie te maken als je aan de telefoon ben en een belangrijk gesprek voerd???????? emy zit ook altijd met der hoofd tussen mijn hoofd en de telefoon in mee te luisteren en te lullen. of ze staat aan me broek te trekken "tille tille tille tille tille "en dan keihard huilen als ik haar niet optil. vind het vreselijk.

Deel Deze Pagina